minä ainaskin,,,
Ihanat Jarin synttärit
18
1026
Vastaukset
- Mimmmeli
sain lahjax ,pääsisköhän taakse kyytiin ?
No, eipä nyt kyllä todellakaan ihan ensimmäiseks tullut mieleen sitä katsella.
- miksimiksi
Tätä on kysytty 170000 kertaa,mut kysynpähän vielä.Miksi Justiinax sun on aina pakko vastata näihin tällaisiin kyselyihin,jotka koskevat joitain muita artisteja kuin Tapani Kansaa?Eikä vaan vastata vaan melkein poikkeuksetta haukkua näitä muita artisteja,joko suoraan tai sitten tämäntyyppisillä "No en todellakaan katsonut sitä ohjelmaa,jossa Jari S. esiintyi" ym?Ihan tahallas haastat kaikkien muiden artistien fanien kanssa riitaa!!Tosi ärsyttävää!
- Peli poikki
miksimiksi kirjoitti:
Tätä on kysytty 170000 kertaa,mut kysynpähän vielä.Miksi Justiinax sun on aina pakko vastata näihin tällaisiin kyselyihin,jotka koskevat joitain muita artisteja kuin Tapani Kansaa?Eikä vaan vastata vaan melkein poikkeuksetta haukkua näitä muita artisteja,joko suoraan tai sitten tämäntyyppisillä "No en todellakaan katsonut sitä ohjelmaa,jossa Jari S. esiintyi" ym?Ihan tahallas haastat kaikkien muiden artistien fanien kanssa riitaa!!Tosi ärsyttävää!
Mollataan jotakuta artitia ei nit ohjelmia,missä EI RAKAS T KANSASI palloile ole sinun pakko katsoa.
- rita
Justiina, sä oot aina häiriköimässä joka keskustelua.Oot kuin hirvikärpänen joka tunkee ittensä mihin vaan pystyy eikä sitä saa hätistettyä pois.Pientä mutta suunnattoman häiritsevää ininää.Sori,ei oo tarkoitus loukata,mutta sitä saa mitä tilaa,onks sun aina pakko tehdä tätä.
miksimiksi kirjoitti:
Kai minäkin nyt saan ottaa kantaa muihinkin aiheisiin, kun vaan Tapsaa koskeviin ? Enkä mä ymmärrä ,että mikä se sellanen keskustelupalsta on, jossa ei saa esittää erillaisia mielipiteitä ? Mä yritän pysyä aiheessa, mutta te itse alatte aina vaahtoamaan ihan tyhmiä juttuja.
Tässäkin kysyttiin nyt ,että kuka katsoi ne Sillanpään juhlat telkkarista? Mä vastasin,että en katsonut, sillä en mä ala täälä teidän mieliksenne valehtelemaan ,että : "Kyllä katsoin ja odotin sitä ohjelmaa kokopäivän ja nauhoitinkin sen vielä".- IHAN SAMA!
Justiinax kirjoitti:
Kai minäkin nyt saan ottaa kantaa muihinkin aiheisiin, kun vaan Tapsaa koskeviin ? Enkä mä ymmärrä ,että mikä se sellanen keskustelupalsta on, jossa ei saa esittää erillaisia mielipiteitä ? Mä yritän pysyä aiheessa, mutta te itse alatte aina vaahtoamaan ihan tyhmiä juttuja.
Tässäkin kysyttiin nyt ,että kuka katsoi ne Sillanpään juhlat telkkarista? Mä vastasin,että en katsonut, sillä en mä ala täälä teidän mieliksenne valehtelemaan ,että : "Kyllä katsoin ja odotin sitä ohjelmaa kokopäivän ja nauhoitinkin sen vielä".Jos oot ite niin vajaa,ettet tajua,että nuo sun kommentit ei oo mitään normaalia keskustelua,niin kommentoi jatkossa mun puolesta ihan mihin vaan ja ihan mitä tykkäät.Voit joo ottaa kantaa,mut normaalilla tavalla niinkuin suurin osa ihmisistä täällä tekee,muut keskustelee,sä haukut/mollaat muita artisteja ja se ei oo mitään keskustelua,onko se niin vaikee tajuta,vai voitko väittää ettet oo huomannu,et kaikki riitakeskustelut syntyy täällä aina,kun sä oot viestiketjussa mukana??Toivon vaan,et jossain vaiheessa sut poistetaan tältä palstalta kokonaan!Ja toivon,et muutkaan ei enää ottais kantaa näihin Justiinaxin juttuihin,vaan annettais sen höpistä täällä ihan itekseen,niin eipähän syntyis noita riitojakaan:)
rita kirjoitti:
Justiina, sä oot aina häiriköimässä joka keskustelua.Oot kuin hirvikärpänen joka tunkee ittensä mihin vaan pystyy eikä sitä saa hätistettyä pois.Pientä mutta suunnattoman häiritsevää ininää.Sori,ei oo tarkoitus loukata,mutta sitä saa mitä tilaa,onks sun aina pakko tehdä tätä.
No en kyllä takuula häiriköi joka keskustelua, kun en läheskään kaikkiin aiheisiin mitään edes kommentoikaan. Enkä mä tiedä ,että mitä häiriköintiä se on jos sanoo oman mielipiteensä ?
Ja ite te olette, kuin jotain korppikotkia, aina nokkimassa mua. Sanoinpa mitä hyvänsä. Miks te ette voi antaa mun olla sitä mieltä, kun mä haluun ?
Jarillakin on kai jotkut omat kotisivut. Menkää sinne ylistämään sitä kilpaa, jos ette siedä ollenkaan toisenlaisia mielipiteitä.IHAN SAMA! kirjoitti:
Jos oot ite niin vajaa,ettet tajua,että nuo sun kommentit ei oo mitään normaalia keskustelua,niin kommentoi jatkossa mun puolesta ihan mihin vaan ja ihan mitä tykkäät.Voit joo ottaa kantaa,mut normaalilla tavalla niinkuin suurin osa ihmisistä täällä tekee,muut keskustelee,sä haukut/mollaat muita artisteja ja se ei oo mitään keskustelua,onko se niin vaikee tajuta,vai voitko väittää ettet oo huomannu,et kaikki riitakeskustelut syntyy täällä aina,kun sä oot viestiketjussa mukana??Toivon vaan,et jossain vaiheessa sut poistetaan tältä palstalta kokonaan!Ja toivon,et muutkaan ei enää ottais kantaa näihin Justiinaxin juttuihin,vaan annettais sen höpistä täällä ihan itekseen,niin eipähän syntyis noita riitojakaan:)
No jos mut täältä poistetaan, niin ei mun maailma siihen romahda... toivottavasti teidän olonne muuttuu sitten ainakin paremmaksi, kun ei tarvitse teidänkään sitten enää riidellä. Minähän se olen täälä yksin syyllinen kaikkeen. Ette vaan ole ilmeisesti sattuneet huomaamaan ,että jos erästä tiettyä artistia täälä joku hiukankin rohkenee arvostella ( kuka tahansa... joku muukin kuin minä ), niin ainakin yx hänen innokas faninsa kyllä aika nopeesti mollaa tuon arvostelijan maanrakoon ,sekoboltsisksi yms.
Eikä tarvitse kommentoida mun juttuja jos ei halua.- rita
IHAN SAMA! kirjoitti:
Jos oot ite niin vajaa,ettet tajua,että nuo sun kommentit ei oo mitään normaalia keskustelua,niin kommentoi jatkossa mun puolesta ihan mihin vaan ja ihan mitä tykkäät.Voit joo ottaa kantaa,mut normaalilla tavalla niinkuin suurin osa ihmisistä täällä tekee,muut keskustelee,sä haukut/mollaat muita artisteja ja se ei oo mitään keskustelua,onko se niin vaikee tajuta,vai voitko väittää ettet oo huomannu,et kaikki riitakeskustelut syntyy täällä aina,kun sä oot viestiketjussa mukana??Toivon vaan,et jossain vaiheessa sut poistetaan tältä palstalta kokonaan!Ja toivon,et muutkaan ei enää ottais kantaa näihin Justiinaxin juttuihin,vaan annettais sen höpistä täällä ihan itekseen,niin eipähän syntyis noita riitojakaan:)
Tiedän että viisainta olis jättää Justiinan jutut noteeraamatta ja niin olen tässä lähiaikoina yrittäny tehdäkin.Eiköhän tosiaankin tehtäis jatkossa niin,joskus vaan sapettaa...
- Jari S -fani
Justiinax kirjoitti:
No en kyllä takuula häiriköi joka keskustelua, kun en läheskään kaikkiin aiheisiin mitään edes kommentoikaan. Enkä mä tiedä ,että mitä häiriköintiä se on jos sanoo oman mielipiteensä ?
Ja ite te olette, kuin jotain korppikotkia, aina nokkimassa mua. Sanoinpa mitä hyvänsä. Miks te ette voi antaa mun olla sitä mieltä, kun mä haluun ?
Jarillakin on kai jotkut omat kotisivut. Menkää sinne ylistämään sitä kilpaa, jos ette siedä ollenkaan toisenlaisia mielipiteitä.on kotisivut www.jarisillanpaa.com/forum.
Missä kyllä tapellan siitä kuka saa supersuositun vuosimallia -95 tangokuninkaan omistaa!!!!!!!! - Jarifani
miksimiksi kirjoitti:
täällä ,ei sitä kukaan voi kieltää--jos puhuu siististi ja asiallisesti.
rita kirjoitti:
Tiedän että viisainta olis jättää Justiinan jutut noteeraamatta ja niin olen tässä lähiaikoina yrittäny tehdäkin.Eiköhän tosiaankin tehtäis jatkossa niin,joskus vaan sapettaa...
Se kuuluu kirjoittaa, että :" viimeaikoina" ei "lähiaikoina", kuten sä tuossa kirjoitit... Ei muuten, mutta noin niikuin tiedoksi vaan.
- rita
Justiinax kirjoitti:
Se kuuluu kirjoittaa, että :" viimeaikoina" ei "lähiaikoina", kuten sä tuossa kirjoitit... Ei muuten, mutta noin niikuin tiedoksi vaan.
Miksi kuuluu,voi sen noinkin sanoa.Ja niitä harvoja kymppejä kouluaikoina olen saanut äikästä ja varsinkin kirjoituksesta joten eiköhän tämä kirjallinen ilmaisu täällä palstalla kelpaa sulle jos kelpaa muillekin.Ja voitais varmaan tarkastella sun omia kirjoituksiasi,niissä suorastaan vilisee kirjoitusvirheitä :)
rita kirjoitti:
Miksi kuuluu,voi sen noinkin sanoa.Ja niitä harvoja kymppejä kouluaikoina olen saanut äikästä ja varsinkin kirjoituksesta joten eiköhän tämä kirjallinen ilmaisu täällä palstalla kelpaa sulle jos kelpaa muillekin.Ja voitais varmaan tarkastella sun omia kirjoituksiasi,niissä suorastaan vilisee kirjoitusvirheitä :)
No juu, kyllä se mullekkin kelpaa. Pisti vaan jotenkin silmään tuo.
Mun kirjoituksista varmaan löytyy virheitä enemmänkin.Olet oikeessa siinä.
- rita
Tottakai katsoin.On hieno paikka se Vanajanlinna,upeat puitteet juhlille.
- Sann+Mariela
herkkuja ja lahjoja tuli.Jari varmaan pitää sapattivuoden tän suitsutuksen jälkeen?Kaunis sisko oli Jarilla.Istui Sillanpään vieressä ,kun he ruokailivat.
- Yx katsoja
Jari oli rento isäntä. Vieraissa vilahteli paljon tuttuja kasvoja: Katri Helena, Vicky Rosti, Eija Kantola, Marita Taavitsainen, Sari Tamminen, Heikki Pohto ja Mongo Aaltonen ainakin tuli pongattua, Jarin vanhemmat ja sisko myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293335- 1211355
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101285- 711038
- 581031
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1871016olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26957Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38931Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.67910Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78865