kommunismi

URHO K

Olin taas tekemisissä kommunistin kanssa tuossa yks päivä ja taas sen näki että jos et ole aate kaveri niin ei kelpaa!!On se niin pirun lujassa toi aate että oikein oksettaa.Koittakaa elää nykypäivää!

10

523

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VÄINÖ I

Olin taas tekemisissä postimerkkikeräilijän kanssa tuossa yks päivä ja taas sen näki että jos et ole keräilijä kaveri niin ei kelpaa !! On se niin pirun lujassa toi keräily että oikein oksettaa. Koittakaa elää nykypäivää!

• ei-kommunisti

että kommunismi ei ole mikään aate vaan fundamentalistinen uskonto.

Se on verrattavissa esim. islamiin koska molempia voidaan hyväksyttävästi edistää toisinajattelijoita tappamalla.

Molempien kanssa on hyödytöntä väitellä yhtään mistään.

• XYZ

"....kommunismi ei ole mikään aate vaan fundamentalistinen uskonto".

Oikein. Naulankantaan osunut määritelmä.

• YKÄ II

• Kaapro
        YKÄ II kirjoitti:

enemmänkin uusliberalismilta jota >>voidaan hyväksyttävästi edistää toisinajattelijoita tappamalla. >>

http://www.sosialistiliitto.org/murros/55/55_chomsky.html

Comsky on itse kertonut että hän on anarkisti, eikä tämä jo kerro mikä hän on miehiään.

• ahaaa
        Kaapro kirjoitti:

Comsky on itse kertonut että hän on anarkisti, eikä tämä jo kerro mikä hän on miehiään.

on miehiään:

"Noam Chomsky syntyi 7.12. 1928 Philadelphiassa. Hänen isänsä oli Venäjältä ja äitinsä Liettuasta Yhdysvaltoihin emigroituneita juutalaisia.

väitteli filosofian tohtoriksi vuonna 1955 Pennsylvaniasta, ja samana vuonna hän siirtyi tutkijaksi Massachusetts Institute of Technologyyn (MIT) Cambridgessa. Vuonna 1957 Chomsky julkaisi siihenastisen kielitieteellisen työnsä päätulokset teoksessaan Syntactic Structures, joka aikaansai valtavan mullistuksen kielitieteessä.

Chomskyn tieteellisen vaikutuksen laajuutta määrittää esimerkiksi se, että erään sitaatti-indeksin mukaan hän on kaikkein siteeratuin elossa oleva henkilö.

Chomsky myös osallistui suoraan vastarintaan USA:n sotarikoksia vastaan, vältti täpärästi viiden vuoden vankeustuomion ja pääsi presidentti Nixonin vihollislistalle." jne.

http://www.rauhanpuolustajat.fi/chomsky/artikkelit/kirjoittajasta1.html

• Tahvo

Kuinka Sä vieläkin kehtaat! Ota nyt jo opiksi, että seuraavan kerran kaveerat Ollilan Jorman
      tai sen Fagernäs´in kaa!!
      Tahvo

• Ota "Tahvo"n neuvosta vaari!!
      vom

• Vasurivierailija

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1596
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe