"valkovuotoa" ennen plussaa?

Tina

hei olisko kokemusta vastaavasta: nyt kp 30/31, ei ollenkaan menkka kipuja tms, munista on nipistellyt oviksesta lahtien... nyt ei mitaan pariin paivaan kun vaan muutama satunnainen nippaus. Eilen tuli tippa limansekaista verta pyyhkiessa, tanaan tuli valkovuodon omaista limaa mutta kirkkaampaa.. olen ihan ihmeissani. Oisko kellaan neuvoja, vai taasko kk enteilevat tulostaan sittenkin?

6

5629

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dominica

ja tein testin parin päivän päästä tosta ku paperiin oli tullu sellasta liman ja ihan vähäisen veren sekotusta ja eikä sitten muuta vuotoa. Ja plussa oli:) tein testin siis oisko ollu 2 päivää sen jälk kun menkkojen piti alkaa.

• Tina

Kiitos sulle!! Mulla on semmonen olo etta menkat alkaisi mutta sen takia kun sita niin kauhulla jannitan. Yleensa julmii mahassa aivan jumalattomasti ja itken kivusta, nyt viela ei mitaan. Tosiaan oviksesta lahtien on ollut kummaa "paineen tunnetta"kin masussa, sillon tallon. Analysoin nyt varmaan ihan hassuja taas, niin monta kertaa olen todella karvaasti pettynyt kun olen ollut toiveissani..

Se lieva verensekainen lima oli ihan outoa, ja sit taa tan paivanen, mulla ei tollai ikina kirkkaat limat hulahda ulos (muuta kun oviksessa!), sen takia oon siis ihan pihalla...

Kerro lisaa sun jutusta jos on kerrottavaa ja onneksi olkoon sulle tosi paljon!!!! :)

• kukka
        Tina kirjoitti:

Kiitos sulle!! Mulla on semmonen olo etta menkat alkaisi mutta sen takia kun sita niin kauhulla jannitan. Yleensa julmii mahassa aivan jumalattomasti ja itken kivusta, nyt viela ei mitaan. Tosiaan oviksesta lahtien on ollut kummaa "paineen tunnetta"kin masussa, sillon tallon. Analysoin nyt varmaan ihan hassuja taas, niin monta kertaa olen todella karvaasti pettynyt kun olen ollut toiveissani..

Se lieva verensekainen lima oli ihan outoa, ja sit taa tan paivanen, mulla ei tollai ikina kirkkaat limat hulahda ulos (muuta kun oviksessa!), sen takia oon siis ihan pihalla...

Kerro lisaa sun jutusta jos on kerrottavaa ja onneksi olkoon sulle tosi paljon!!!! :)

Mulla ihan sama juttu, ei vain tullut veren sekaista vaan ihan kirkasta limaa 2 päivää sitten. Nyt kp 37/29-30, 2 x testannut negan (viime viikolla ja tän viikon alussa). Sain lähetteen labraan, sieltä sitten varmistus... Mahassa vihloo kummasti, silloin kun menkkojen olisi pitänyt alkaa ja nyt taas. Painon tunnetta myös, varsinkin oikealla puolella alavatsassa.

PLUSSAONNEA KAIKILLE!!!!!!!!

• Tina
        kukka kirjoitti:

Mulla ihan sama juttu, ei vain tullut veren sekaista vaan ihan kirkasta limaa 2 päivää sitten. Nyt kp 37/29-30, 2 x testannut negan (viime viikolla ja tän viikon alussa). Sain lähetteen labraan, sieltä sitten varmistus... Mahassa vihloo kummasti, silloin kun menkkojen olisi pitänyt alkaa ja nyt taas. Painon tunnetta myös, varsinkin oikealla puolella alavatsassa.

PLUSSAONNEA KAIKILLE!!!!!!!!

Mulla tuli taas äsken ihan kirkasta hieman venyvää verensekasta limaa, mut siis ihan enimmmäkseen limaa, ja ainoastaan pyyhkiessä.. aivan kummaa. nyt kauhulla jännitän alkaako kk taas sittenkin, voikun ei alkaisi!!!
        Kukka, onks sulla yleensä ihan säännollinen kierto? Plussaonnea!!

• kukka
        Tina kirjoitti:

Mulla tuli taas äsken ihan kirkasta hieman venyvää verensekasta limaa, mut siis ihan enimmmäkseen limaa, ja ainoastaan pyyhkiessä.. aivan kummaa. nyt kauhulla jännitän alkaako kk taas sittenkin, voikun ei alkaisi!!!
        Kukka, onks sulla yleensä ihan säännollinen kierto? Plussaonnea!!

yleensä säännöllinen 29-30 päivää, joskus vuosia sitten on ollut satunnaisesti pidempi kierto! Tänä aamuna heräsin pahaan oloon ja oksensin. Huomenna labraan kokeisiin, jännittää ja pelottaa että jos ei tulekaan plussaa.... :/

• Tina
        kukka kirjoitti:

yleensä säännöllinen 29-30 päivää, joskus vuosia sitten on ollut satunnaisesti pidempi kierto! Tänä aamuna heräsin pahaan oloon ja oksensin. Huomenna labraan kokeisiin, jännittää ja pelottaa että jos ei tulekaan plussaa.... :/

onnea huomiselle, kerro sit heti...
        eiko r.testit oo yhtä herkkiä kun labratestit??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1777
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1109
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1000
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      790
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe