Miten runkata miestä

lissu

Kertokaapas miehet nyt miten teitä tulisi runkata?! Hetikö nopeeseen tahtiin, miten esinahan kanssa jne? Kertokaa tytölle joka haluaa saada miehensä voihkimaan nautinnosta!

16

17726

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siinä

homomiehellä naisen nimi

• Smart sininen

kannattaa ottaa peliin aluksi jotain liukastette, koska jos alat "kuivaa" munaa runkata niin esinahka saattaa hiertää inhottavasti, ja se ei tunnu kivalta. Toinen asia runkkaamisessa on että et kynsi munaa mitenkään, ja terskaa ei kannata puristella yms. No ei siinä runkkaamisessa ole mitään muuta kummallista osattavaa kun on vain liukasteita pelissä ja "vahvan hellät" otteet pelissä niin eiköhä se mies ala nauttimaan...

• hyvä

ensin täytyy aloittaa hitaasti, sitten pikkuhiljaa nostaa tempoa ja taas välillä laskea.

• näinikkään

silleen vaan runkkaat. että vetelet kourallasi juuresta aivan terskan päähän saakka. terskan runkkaaminen yllä saa äänen kuulumaan. onhan terska se kaikkein herkin alue kyrvässä.ei se varren runkkaaminen niinkään saa ukkoas voihkimaan. vaan sen terskan imeminen, nuoleminen, runkkaaminen. varo kuitenkin mikäli suuhusi otat koskettamatta hampaillasi terskaan.sen jos teet. se tuntuu todella ärsyttävältä.

• sexmilk

laita suolaa esinahan alle ja ala vempata

• Mimmi-täti

Pyykkipojat ensin palleihin. Runttaa sitten kesäkurpitsa tai iso kurkku perseeseen. Sitten vetelet kyrpää hiekotetulla kumirukkasella. Mun ukko ainaskin voihkii.

• lissu

kiitos asiallisista neuvoista :)

• Anonyymi

Aloita hyväilemällä kulkusia ja kullia vuorotellen. Kun kulli alkaa nousta pystyyn, niin hyväile terskanpäätä ja levitä sieltä tulevaa kiimanestettä ympäri terskaa. Ota kevyesti esinahka sormiisi ja työnnä se taaksepäin niin syvälle, kuin se menee. Ota kova kulli kokonaan nyrkkiisi ja ala runkata hitaasti edestakaisin. Pidä pieniä taukoja aina välillä ja vaihtele otetta useasti. Tauon aikana voit hyväillä taas palleja ja painella sormella g-pistettä pallien takana. Käytä mielikuvitusta ja tee jotain yllättäviä juttuja, siitä mies pitää. Käytä molempia käsiä runkkaamiseen tai toinen käsi runkkaa ja toinen hieroo palleja. Siinä vaiheessa kun kyrpä alkaa nytkyttämään kovasti ja purkaus on jo lähellä, niin silloin kädet heti irti kullista. Anna kullin rauhoittua ja jatka sitten taas haluamallasi tavalla. Kun haluat miehen laukeava, niin silloin voit antaa vähän kovempaa kyytiä kyrvälle. Kun varsinainen laukeaminen alkaa, niin mukaile kädenliikkeillä sperman purkautumista.
        Toivottavasti tästä oli jotain iloa sulle. Kiihottavia runkkailuhetkiä sulle ja sille kovalle sykkivälle kyrvälle! 😊

• Anonyymi

Itse olen himo runkkari, nainen saa spermat ulos muutamalla vedolla, tosin käsirasvaa tarvitaan liukasteeksi

• Anonyymi

Itsellä ei tarvi naisen kun koskea vehkeeseen niin lastit tulee pitkin.

• Anonyymi

Katsele netistä muutama video, niistä on apua.

• Anonyymi

Käytä voidetta niin kyllä lähte

• Anonyymi

Mä haluun et esinahka liukuu ja puristelu ooh

• Anonyymi

Aloita, kullin hyvväily oikein rauhallisesti, liukuvoiteella liukastettuna ja juttele miehellesi asioita seksistä joista miehesi pitää, esim jokin fantasia asia, tapahtuma josta miehesi pitää, ja tai voit kieleläsi suulla antaa koskettavia suudelmia ihan kullin päähä, sekä älä unohda kivespusseja, niistä mies pitää aina tässä alkua Onnea !

• Anonyymi

Laitat pelkät sukkahousut jalkaasi. Otat peniksen jalkapohjiesi väliin ja alat vedellä edestakaisin. Sitten nouset ratsaille ja hierot pillullasi penistä kuitenkin sukkahousujen ollessa vielä ehjänä välissä.

Jos mies nauttii tuosta, niin seuraavalla kerralla puet hänellekin sukkahousut jalkaan.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1294
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      725
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      692
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60