Kyllä on turha palsta!!

minä

Aivan turha palsta on tämä, kuten moni muukin täällä suomi24:ssä. Täälläkin tuntuu olevan ahdasmielistä porukkaa, jotka ei osaa kuunnella kuin jotain Metallicaa, ja sit se on maailman eniten paras bändi. Ei saatana mitä urpoja! Sitäpaitsi Lars Ulrich on melkoisen surkea rumpali, vielä kaiken lisäksi.

Ei Metallica ole huone bändi, mutta avatkaa nyt helvetti silmänne ja nähkää muitakin bändejä, älkääkä tehkö niin että haukutte muita bändejä usein täysin perehtymättä niihin, ja Metallicaa kehutte maasta taivaisiin. Lapsellista!!

19

1664

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Chuck Billy

      No sinä et kyllä näytä tietävän asioista mitään. Voi vittu mikä pelle. Taas joku iron maiden fani vauhdissa, puhuvat vain itsestään. Minä ainakin kuuntelen helvetisti muutakin kuin vain metallicaa, ääliö.

      • umbuli21

        ahdasmielisyydestä: taas maiden-fani vauhdissa... hohhoijaaa... eli näillä pälleillä on tasan kaksi visiota: Metallica number uno, maiden kaiken pahan alku ja juuri


      • Chuck Billy
        umbuli21 kirjoitti:

        ahdasmielisyydestä: taas maiden-fani vauhdissa... hohhoijaaa... eli näillä pälleillä on tasan kaksi visiota: Metallica number uno, maiden kaiken pahan alku ja juuri

        Miten niin ahdasmielinen? Kirjoitin: "Minä ainakin kuuntelen helvetisti muutakin kuin vain metallicaa"

        Itse te maidenin fanit aina haukutte metallicaa, pistämme vain takaisin. Kummasti sitä vain osataan puuttua siihen että lars on paska rumpali, mutta hetfieldin ja burtonin taidoista ei koskaan puhuta mitään.


      • Judas p
        Chuck Billy kirjoitti:

        Miten niin ahdasmielinen? Kirjoitin: "Minä ainakin kuuntelen helvetisti muutakin kuin vain metallicaa"

        Itse te maidenin fanit aina haukutte metallicaa, pistämme vain takaisin. Kummasti sitä vain osataan puuttua siihen että lars on paska rumpali, mutta hetfieldin ja burtonin taidoista ei koskaan puhuta mitään.

        Olipa kerrankin edes keskustelun avaus. Normaalisti tällä palstalla ei kukaan kirjoittele mitään.. Parempi huono keskustelu ku ei mitään:)) Ja löytyy joku kunnon piipittäjäkin kehumassa palstan bändiä. Hyvä jatkakaa:))


      • umbuli
        Chuck Billy kirjoitti:

        Miten niin ahdasmielinen? Kirjoitin: "Minä ainakin kuuntelen helvetisti muutakin kuin vain metallicaa"

        Itse te maidenin fanit aina haukutte metallicaa, pistämme vain takaisin. Kummasti sitä vain osataan puuttua siihen että lars on paska rumpali, mutta hetfieldin ja burtonin taidoista ei koskaan puhuta mitään.

        mullahan ei ole mitään metallicaa vastaan. Sama se mulle on että kuinka paskoja nää kaikki Ulrichit ja Gersit on, hyvinhän tähän mennessä ovat osansa hoitaneet.

        Valtaosa täällä nähdyistä sairaista kinoista on nimenomaan Metallica-fanin aloittama


      • minä

        Enpä ole Iron Maiden-fani. Tottakai kuuntelen sitä silloin tällöin. Kuten myös Metallicaa, ja ehkäpä n. sataa muuta artistia/bändiä eri kategorioista. Et ilmeisesti tajunnut mun pointtia!!? Se, että jotkin teini-ikäiset räkänokat ei tiedä muita bändejä kuin Metallican ja Iron Maidenin, ja sitten jompaa kumpaa ylistetään maasta taivaisiin, se on rasittavaa. Vaikkei se nyt tietysti hirveästi mun elämänlaatuun vaikuta.

        Moni ei tiedä kun just nämä kaksi mainittua bändiä, tai sit se on tosi kova jätkä kuka sattuu tietämään jonkin kolmannen tai jopa neljännen saman tyyppisen bändin. Ja se on jo aivan huikeaa jos joku kuuntelee useampaa bändiä kuin esim. vain Metallicaa.

        Tässä oli tää pointti.


      • Het's Edna
        minä kirjoitti:

        Enpä ole Iron Maiden-fani. Tottakai kuuntelen sitä silloin tällöin. Kuten myös Metallicaa, ja ehkäpä n. sataa muuta artistia/bändiä eri kategorioista. Et ilmeisesti tajunnut mun pointtia!!? Se, että jotkin teini-ikäiset räkänokat ei tiedä muita bändejä kuin Metallican ja Iron Maidenin, ja sitten jompaa kumpaa ylistetään maasta taivaisiin, se on rasittavaa. Vaikkei se nyt tietysti hirveästi mun elämänlaatuun vaikuta.

        Moni ei tiedä kun just nämä kaksi mainittua bändiä, tai sit se on tosi kova jätkä kuka sattuu tietämään jonkin kolmannen tai jopa neljännen saman tyyppisen bändin. Ja se on jo aivan huikeaa jos joku kuuntelee useampaa bändiä kuin esim. vain Metallicaa.

        Tässä oli tää pointti.

        No tämä teini-ikäinen räkänokka kuuntelee kyllä kymmeniä ja taas kymmeniä muita bändejä metallican lisäksi. Mahdanpa olla todella kova "jätkä". Metallicaa en ole kuunnellut ties kuinka pitkään aikaan, mutta enpä ole vielä parempaan törmännyt. Ja jos se ei elämänlaatuusi kerta vaikuta, niin miksi tulla tänne avautumaan, kun tietää saavansa ihmiset kimppuunsa ja kunnon tappelun taas aikaiseksi. Niin, luultavasti juuri siksi.


      • minä
        Het's Edna kirjoitti:

        No tämä teini-ikäinen räkänokka kuuntelee kyllä kymmeniä ja taas kymmeniä muita bändejä metallican lisäksi. Mahdanpa olla todella kova "jätkä". Metallicaa en ole kuunnellut ties kuinka pitkään aikaan, mutta enpä ole vielä parempaan törmännyt. Ja jos se ei elämänlaatuusi kerta vaikuta, niin miksi tulla tänne avautumaan, kun tietää saavansa ihmiset kimppuunsa ja kunnon tappelun taas aikaiseksi. Niin, luultavasti juuri siksi.

        Kylläpäs sulla on laaja skaala! Että oikein Yölinnusta Dimmuun!! Oot aika hurja jätkä. Varmaan kukaan muu ihminen koko maailmassa sun lisäksi ei kuuntele yhtä laaja-alaisesti musiikkia!!!


      • minä
        minä kirjoitti:

        Kylläpäs sulla on laaja skaala! Että oikein Yölinnusta Dimmuun!! Oot aika hurja jätkä. Varmaan kukaan muu ihminen koko maailmassa sun lisäksi ei kuuntele yhtä laaja-alaisesti musiikkia!!!

        huitasin tämän viestin väärään rakoon, piti mennä tohon alemmas. Pahoittelen.


      • Peke_72
        umbuli21 kirjoitti:

        ahdasmielisyydestä: taas maiden-fani vauhdissa... hohhoijaaa... eli näillä pälleillä on tasan kaksi visiota: Metallica number uno, maiden kaiken pahan alku ja juuri

        Mikäs yleistysinto täällä on, että maiden-fanit dissais metallicaa..... viddhu... ite diggaan kumpaakin.


      • BrucePhilJames
        minä kirjoitti:

        Enpä ole Iron Maiden-fani. Tottakai kuuntelen sitä silloin tällöin. Kuten myös Metallicaa, ja ehkäpä n. sataa muuta artistia/bändiä eri kategorioista. Et ilmeisesti tajunnut mun pointtia!!? Se, että jotkin teini-ikäiset räkänokat ei tiedä muita bändejä kuin Metallican ja Iron Maidenin, ja sitten jompaa kumpaa ylistetään maasta taivaisiin, se on rasittavaa. Vaikkei se nyt tietysti hirveästi mun elämänlaatuun vaikuta.

        Moni ei tiedä kun just nämä kaksi mainittua bändiä, tai sit se on tosi kova jätkä kuka sattuu tietämään jonkin kolmannen tai jopa neljännen saman tyyppisen bändin. Ja se on jo aivan huikeaa jos joku kuuntelee useampaa bändiä kuin esim. vain Metallicaa.

        Tässä oli tää pointti.

        No niin kaikki tekee kompromissin ja rupee kuuntelee Panteraa ja ylistään Dimebäggiä jumalauta lapsellista touhua.. ei voi muuta sanoo.. molemmat bändit on hyviä mutta eniten pettynyt olen siihen että Metallica ei ole vetänyt täysillä pitkääääään aikaan.. Ja Hetfieldi on menettänyt laulu taitonsa ajat sitten ja Kirkin livesooloista ei saa enään mitään irti.harmi.Vaikka Maidenilla riittää ikää niin kyllä äijät soittaa perkeleen hyvin vieläkin.


    • Klintti Westwood

      ...se elämä on! Ja, ollaan nähty muitakin bändejä ja ei Metallica ole ainoa mitä kuuntelen. Jos sanottaisiin ääripäät kuunneltavista bändeistä niin ainakin Yölinnusta Dimmu Porgiriin tulee kuunneltua. Elikkäs turhaa väität Metallicaa kuuntelevia pelkiski yhden bändin faneiksi.

    • antti_a_94

      Aivan turha palsta.

      • master of disaster

        ehkäpä? kuka tietää


    • wdqdq

      Niin ei minustakaan Metallica ole huone bändi.

    • Augur

      Niin,miksi te ahdasmieliset puhutte Metallicasta Metallica-keskustelualueella?

      Ihan oikeasti,saa ajatellakin ennen kuin painaa sitä "Lähetä viesti"-nappia.

      • Hetfield

        Mitäs helvettiä te maiden-fanit aina tulette trollaamaan tänne, miettikää itse, saatanan kusipäät.


      • Augur
        Hetfield kirjoitti:

        Mitäs helvettiä te maiden-fanit aina tulette trollaamaan tänne, miettikää itse, saatanan kusipäät.

        Maiden-fani?Minäkö?
        Menikö pointti ohi,vai viittaatko alkuperäiseen viestiin?Minä pidän niin Metallicasta kuin Maidenista.Miksi pitäisi lukkiutua yhteen tyyliin?


    • overdose

      Oon samaa mieltä aloittajan kanssa. Larsin taidoista en tiedä niinkään, mutta avaatkaa silmiänne ja huomatkaa että on olemassa muitakin mahtavia bändejä kuin Metallica. Itse en Metallicasta oikein pidä mutta muutama todella hyvä kappale niillä on kuten Nothing Else Matters ja The Unforgiven.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 171
      5042
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4563
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2921
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1710
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe