Mitä tarkoittaa rouhepatruuna? eli buffered cartridge? ostin tuossa remingtonin 12/89 64g bb rouhepatruunoita ja haluaisin tietää miten eroaa "normaaleista"patruunoista
rouhepatruuna/bufferipatruuna
6
790
Vastaukset
- pietro
Mikäli olen oikein ymmärtänyt,niin haulien seassa on eräänlaista muovirouhetta/ silppua. Tällä väitetään olevan hauliparvea "koossapitävä" vaikutus jollonka sitä kuulemma voisi raapaista haagelilla tipua vähän pidemmällekin matkalle...kun siis hajoitus ei olisi niin suuri.... en tiedä; itse en ole mettällä ampunut yhtään tuollaista patia joten käyttökokemuksia itselläni ei sen kummempia ole. Jahtikaverini väitti kylläkin, ettei juuri eroaisi tavallisista patruunoista niin tehonsa kuin kuvionkaan puolesta. Eli ei siis ihmeitä tekevä ole tuo.
- Soldier-of-fortune
kalliita tuntuivat olevan,aski jäi kauppaan kun myyjä ilmoitti hinnan:31,90/10 kpl.
- Jepa
Soldier-of-fortune kirjoitti:
kalliita tuntuivat olevan,aski jäi kauppaan kun myyjä ilmoitti hinnan:31,90/10 kpl.
Taidat puhua potaskaa poju. Kato metsästäjälehden välissä tullutta remington mainosta ne maksaa 13-14 euroa aski/10kpl
- kätkis,,,,
ammuin teertä sellaisella pulveri patruunalla n,20,m istui oksalla ja lensi pois,,,,, olen kuullut että ainakin pulveri kovettuu "täyteiseksi" jos patruuna on kovissa lämmön vaihteluissa,,,,, eli talvella vyössä,,,,,,,,
- noita rouhepatruunoita
tulipa sitten ostettua noita rouhepatruunoita REMINGTON 12/89 64g bb 10kpl/9.50e täällä oulussa
- vin_turbo_diesel_2.4
noita rouhepatruunoita kirjoitti:
tulipa sitten ostettua noita rouhepatruunoita REMINGTON 12/89 64g bb 10kpl/9.50e täällä oulussa
Sen rouheen on tarkoitus estää haulija kolhiintumasta toisiaan ja piipunseinämää vasten, jolloin ne säilyttävät muotonsa parempin. Täysin pyöreällä haulilla on hiukan pidempi tehokas kantama kuin epäsymmetrisellä vastaavalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2284917Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233600Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2712075Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,122013Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast411299Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611229Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1111025- 32833
- 61777
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.98776