Katsoitteko äsken? Mitä mieltä elokuvasta? Mun mielestä aivan ihana..tosi kaunis ja surullinen ja itkettävä.Minkä ikänen winona ryder oli muuten kun tuota elokuvaa tehtiin,tietääkö kukaan? Se oli niin kaunis siinä.
saksikäsi Edward
9
859
Vastaukset
- parvati.patil
Minnuukin rupes itkettämään. Edward oli mielenkiintoinen hahmo.
Ja Peg oli symppis ^_^ x)- päivi
todella onneton leffa. Saksikäsi-Depp on naurettavan näköinen hörhö saksineen.
- katsonut
sen varmaan parikymmentä kertaa ja silti se on aina yhtä ihana ja koskettava. Jännä miten samat asiat voi aina naurattaa ja itkettää vaikka onkin nähnyt ne monia kertoja. Ja Depp, aivan loistava näyttelijä (eikä pahemman näköinenkään ;) ) Todellakin leffa mikä kannattaa hankkia kotio hyllylle!
- Tiina
Mie pidin aivan hirveästi tuosta leffasta :) Se oli niin liikuttava, surullinen, dramaattinen ja samalla niin intohimoinen elokuva... Edward oli sympaattinen ja niin erilainen hahmo,ja se teki elokuvasta hyvän. Eikä hän hassumman näköinenkään ollut ;). Johnny Depp ja Winona Ryder on mahtavia näyttelijöitä :) Pitää hankkia omalle hyllylle tämä elokuva :)
- Ryder
En katsonut kuin lyhyen pätkän, koska omistan elokuvan DVD:llä. Elokuva on erinomainen.
Winona Ryder oli Saksikäsi Edwardin ensi-illassa 19 vuotta joulukuussa 1990. Kuvauksissa hän on todennäköisesti ollut 17-18 vuotta. Winona on mielestäni kaunis aina, joten ei siitä sen enempää. =)
Triviaa: Winona piti roolissaan vaaleaa peruukkia. - hyvä
En oikein tykännyt niistä komediallisista osista, mutta muuten sanoma ja tarina olivat todella 'sweet'. Vähän jopa itketti lopussa.
Ja Winona on tosi tosi söpö siinä leffassa.
9/10.Saksikäsi edward on miun mielest iha hyvä leffa joskus katoin sen ekan kerran vuonna kivi ja kukka
Ja nyt muutama vuos takaperin katoin sen uudestaa ja mielellään sen katto uuestaa
- runefani330
ihan hyvä mutta liikaa surullisia kohtauksia:'). Muuten ihan ok
- en tiedä
kuinka vanha hän oli, mutta leffa on hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661555Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841193
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023