Anne&Anneli Mattila...

anttoniiii

Hyvä anneli&anne,on loistavaa seurata etenemistänne urallanne,kiva käydä keikoilla!

19

1978

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saapas

Unohtamatta Anniinaa Mattiloiden sisarusten joukosta!

• jeejee..,,

ja Anittaa..joka oli pirteä lisä Annen kesän keikoilla.

• jeejee..,, kirjoitti:

ja Anittaa..joka oli pirteä lisä Annen kesän keikoilla.

Juu, ja heidän äitinsä Amalia ja mammansa Aurora ovat kans koviasanoja musarintamalla !

• tomi
        Justiinax kirjoitti:

Juu, ja heidän äitinsä Amalia ja mammansa Aurora ovat kans koviasanoja musarintamalla !

voi raukka parka.ala sinäkin laulaa,ei tarvitse karehtia.hyvä mattilan sisaret.teitä jos ketä viitsin kuunnella ja katella.aina yhtä mukava tulla keikoillenne.

• huh,huh
        Justiinax kirjoitti:

toi Justiinax se vain jaksaa jauhata samaa pa...

• pilttuu
        Justiinax kirjoitti:

osaat olla typerä!

• ..ja Anneli

Anne Mattila on upea ja hyvä laulaja, olen alusta lähtien pitänyt hänen äänestään ja laulutyylistään. Sen sijaan Anneli Mattila ei todellakaan vakuuta! Kuka muu on nauhoitetussa lähetyksessä (Kesäillan valssi muutama viikko sitten) laulanut niin pahasti väärin, kuin hän. Ellei sillä ole mitään merkitystä, että laulaako oikein vai väärin, niin voi hänkin sitten olla ihan hyvä. Tuntuu, ettei sillä ole nykypäivänä mitään väliä, kunhan vain näyttää hyvältä. Muista tytöistä ei ole kokemusta, en ole koskaan kuullut heidän laulavan.

• ja muut

Annella on kokemusta ja ammattitaitoa laulajana.
        Muut Mattilat vasta opettelevat ja eiväthän kaikki onnistu vaikka haluavat ja muutkin haluaisivat että onnistuisivat.

• make......+
        ja muut kirjoitti:

Annella on kokemusta ja ammattitaitoa laulajana.
        Muut Mattilat vasta opettelevat ja eiväthän kaikki onnistu vaikka haluavat ja muutkin haluaisivat että onnistuisivat.

Mulla ainakin viehättää Mattilan tytöissä eniten se etteivät he yritä olla mitään täydellisiä vaan tekevät juttunsa aivan omana luonollisena itsenään virheineen kaikkineen. enempi sitten ärsyttää artistit jotka esim. pitävät keikoilansa laulujen sanat vierellään näkyvissä ettei vaan kävis niin et jos vaikka sattuu sanat unohtuu , sehän olisi katastroffi heille "täydellisille" itselensä ja ne hienot ja kalliit keikka asut...YÖK..

• mitä mitä?
        make......+ kirjoitti:

Mulla ainakin viehättää Mattilan tytöissä eniten se etteivät he yritä olla mitään täydellisiä vaan tekevät juttunsa aivan omana luonollisena itsenään virheineen kaikkineen. enempi sitten ärsyttää artistit jotka esim. pitävät keikoilansa laulujen sanat vierellään näkyvissä ettei vaan kävis niin et jos vaikka sattuu sanat unohtuu , sehän olisi katastroffi heille "täydellisille" itselensä ja ne hienot ja kalliit keikka asut...YÖK..

"" ...ärsyttää artistit jotka esim. pitävät keikoilansa laulujen sanat vierellään näkyvissä ettei vaan kävis niin et jos vaikka sattuu sanat unohtuu ...""

että mitä? Lähes kaikilla artisteila on sanat jossain näkyvissä. Kyse ei ole siitä, ettei osaisi sanoja tai pelkäisi unohdusta, vaan siitä että voi rauhassa ja huoletta keskittyä laulamiseen. Ei kyseessä ole mikään muistikisa vaan lauluesitys!

YÖK, mikä asenne siihen, että joku pukeutuu yleisölleen asiallisesti!

• tarkka
        mitä mitä? kirjoitti:

"" ...ärsyttää artistit jotka esim. pitävät keikoilansa laulujen sanat vierellään näkyvissä ettei vaan kävis niin et jos vaikka sattuu sanat unohtuu ...""

että mitä? Lähes kaikilla artisteila on sanat jossain näkyvissä. Kyse ei ole siitä, ettei osaisi sanoja tai pelkäisi unohdusta, vaan siitä että voi rauhassa ja huoletta keskittyä laulamiseen. Ei kyseessä ole mikään muistikisa vaan lauluesitys!

YÖK, mikä asenne siihen, että joku pukeutuu yleisölleen asiallisesti!

mattilan tytöt! ja ovat mitä ihanempia ja hienosti laulavia artisteja.

• lahjakkaita tyttöjä

Mattiloiden sisarukset ovat lahjakkaita tyttöjä ja odotankin mielenkiinnolla milloin tytöt järjestävät yhteiskonsertteja. Uskoisi että noilla äänillä saa ihmiset liikkeelle läheltä ja kaukaa. Vertaisin heitä Laila Kinnuseen.
      Tsemppiä tytöt ja pitäkää oma aitoutenne tallella.

• rita

Onpa tuo tullut mullekin mieleen,että voishan ne laulaa yhdessäkin joskus,ei hassumpi ajatus.Ja entäs ne veljet sitten,mua kyllä kiinnostaa että onko niillä lauluääntä,kun siskokset on noin lahjakkaita.

• Olikin viimeinen

Mattiloiden keikka oli viimeinen,sillä nyt viimein uskon,ettei tuollainen peli vetele! Tanssipaikalla,näet, ON SOITETTAVA TANSSIMUSIIKKIA? näin se vaan on. Konsertit on erikseen.

• tanssija

ämyrillä.oli mitä parhainta tanssimusiikkia.en voi muuta kuin ihailla annea ,on säilyttänyt perinteisen tanssimusiikin.minä pidin kovasti.käyn 3kertaa viikossa tanssimassa,siis isolla T Tanssimassa.mutta kaikkia ei toki voi miellyttää.ei edes mattilan tytöt.mutta suurinta osaa tanssioista kylläkin.

• kaikkea sitä

Toivottavasti Mattiloiden sisarukset ovat niin viisaita etteivät seuraa lainkaan näitä palstoja, sillä lahjakkuuden lisäksi ihmisessä on yleensä silloin herkkyyttä ja on haitaksi nuorille lahjakkaille tytöille lukea mitä kaikkea p..tä täällä kirjoitellaan.
      Kyllä he varmaankin keikoilla saavat ihmisiltä aitoa palautetta ettei kukaan henkisesti häiriintynyt kateilija pääse yksinoikeudellä levittelemään ainoastaan negatiivista palautetta.

• kaikkea sitä

Hups tuli väärän kategorian alle ed. teksti, olin lukenut aikaisemmin Mattilan sisaruksista kirjoitettuja neg. palautetta. Sorry!

• erikseen

Anneli sitäpaitsi laulaa huonosti.

• anu

Enpä ole ässävikoja enkä kyllä muitakaan vikoja huomannut heissä.Ja onhan siellä ässävikaiset pärjänny ennenkin,hyvänä esimerkkinä Jukka Kuoppamäki,jonka vika ei häiritse varmaan ketään,mutta on ilmiselvästi kuultavissa.Ja mun mielestä Anneli laulaa hyvin,taas se makuasia.Ja onhan hän vielä niin nuori,vielä ehtii oppimaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3315
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      120
      1321
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1265
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      1028
    5. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      1021
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      187
      1006
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      957
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      921
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      66
      900
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      78
      855
    Aihe