Missähän mahtaa olla alkuperäinen kopio Kuumat Kundit-elokuvasta ja kuka nykyisin omistaa elokuvan esitysoikeudet? Takavuosina oli tietoa että oikeudet olisi MTV:llä mutta tietääkseni elokuvaa ei ole koskaan esitetty tv:ssä. Filmistä on liikkeellä heikkotasoisia VHS-tallenteita jonka erehdyin itsekin joskus ostamaan. Taso on tosiaankin niin huono, ettei sitä viitsi katsoa. Itsessäänhän leffa on aivan surkea, mutta siinä on mielenkiintoista ajankuvaa ja lopussa hieno livetallenne.
Kuumat
4
1273
Vastaukset
- Garri Hunes
minäkin yrittänyt selvittää. Kiinnostaisi tosiaan vuosikymmenien jälkeen nähdä tuo pätkä. Eihän se tosiaan mikään Mega-leffa ole mutta ehkä siitä irtoaisi mukavat nuoruuden/lapsuuden muistelofiilikset.
- kertoi
eräässä haastattelussa, että häneltä kysytään leffasta jatkuvasti, mutta hänellä ei ole mitään tietoa leffan omistusoikeuksista.
Jos Remu ei sitä tiedä, niin sitä tuskin tietää kukaan:(- xxx
Oikeudet omistaa elokuvan tekijä Itkonen. Ei siis mikään tv-yhtiö.
- fani jo 70-luvulta
kyseinen leffa ois kiva nähdä. siinä muistaakseni kerrotaan koko hurriganes jengin touhusta. moniko äänimiehistä ja roudareista mahtaa olla enää elossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774632- 1801917
- 1241610
- 1251144
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78943
- 52906
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4848