Kuka palstalle kirjoittavista kommunisteista on kommunististin ?
Järjestyksessä 1 2 3 ja niin edelleen
Gallup
6
848
Vastaukset
- herra yksilön vapaus
on nimimerkki "komissaari". aatteen mies henkeen ja vereen. puolueensa puolesta vaikka henki menisi. jos minulla olisi valta, myöntäisin hänelle neuvostoliiton sankarin arvonimen. todennäköisesti kuitenkin jo omaa sen. kultaa saa hän ja pannaan vielä hopeaakin päälle.
himmeämmän mitalin eli pronssin saa nimimerkki "vom"; hopeakin hänelle oli ensin tarjolla, koska aatemaailmansa on melkein KTP:läisempi kuin KTP itse mutta koska jäsenkirjassa silti lukee "vasemmistoliitto", siitä yksi piste pois.
jaetulle nelossijalle nostan nuoret kommunistit "checuevara" ja "Aapo Toivosen". en uskaltanut vielä mitalia heille antaa, koska nuoruuden into on vielä suuri ja aatteetkaan ei kenties vielä vakioita. ensi vuonna tilanne saattaa olla jo toinen koska pojat pääsevät ostamaan pöytäviinaa alkosta ja kirkkaiden jälkeen ei kenties enää aamulla muista oliko illalla kommunisti vai kapitalisti. mutta jos aate kestää, heidät pitänee julistaa "vuoden pioneereiksi".
sitten on tovereita; k.o.m mari, sosialisti ja proletaari... onkohan muitakin? no, heille oli vaikempi löytää sijoja. punaista tunnustetaan kyllä mutta kovin tasaisesti toisiinsa nähden ja huomattavasti vaaleanpunaisempana kuin muut kilpailijat.
mutta ei kilpailua ilman lohdutuspalkintoa. mahtavasta saavutuksesta politiikan saralla; puolessa vuodessa äärikommunistista vasemmistoliiton kannattajaksi. vasemmistoliitosta hetkeksi kansainvälisen kapitalistisen internetyrityksen "poliisivoimaksi" ja sittemmin oman -ismin -ja aatteen luojaksi ja ainoaksi jäseneksi liittynyt... no, nyt unohdin nimen mutta vanhemmat lukijat kenties muistavat hänet. vilpittömät onnitteluni myös hänelle.- Yllättävä vastaus
Olen itse pitänyt voittajaasi pelkkänä trollina. Ehkä asia seviää, kunhan gallupille löytyy lisää vastaajia.
- herra yksilön vapaus
Yllättävä vastaus kirjoitti:
Olen itse pitänyt voittajaasi pelkkänä trollina. Ehkä asia seviää, kunhan gallupille löytyy lisää vastaajia.
tai mistäs minä tiedän? kenties maailma olisi parempi, jos nimimerkki "komissari" todellakin olisi trulli!!? maailma on niin outo paikka.
mutta itse henkilökohtaisesti en siihen usko. kun olen aatteen miehiä nähnyt ja tuntenut. ja monen eri aatteen ja silti ne kaikki elävässä elämässäkin näyttää, kuulostaa ja haisee ihan yhtä samanlaisilta vaikka toinen tunnustaisi mustaa ja toinen punaista. miksei ne voisi olla yhtä mustavalkoisen mielikuvituksettomia myös virtuaalitodellisuudessa?
minä uskon toverin komissaarin myös siviilissä olevan toveri komissaari. silti, pitkin hampain; jos joskus paljastuu nimimerkki komissaarin olevan vain vittuilua ja yksinkertaisten yksilön vapauksien vedättämistä, luovutan ykkössijan toveri vomille. - Komissaari
herra yksilön vapaus kirjoitti:
tai mistäs minä tiedän? kenties maailma olisi parempi, jos nimimerkki "komissari" todellakin olisi trulli!!? maailma on niin outo paikka.
mutta itse henkilökohtaisesti en siihen usko. kun olen aatteen miehiä nähnyt ja tuntenut. ja monen eri aatteen ja silti ne kaikki elävässä elämässäkin näyttää, kuulostaa ja haisee ihan yhtä samanlaisilta vaikka toinen tunnustaisi mustaa ja toinen punaista. miksei ne voisi olla yhtä mustavalkoisen mielikuvituksettomia myös virtuaalitodellisuudessa?
minä uskon toverin komissaarin myös siviilissä olevan toveri komissaari. silti, pitkin hampain; jos joskus paljastuu nimimerkki komissaarin olevan vain vittuilua ja yksinkertaisten yksilön vapauksien vedättämistä, luovutan ykkössijan toveri vomille.Minäkö trolli? Yritätte siis nimetä minut trolliksi kun puhun asioista, joista ei saisi puhua.
Minun sosialismiini kuuluu, että valtio toimii työväenluokan ehdoilla.
Työväenluokan lisäksi hallintoon voivat osallistua esimerkiksi pienyrittäjät ja pienviljelijät.
Tuotantovälineet kuten tehtaat, toimistot tietokoneineen ja kaupunkien maa-alueet - ovat yhteisessä omistuksessa ja työntekijöiden hallittavissa. Sosialismi ei tarkoita kuitenkaan sitä, että kaikki olisi yhteistä.
Minä olen aatteen mies! Kovin nyt "Herra yksil..." liehittelee meikäläistä! Tattiasta vaan! Olisi se ollutkin perin
noloa jäädä neljänneksi! Tsemppiä vaan sinne tuomarineuvostoon!!
vom
Odotelkaamme Kallen/,joka.. mielipidettä ennenkuin julistamme voittajan, sopiiko??
vom
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651596
- 104931
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419