Teettekö muut miehet tätä?

Heppi-Hessu

Kun olette sängyssä sellaisen naisen kanssa jonka kanssa ette ole aiemmin olleet, teettekö samaa kuin minä, että katsotte naisen peräaukkoa ja arvioitte onko nainen harrastanut anaaliseksiä?

Minäpä teen niin, ja onpahan hyvä konsti saada selville, pitääkö misu siitä että hänen persettään nuollaan, tykkääkö saada sormen perseeseen nuolemisen yhteydessä ja haluaako typy pyllypanoa..

Voisihan tietysti kysyäkin mutta eipä tule vahingossa kysyneeksi sellaiselta joka vihaa pyllyjuttuja. Ei tule naiselle mitään turn-offia...

71

59770

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalle-Kustaa.

      Jatkakaamme hyvää harrastustamme :)

      • Sandra.s

        ette tunnusta olevanne BI-seksuaaleja?

        Tuntemani hetero miehet eivät kyllä himoitse mun peppureikää. (Eikä siinä mitään vikaa ole, olen peilillä kurkannut.) :) :)


      • Kalle-Kustaa.
        Sandra.s kirjoitti:

        ette tunnusta olevanne BI-seksuaaleja?

        Tuntemani hetero miehet eivät kyllä himoitse mun peppureikää. (Eikä siinä mitään vikaa ole, olen peilillä kurkannut.) :) :)

        Ei perseseksistä tykkääminen tee kenestäkään bi-seksuaalia.

        Se tekee bi-seksuaalin että tykkää miehistä siinä missä naisistakin. Juuri tässä kohtaa mulla klikkaa nämä sun bi-jutut.


      • Kalle-Kustaa.
        Sandra.s kirjoitti:

        ette tunnusta olevanne BI-seksuaaleja?

        Tuntemani hetero miehet eivät kyllä himoitse mun peppureikää. (Eikä siinä mitään vikaa ole, olen peilillä kurkannut.) :) :)

        ...että kun kävin katsomassa tuota sun profiilia, että jos me tunnettais niin sitten sulla olis yks tuttu heteromies joka himoitsis sun peppureikää :)


      • Jarski
        Sandra.s kirjoitti:

        ette tunnusta olevanne BI-seksuaaleja?

        Tuntemani hetero miehet eivät kyllä himoitse mun peppureikää. (Eikä siinä mitään vikaa ole, olen peilillä kurkannut.) :) :)

        Profiilissasi lukee:
        "Olen ennakkoluuloton naisihminen."

        Ainakaan näiden kirjoitusten perusteella et siltä vaikuta. Se, ettet luokittele ihmisiä rodun perusteella ja että kuuntelet monenlaista musiikkia, ei vielä tee sinusta ennakkoluulotonta.


      • Sandra.s
        Jarski kirjoitti:

        Profiilissasi lukee:
        "Olen ennakkoluuloton naisihminen."

        Ainakaan näiden kirjoitusten perusteella et siltä vaikuta. Se, ettet luokittele ihmisiä rodun perusteella ja että kuuntelet monenlaista musiikkia, ei vielä tee sinusta ennakkoluulotonta.

        No kyllähän mun puolesta ihmiset saa tehdä , siis aikuiset keskenään mitä haluaa en paheksu sitä. Annoinko ymmärtää niin?

        Se mitä ja miten itse seksiä harrastan on tietysti vain minun oma valintani.

        En mielestäni tuominnut ketään.


      • muttet suoraan
        Sandra.s kirjoitti:

        No kyllähän mun puolesta ihmiset saa tehdä , siis aikuiset keskenään mitä haluaa en paheksu sitä. Annoinko ymmärtää niin?

        Se mitä ja miten itse seksiä harrastan on tietysti vain minun oma valintani.

        En mielestäni tuominnut ketään.

        Vihjaat, että kaikki peppureikää vilkuilevat miehet ovat homoja. Lisäksi vihjaat, että tällaisesta "homostelusta" kiinnostuneet eivät ole mielestäsi kunnon miehiä. Siinä olet tuomitsevainen sekä peppuseksistä kiinnostuneita miehiä kohtaan, että homoja kohtaan. Homo on aivan yhtä mies ja monessakin mielessä yhtä miehekäs kuin sokkona pillua jyystävä 100% heterokin.

        Huomaan hyvät tarkoituksesi etkä haluaisi loukata ketään. Olet kuitenkin tietämättäsi asenteellinen.


      • äskeisen kirjoittaja
        muttet suoraan kirjoitti:

        Vihjaat, että kaikki peppureikää vilkuilevat miehet ovat homoja. Lisäksi vihjaat, että tällaisesta "homostelusta" kiinnostuneet eivät ole mielestäsi kunnon miehiä. Siinä olet tuomitsevainen sekä peppuseksistä kiinnostuneita miehiä kohtaan, että homoja kohtaan. Homo on aivan yhtä mies ja monessakin mielessä yhtä miehekäs kuin sokkona pillua jyystävä 100% heterokin.

        Huomaan hyvät tarkoituksesi etkä haluaisi loukata ketään. Olet kuitenkin tietämättäsi asenteellinen.

        Tarkoitit varmaan sanoa, että SINÄ pidät eniten miehistä, jotka eivät ole kiinnostuneita peppuseksistä. Etkä että kiinnostuksesi ulkopuolella olevat miehet eivät olisi "kunnon miehiä".


      • Sandra.s
        muttet suoraan kirjoitti:

        Vihjaat, että kaikki peppureikää vilkuilevat miehet ovat homoja. Lisäksi vihjaat, että tällaisesta "homostelusta" kiinnostuneet eivät ole mielestäsi kunnon miehiä. Siinä olet tuomitsevainen sekä peppuseksistä kiinnostuneita miehiä kohtaan, että homoja kohtaan. Homo on aivan yhtä mies ja monessakin mielessä yhtä miehekäs kuin sokkona pillua jyystävä 100% heterokin.

        Huomaan hyvät tarkoituksesi etkä haluaisi loukata ketään. Olet kuitenkin tietämättäsi asenteellinen.

        Lukisitko uudelleen kirjoittamani kommentin? Please?
        Onko minulla erittäin paha LUKI-häiriö vai miten sait minun tekstiini homot mukaan?

        En, en halua ketään loukata, mutta teeskenteletkö tyhmää vai mitä tämä on?

        Etkö todellakaan MUKA tiedä BIsseistä mitään?
        Älä naurata.


      • Jarski
        Sandra.s kirjoitti:

        No kyllähän mun puolesta ihmiset saa tehdä , siis aikuiset keskenään mitä haluaa en paheksu sitä. Annoinko ymmärtää niin?

        Se mitä ja miten itse seksiä harrastan on tietysti vain minun oma valintani.

        En mielestäni tuominnut ketään.

        Ei ennakkoluulolla ole sinänsä mitään tekemistä tuomitsemisen kanssa. Sinä olet ennakkoluuloinen peppuseksiä kohtaan. Se, että hyväksyt peppuseksiä harrastavat ihmiset, ei poista omaa ennakkoluuloasi.


      • Richard Wst
        Sandra.s kirjoitti:

        Lukisitko uudelleen kirjoittamani kommentin? Please?
        Onko minulla erittäin paha LUKI-häiriö vai miten sait minun tekstiini homot mukaan?

        En, en halua ketään loukata, mutta teeskenteletkö tyhmää vai mitä tämä on?

        Etkö todellakaan MUKA tiedä BIsseistä mitään?
        Älä naurata.

        Jos kerran mies joka himoitsee naisen peräaukkoa on biseksuelli, niin onko sellainen nainen biseksuelli, joka haluaa vaginaansa nuoltavan mutta kuitenkin miehen toimesta? Sitähän voivat harrastaa naiset keskenään kuten miehet anaaliseksiä.

        Entä onko bi-transseksuelli nainen, jos himoitsee naisena miehen peräaukkoa?

        Sinun logiikallasihan ainoastaan genitaaliseksi miehen ja naisen välillä on heteroutta.


    • Katjuska

      No mun peräaukosta näkee varmaan sitten selvästi mitä harrastan :) 15 vuoden kokemuksella...

    • Peku.

      No jotain tuon suuntaista tulee tehtyä...

    • Maarit.

      Mikään ei ole nautinnollisempaa kuin se, että kesken miehen antaman suuseksin alkaa sormi työntyä anukseen...

      • Jani

        Tekee gutaa tuntea sormi siellä, meinaa heti lentää...


      • Anus ja Penis ovat kuin peppu ja paita. Kyllä suklaareikääkin kelpaa helliä...


    • Naisihminen.

      Mistä sen sitten huomaa että onko vai ei harrastanu? Eikö se ole kaikilla melko samanlainen.

      • sivusta seurannut.

        ...ja sen mahdollisesta "löystymisestä". Muutamaa anaalipanoa ei vielä huomaa perseestä, mutta jossain parinkymmenen tienoilla alkaa jo näkyä. Tarkka silmä erottaa :)


      • Arthur.
        sivusta seurannut. kirjoitti:

        ...ja sen mahdollisesta "löystymisestä". Muutamaa anaalipanoa ei vielä huomaa perseestä, mutta jossain parinkymmenen tienoilla alkaa jo näkyä. Tarkka silmä erottaa :)

        Paremminkin harjaantunut kuin tarkka.. :)


      • sivusta seurannut. kirjoitti:

        ...ja sen mahdollisesta "löystymisestä". Muutamaa anaalipanoa ei vielä huomaa perseestä, mutta jossain parinkymmenen tienoilla alkaa jo näkyä. Tarkka silmä erottaa :)

        Jep. Kyllä 20 suklaareikäpanoa huomaa.


      • Aukko kuin aukko
        cocroach kirjoitti:

        Jep. Kyllä 20 suklaareikäpanoa huomaa.

        Ja höpöhöpö,tavallinen anaaliseksi ei vaikuta,yhtä paksua tavaraa sieltä tulee päivittäin ulos mitä tavallinen penis.Me vaimon kanssa harrastettu anaalia varmaan pikkuisen useammin kuin 20 kertaa eikä mitään eroa eikä vaimokaan ole valittanut mistään haitoista,eri asia jos on anaali-friikki ja työntää tai työnnättää sinne aina vaan paksumpia ja paksumpia esineitä venyttäen sitä sillätavoin,silloin kyllä seuraukset nähtävissä.


    • Arthur.

      Tulee tehtyä :)

    • Gilda

      No musta pitäis näkyä.

    • Nainen37v

      En malta olla sanomatta mielipidettäni. Minusta mies, joka puhuu tuollaisia ja jolla on kova halua panna naistaan peppuun, ei ole MIES, minun mieleeni!
      Huomio se on vain minun mielipiteeni :)

      Sen ymmärrän, että homomiehet niin tekevät, varsinkin kun siellä miehen pepussa on se naisen g-pistettä vastaava piste, näin olen ainakin lukenut.. hmmm.. jostain muualta kuin seksipalstoilta, ihan oikea artikkeli. Sitä voisi kuulemma kokeilla mieheltä, jos mies suostuu siihen, että nainen pistää sormet sinne.

      Siis vähän homoiluhommia, missä sinänsä ei ole mitään pahaa. Kysymys on siitä hyväksyykö sen piirteen itsessään :)

      Joo tiedän kyllä jotkut naiset tykkää siitä, mutta todella harvat. Ehkä on kysymys jostain alistamiskuviosta. Toisaalta suurimmalle osalle naisista se on inhottavaa ja kivuliasta. Ja jos mies sellaista tekee naiselleen sellaista, mitä tämä ei todellisuudessa pidä, ei se ole mies :))

      No niin antakaa tulla vaan.. senkin jälkeen olen vielä tätä mieltä :)

      • Petteri Nortti

        Ensinnäkin, puhut tuossa jossain homostelemisesta. Ketjun aloittanut kaveri puhui anaaliseksin harrastamisesta naisten kanssa. Sellainen henkilö, joka pitää anaaliseksistä, oli hän sitten mies tahi nainen, ei ole homoseksuaali. Sellainen henkilö on homoseksuaali, joka tykkää silleen olemisesta samaa sukupuolta olevan kanssa.

        Toisekseen, ketjun aloittaja korosti sitä miten hän mukailee naisen mieltymyksiä anaaliseksin suhteen, eli hän ei myöskään halua alistaa tai vahingoittaa kumppaniaan mitenkään.

        Lisäksi en ole koskaan kuullut, että miehisyys määritellään sen mukaan tykkääkö mies anaaliseksistä vai ei. Tämä kerta on ensimmäinen laatuaan. Luullakseni myös viimeinen.

        Luulen, että sinä olet jonkinlainen pimeässä huoneessa kasvatettu ei-ei ja hyi-hyi -tyyppi, jolle seksin maailma ihanine mausteineen on suurimmaksi osaksi iso iljetyksen aihe. Ihemttelen kuinka analysoit noinkin vapautuneesti ja hymyssä suin niinkin kamalaa asiaa kuin pyllypanoa.

        Lopuksi voisin sanoa sen verran, että en tiedä ovatko muut miehet hyväksyneet itsessään sen, että he pitävät monipuolisesta seksistä mm. anaaliseksineen ynnä muine herkkuineen, mutta minä olen. Olen 100 % sinut tämän asian kanssa.


      • nainen37v
        Petteri Nortti kirjoitti:

        Ensinnäkin, puhut tuossa jossain homostelemisesta. Ketjun aloittanut kaveri puhui anaaliseksin harrastamisesta naisten kanssa. Sellainen henkilö, joka pitää anaaliseksistä, oli hän sitten mies tahi nainen, ei ole homoseksuaali. Sellainen henkilö on homoseksuaali, joka tykkää silleen olemisesta samaa sukupuolta olevan kanssa.

        Toisekseen, ketjun aloittaja korosti sitä miten hän mukailee naisen mieltymyksiä anaaliseksin suhteen, eli hän ei myöskään halua alistaa tai vahingoittaa kumppaniaan mitenkään.

        Lisäksi en ole koskaan kuullut, että miehisyys määritellään sen mukaan tykkääkö mies anaaliseksistä vai ei. Tämä kerta on ensimmäinen laatuaan. Luullakseni myös viimeinen.

        Luulen, että sinä olet jonkinlainen pimeässä huoneessa kasvatettu ei-ei ja hyi-hyi -tyyppi, jolle seksin maailma ihanine mausteineen on suurimmaksi osaksi iso iljetyksen aihe. Ihemttelen kuinka analysoit noinkin vapautuneesti ja hymyssä suin niinkin kamalaa asiaa kuin pyllypanoa.

        Lopuksi voisin sanoa sen verran, että en tiedä ovatko muut miehet hyväksyneet itsessään sen, että he pitävät monipuolisesta seksistä mm. anaaliseksineen ynnä muine herkkuineen, mutta minä olen. Olen 100 % sinut tämän asian kanssa.

        Aika tavalla pieleen meni analysointisi :)
        Seksi on minulle pelkästään ilon aihe, en ole nipottaja sen suhteen eikä se iljetä minua ollenkaan. Seksi kuuluu tärkeänä osana elämääni, rakkauselämääni. Ja olen edelleen samaa mieltä kuin aiemminkin. Minusta tosi mies ei tee niin !

        Luulen, että näkemykseni on sellainen, että aika moni on samaa mieltä, ainakin sen mukaan mitä olen jutellut asiasta. Niin, uskallan jutella seksistä, se ei ole minulle mikään tabu enkä ole mikään siveyden sipuli :) Minun puolestani jokainen saa tehdä mitä haluaa, sitä en ollenkaan tarkoittanut.
        Kerroin vain mielipiteeni ja edelleen ajattelen, että sellainen mies ei ole minun silmissäni mies.
        Muut tietysti voi olla mitä mieltä haluavat, enkä lähde analysoimaan sen enempää heidän. En ole esittänyt myöskään mitään määritelmää, ainoastaan mielipiteeni, joka luultavasti on monen muunkin ihmisen mielipide. Siis siitä oli vain kyse :)
        Niitähän täällä esitetään, sinäkin esitit omasi.


      • Petteri Nortti
        nainen37v kirjoitti:

        Aika tavalla pieleen meni analysointisi :)
        Seksi on minulle pelkästään ilon aihe, en ole nipottaja sen suhteen eikä se iljetä minua ollenkaan. Seksi kuuluu tärkeänä osana elämääni, rakkauselämääni. Ja olen edelleen samaa mieltä kuin aiemminkin. Minusta tosi mies ei tee niin !

        Luulen, että näkemykseni on sellainen, että aika moni on samaa mieltä, ainakin sen mukaan mitä olen jutellut asiasta. Niin, uskallan jutella seksistä, se ei ole minulle mikään tabu enkä ole mikään siveyden sipuli :) Minun puolestani jokainen saa tehdä mitä haluaa, sitä en ollenkaan tarkoittanut.
        Kerroin vain mielipiteeni ja edelleen ajattelen, että sellainen mies ei ole minun silmissäni mies.
        Muut tietysti voi olla mitä mieltä haluavat, enkä lähde analysoimaan sen enempää heidän. En ole esittänyt myöskään mitään määritelmää, ainoastaan mielipiteeni, joka luultavasti on monen muunkin ihmisen mielipide. Siis siitä oli vain kyse :)
        Niitähän täällä esitetään, sinäkin esitit omasi.

        No sinusta siis anaali ei ole kivaa, tämä selvä.

        Yhdessä asiassa olet oikeassa, tuo oli mielipide.


      • Se tuntuu mukavalta kun juuri ennen laukeamista tunkee sormen perseeseen. Se on kuin taivaasta.


      • Aukko kun aukko
        nainen37v kirjoitti:

        Aika tavalla pieleen meni analysointisi :)
        Seksi on minulle pelkästään ilon aihe, en ole nipottaja sen suhteen eikä se iljetä minua ollenkaan. Seksi kuuluu tärkeänä osana elämääni, rakkauselämääni. Ja olen edelleen samaa mieltä kuin aiemminkin. Minusta tosi mies ei tee niin !

        Luulen, että näkemykseni on sellainen, että aika moni on samaa mieltä, ainakin sen mukaan mitä olen jutellut asiasta. Niin, uskallan jutella seksistä, se ei ole minulle mikään tabu enkä ole mikään siveyden sipuli :) Minun puolestani jokainen saa tehdä mitä haluaa, sitä en ollenkaan tarkoittanut.
        Kerroin vain mielipiteeni ja edelleen ajattelen, että sellainen mies ei ole minun silmissäni mies.
        Muut tietysti voi olla mitä mieltä haluavat, enkä lähde analysoimaan sen enempää heidän. En ole esittänyt myöskään mitään määritelmää, ainoastaan mielipiteeni, joka luultavasti on monen muunkin ihmisen mielipide. Siis siitä oli vain kyse :)
        Niitähän täällä esitetään, sinäkin esitit omasi.

        Hei nainen 37v, miten on, hyväksytkö peppu-reiän hyväilyn sitten muulla tavoin? Luin kerran Kontula-Haavio-kaltaisen kyselytutkimuksen jossa kysyttiin myös naisten masturbaatio-mieltymyksiä ja yli 80 prosenttia kyselyyn vastanneista kertoi hyväilevänsä myös anustaan silloin kun "sormettaa" eli ei se että harrastaa anaali-seksiä naisen kanssa tee miehestä homoa eikä naisesta alistettua, jotkut naiset vaan yksinkertaisesti tykkää siitä kuten esim. vaimoni joka ekakerralla itse ohjasi penikseni peppuunsa.


      • Kalle 5v

        haluutko sekstata mun kanssa, voin pierasta naamalle, äiti sanoi että naamalle piereminen tuottaa mielihyvää


    • Kaisa

      Et kysynyt naisten mielipidettä, mutta sanonpa silti. Ite oon persepanoja muutaman kerran kokeillu ja en pitäny. Mulla ainaki henk koht samantien menee halut, jos mies ehdottaakin peppuseksiä.. Tulee heti sellainen olo, et eikö pillu kelpaa ja just sellainen homostelun maku. Kaikista pahin vielä jos joku idiootti erehtyy nuolemaa peppureikää, hyi helvetti. Eipä kiinnosta sen jälkee tehdä yhtää mitää. Amatöörit vielä nuolee pillua ja persettä vuorotellen eikä tajua et sieltä voi haitallisia bakteereja levitä ja aiheuttaa usein virtsatieinfektioita jne minkä kaikki naiset tietääkin. Miettikää ny ensi ja kysykää suoraa, suurin osa naisista inhoaa peppuseksiä tai tekee sitä ainoastaa miellyttääkseen miestään. Se on fakta!!

      • Petteri Nortti

        Siinä lienet oikeassa, että vähemmistö naisista harrastaa anaaliseksiä. Tosin ne, jotka sitä harrastavat, kokemukseni ja arvioni mukaan pitävät siitä. Faktoittelut jostain miesten mielistelystä kannattaa unohtaa.

        Hommassahan ei ole kyse homostelusta, kun anaalia harrastaa mies ja nainen. Itse en voisi kuvitellakaan harrastavani seksiä miehen kanssa, eikä siitä olekaan kyse kun mies anaalista pitää.


      • Mirkku

        siten että mies kännissä harrasti kanssani suu, pillu ja pylly seksiä samaan aikaan, mutta väärässä järjestyksessä. Siitä jäi kyllä kakkanen maku suuhun.


      • Marjukka
        Mirkku kirjoitti:

        siten että mies kännissä harrasti kanssani suu, pillu ja pylly seksiä samaan aikaan, mutta väärässä järjestyksessä. Siitä jäi kyllä kakkanen maku suuhun.

        Suu, pimppi, pylly. :)


      • Marjukka kirjoitti:

        Suu, pimppi, pylly. :)

        Olisi paha vaihtaa järjestystä :)


      • Mirkku kirjoitti:

        siten että mies kännissä harrasti kanssani suu, pillu ja pylly seksiä samaan aikaan, mutta väärässä järjestyksessä. Siitä jäi kyllä kakkanen maku suuhun.

        Hui! Tunnen itseni lellityksi


    • AstaAsteri

      Pidän siitä jos mies laittaa sormensa pyllyyni, mutta jos hän haluaa enemmän sillä kyseessähän oli yhdenillanjutusta? Jotkut miehet osaavat sen jutun ja toiset tunaroivat, niin, että nainen kuvittelee, ettei se voi tuntua hyvältä. Mut jos yhdenillanjutussa mies vonkaa sinne, niin on se ehkä vähän liikaa jo bakteerien takia, sekä...

      ...anteeksi en tarkoita ketään loukata, mutta miksi aina sinne vonkaa mies jolla on pieni?

      Ja niin eikä siis sillä pidän peppuseksistä mahdottomasti, mutta jos mies ei halua mitään muuta ja aloittaa vaikka suhteen pelkästään sellaisella, nii kyllä se yksitoikkoisuuskin alkaa kyllästyttämään...

      • kysyä

        Tykkään monipuolisesta seksistä mutta olen siisteysintoilija tavallaan eli kai siinä miehen sormi tulee paskanruskeaksi...ja en oikein osaa kuvitella että nuolisin ihan peräaukon ympärystää jos hajuefektit tulisivat nokkaan.Toisaalta suuseksin aikaan nenä ja suu on aika lähellä muutenkin.Kerropa mulle,eikö se ole vähän sottaista puuhaa?


      • AstaAsteri
        kysyä kirjoitti:

        Tykkään monipuolisesta seksistä mutta olen siisteysintoilija tavallaan eli kai siinä miehen sormi tulee paskanruskeaksi...ja en oikein osaa kuvitella että nuolisin ihan peräaukon ympärystää jos hajuefektit tulisivat nokkaan.Toisaalta suuseksin aikaan nenä ja suu on aika lähellä muutenkin.Kerropa mulle,eikö se ole vähän sottaista puuhaa?

        Jaa minultako kysyt pepun nuolemisesta? En mielestäni puhunut sellaisesta, vaan vastasin alkuperäiseen kirjoitukseen jossa kyllä puhuttiin siitä. Niin toki se varmasti hyvältä tuntuisi näin naisena, en ajattele asiaa miehen kannalta, mutta yhdenillanjutuissa tuskin haluaisin sellaista kokeilla, enkä kyllä toki harrastakaan sellaisia itse.
        Kait jos se hygienia vaivaa, niin voi käydä kunnon pesulla ensin vai puhutaanko yhdenillan jutuissa suihkussakäynnistä en tiedä. Jotkut voivat jopa tehdä sellaisen perähuuhtelun jotka ovat perehtyneet enemmän asiaan.
        En harrasta sellaista kovinkaan usein tiedän vain sen olevan kivaa, edellinen kerta oli pari vuotta takaperin silloisen miesystäväni kanssa joka oli asiaan perehtynyt niin paljon, että opetti minut siitä pitämään, mutta siihen sitten juttumme päättyikin, kun hän ei enää halunnut muulla tavalla. Sitä ennen kuvittelin varmasti samoin, kuin monet muut naiset, että ei se nyt niin kivaa ole, mutta kyllä se on, mutta vain yksi pieni osaalue on paljon muutakin kivaa mitä voi tehdä. Kai se siitä kumppanistakin on kiinni kaikien kanssa ei tehdä ihan kaikkea eikä tarvitsekaan.


      • ihan tarkoittanut
        AstaAsteri kirjoitti:

        Jaa minultako kysyt pepun nuolemisesta? En mielestäni puhunut sellaisesta, vaan vastasin alkuperäiseen kirjoitukseen jossa kyllä puhuttiin siitä. Niin toki se varmasti hyvältä tuntuisi näin naisena, en ajattele asiaa miehen kannalta, mutta yhdenillanjutuissa tuskin haluaisin sellaista kokeilla, enkä kyllä toki harrastakaan sellaisia itse.
        Kait jos se hygienia vaivaa, niin voi käydä kunnon pesulla ensin vai puhutaanko yhdenillan jutuissa suihkussakäynnistä en tiedä. Jotkut voivat jopa tehdä sellaisen perähuuhtelun jotka ovat perehtyneet enemmän asiaan.
        En harrasta sellaista kovinkaan usein tiedän vain sen olevan kivaa, edellinen kerta oli pari vuotta takaperin silloisen miesystäväni kanssa joka oli asiaan perehtynyt niin paljon, että opetti minut siitä pitämään, mutta siihen sitten juttumme päättyikin, kun hän ei enää halunnut muulla tavalla. Sitä ennen kuvittelin varmasti samoin, kuin monet muut naiset, että ei se nyt niin kivaa ole, mutta kyllä se on, mutta vain yksi pieni osaalue on paljon muutakin kivaa mitä voi tehdä. Kai se siitä kumppanistakin on kiinni kaikien kanssa ei tehdä ihan kaikkea eikä tarvitsekaan.

        pelkästään pepun nuolemista, ehkä muotoilin kysymykseni vähän väärin.En ole antanut kenenkään sormettaa takalistoani kun pelkään että miehen sormeen jäis jotain...yöks,no kaipa se voi tuntua hyvältä sormetus sielläkin.


      • AstaAsteri
        ihan tarkoittanut kirjoitti:

        pelkästään pepun nuolemista, ehkä muotoilin kysymykseni vähän väärin.En ole antanut kenenkään sormettaa takalistoani kun pelkään että miehen sormeen jäis jotain...yöks,no kaipa se voi tuntua hyvältä sormetus sielläkin.

        Sitä sottaisena juttuna, tai itse en koe sitä niin ja ei mies sellaista haluaisi jos siltä tuntuisi hänestä. Ja kyllä miehenkin peppureikä tuoksuu..mieheltä...ja on seksi aivan itsestään aikamoista lätinää ja litinää, ei niin kauhean hygieenisen tuntuista toimintaa ja jos oikein kivaa on, niin ei sitä paljoa mieti mihin ja mitä tulee tehtyä pääasia, että kummallakin on hyvä mieli.


    • Anneli

      Ei me naiset purra jos mies pyllyä haluaa :)

      • Niin just! Kyllä nainenkin "peppuhoitoa" kaipaa


    • oikeasti

      Se on tullut selväksi että en ymmärrä miehiä, itse en saa pyllyseksistä mitään irti. Monet kerrat on halut hävinnyt kun uusi tuttavuus alkaa peppupanoja ehdotella.. Joten jos haluaa seksiä ja se perse ei ole pääasia niin toi on hyvä keino! Mikäli päättelyt vain osuvat oikeaan!

      • Milla

        Joo, aika turn-offia toi "pyllypano". Tulee vähän pornoelokuva fiilikset että reikä kuin reikä käy...Kannatankin tasa-arvoseksin nimissä jonkun pölkyn tunkemista myös pyllyseksiä haluavan partnerin (miehen) anukseen, sillä tuntemukset on varmaan naisilla ja miehillä ihan samat. Homostelu tosiaankin tulee mieleen. Suurin osa naisista jotka harrastaa varmaan suostuukin miellyttääkseen miestä. Kaikki tekee mitä tykkää kunhan kun ei häiritse muita. Itse saan kyllä parhaat vibat klitoriksesta enkä p-reiästä.


      • Milla minäkin
        Milla kirjoitti:

        Joo, aika turn-offia toi "pyllypano". Tulee vähän pornoelokuva fiilikset että reikä kuin reikä käy...Kannatankin tasa-arvoseksin nimissä jonkun pölkyn tunkemista myös pyllyseksiä haluavan partnerin (miehen) anukseen, sillä tuntemukset on varmaan naisilla ja miehillä ihan samat. Homostelu tosiaankin tulee mieleen. Suurin osa naisista jotka harrastaa varmaan suostuukin miellyttääkseen miestä. Kaikki tekee mitä tykkää kunhan kun ei häiritse muita. Itse saan kyllä parhaat vibat klitoriksesta enkä p-reiästä.

        Itse kaipaan monipuolisuutta ja vaihtelua, jota pyllypano tuo mukanaan...


      • RiinaLiina.
        Milla minäkin kirjoitti:

        Itse kaipaan monipuolisuutta ja vaihtelua, jota pyllypano tuo mukanaan...

        Ehdottomasti anaalia! Itse pidän anaalista enkä siedä perseenpelkääjiä.


      • RiinaLiina. kirjoitti:

        Ehdottomasti anaalia! Itse pidän anaalista enkä siedä perseenpelkääjiä.

        Mielestäni peppua pitää hyväillä seksin aikana. Se tuo runsaasti nautintoa.


      • Eihän ketään saa pakottaa pyllypanoon. Kummankin on oltava samaa mieltä.


      • Kumpaakin joskus
        Milla minäkin kirjoitti:

        Itse kaipaan monipuolisuutta ja vaihtelua, jota pyllypano tuo mukanaan...

        Vaihtelu kannattaa, vaikka eukolta saa joskus pyllyä niin tekee mieli antaa jollekkin miehelle mikä hoitelee kunnolla. Joskus tulee nuorta kokeiltua.


    • merfgh

      Harmi pilata tunnelma, mutta joskus ne takapuolen ponnistelulihakset menee erinäköisiksi siitäkin, jos on vaikka ollut kova ummetus tai jotain, kun tuntuu, että sisälmykset tulee mukana ulos kun ponnistelee. Ja sitten taas joillain lihasharjoituksilla tai lääkkeilläkin ehkä ne voi saada takaisin samaan kuosiin.

      Että näin. Tosin en väitä etteikö peppuseksi voisi näkyäkin, ja itsehän kyllä pidän. Pitää vaan varoa kun on aika herkkä paikka.

    • Kaikkee sitä...

      Ei voi todellakaan ymmärtää, tätä joidenkin ihmisten fetissiä B-rappuun. Jos olisin tykästynyt B-rapusta, olisin alkanut homoksi. Mutta tavallisena heteromiehenä kiinnostaa ihan tuo perinteinen A-rappu.

      Homma menee yleensä niin, että seksissäkin kaikki eivät tykkää samoista asioista, ja se asia on vain hyväksyttävä.

    • mavros

      "Kun olette sängyssä sellaisen naisen kanssa jonka kanssa ette ole aiemmin olleet, teettekö samaa kuin minä, että katsotte naisen peräaukkoa ja arvioitte onko nainen harrastanut anaaliseksiä?2

      öö en o.O en edes pidä anaaliseksistä, kun sitä joskus kokeilin yhen misun kaa ei se ees tuntunut mitenkään erikoiselta.

      • nainen 79

        Naiset kyllä se vaan niin menee että aika moni mies tykkää panna pyllyyn. Ja jos vaimoke tai naisystävä ei sitä halua niin valitettavasti mies hakee siihen tarkoitukseen jonkun joka pitää siitä vaimokkeen lisäksi siis. Näin se ikävä kyllä aika usein vaan menee...

        Se ei silti tarkoita että naisen joka ei siitä pidä tai halua sitä tarvitsee siihen antautua, mutta kaikkeahan voi kokeilla ja yllättyä;) Mutta se mitä siellä kotona kumppanin kanssa tekee on jokaisen parin oma asia eikä se kuulu muille, eikä kukaan voi arvostella muita. Koska kukaan ei ole muita parempi valitettavasti.

        Mukavia hetkiä partnerinne kanssa;)


      • lkashjdwäo
        nainen 79 kirjoitti:

        Naiset kyllä se vaan niin menee että aika moni mies tykkää panna pyllyyn. Ja jos vaimoke tai naisystävä ei sitä halua niin valitettavasti mies hakee siihen tarkoitukseen jonkun joka pitää siitä vaimokkeen lisäksi siis. Näin se ikävä kyllä aika usein vaan menee...

        Se ei silti tarkoita että naisen joka ei siitä pidä tai halua sitä tarvitsee siihen antautua, mutta kaikkeahan voi kokeilla ja yllättyä;) Mutta se mitä siellä kotona kumppanin kanssa tekee on jokaisen parin oma asia eikä se kuulu muille, eikä kukaan voi arvostella muita. Koska kukaan ei ole muita parempi valitettavasti.

        Mukavia hetkiä partnerinne kanssa;)

        päivänselvää että peppuseksi on nyt vaan "in" koska sitä tarjotaan niin paljon pornossa, ja kaikki on ruvennut luulemaan että kaikki teke sitä ja se on normaali asia ja nainen nauttii siitä. Toki jokainen mies haluaa olla niinkuin ne pornoelokuvien miehet, ja niinkuin yleinen mielipide hyvän tosipanijan määrittää. Plus naiset.

        En tiedä, kaipa jotkut sitten nauttivatkin(opettelevat väkisin nauttimaan psyykaten), mutta aika useasti varsinkin nuoret naiset todellakin ovat helvetin miellytämishaluisia heikossa itsetunnossaan ja kokemattomuudessaan, ja haluavat olla parhaita mahdollisia, estottomia ja niinkuin pornotähtien naiset. Ja monet tietävät että kannattaa ainakin olla nautivinaan peppuseksistä ja suostua siihen, kun saa pojoja miesten silmissä, kun on niin maailman estottomin seksihirmu nainen, joka vielä tykkää ja ehdottaa kakkareikäjuttuja... ooh vittu ooh. Tajuatteko miten paljon naiset hei esittää :D Varsinkin ne nuoret...


      • Miss Sarafina
        nainen 79 kirjoitti:

        Naiset kyllä se vaan niin menee että aika moni mies tykkää panna pyllyyn. Ja jos vaimoke tai naisystävä ei sitä halua niin valitettavasti mies hakee siihen tarkoitukseen jonkun joka pitää siitä vaimokkeen lisäksi siis. Näin se ikävä kyllä aika usein vaan menee...

        Se ei silti tarkoita että naisen joka ei siitä pidä tai halua sitä tarvitsee siihen antautua, mutta kaikkeahan voi kokeilla ja yllättyä;) Mutta se mitä siellä kotona kumppanin kanssa tekee on jokaisen parin oma asia eikä se kuulu muille, eikä kukaan voi arvostella muita. Koska kukaan ei ole muita parempi valitettavasti.

        Mukavia hetkiä partnerinne kanssa;)

        Kenes mörön(plörön) kans sinäki asut, nainen.

        Voi herrajumala millasta painostavaa seksiä, huhuu otitko lääkkees huora? D:


      • Olesvaiti
        lkashjdwäo kirjoitti:

        päivänselvää että peppuseksi on nyt vaan "in" koska sitä tarjotaan niin paljon pornossa, ja kaikki on ruvennut luulemaan että kaikki teke sitä ja se on normaali asia ja nainen nauttii siitä. Toki jokainen mies haluaa olla niinkuin ne pornoelokuvien miehet, ja niinkuin yleinen mielipide hyvän tosipanijan määrittää. Plus naiset.

        En tiedä, kaipa jotkut sitten nauttivatkin(opettelevat väkisin nauttimaan psyykaten), mutta aika useasti varsinkin nuoret naiset todellakin ovat helvetin miellytämishaluisia heikossa itsetunnossaan ja kokemattomuudessaan, ja haluavat olla parhaita mahdollisia, estottomia ja niinkuin pornotähtien naiset. Ja monet tietävät että kannattaa ainakin olla nautivinaan peppuseksistä ja suostua siihen, kun saa pojoja miesten silmissä, kun on niin maailman estottomin seksihirmu nainen, joka vielä tykkää ja ehdottaa kakkareikäjuttuja... ooh vittu ooh. Tajuatteko miten paljon naiset hei esittää :D Varsinkin ne nuoret...

        Väliäkö sillä jos ne esittää. Omapahan on moka sitten ja seuraamuksena tulee mulkkua kakkoseen. Tyhmät on friidut jotka esittää jotain koska harvoin miestä kiinnostaa mitä nainen edes ajattelee kunhan pääsee nussimaan ja vielä perseeseen. Eli naiset hei, ilman teidän tyhmyyttänne miehet eivät olisi niin tyytyväisiä kuten ovatkin.=)


    • 278060679325

      peppuseksi ei ole mitenkään erityisesti nyt "IN", perseeseen on naitu jo kivikaudella! herätkää todellisuuteeen ja vapautukaa omaan seksuaalisuuteenne senkin tekouskovaiset! VAPAUTUKAA EHDOLLISTUMISTANNE

    • hyvä meininki

      ....järjetön määrä kirjoitus- ja kielioppivirheitä!!!!!!

    • jokainen tavallaan..

      Mikähän on saanut kaikki nämä kauhistelijat ja yököttelijät klikkaamaan itsensä peppuseksi-keskusteluun? Tuskin ainakaan pakottava tarve julistaa koko maailmalle kuinka oksettavaa homostelua se on... ;)
      Ja nainen37, myös naisen peräaukossa on g-piste, ei ainoastaan miehellä. :)

      Ja aloittajalle sanoisin, että omasta mielestäni suora puhe on aina paras vaihtoehto. Jos kyseessä on yhdenillan juttu, ei mielestäni siitä voi vetää hernettä nokkaan jos toinen tiedustelee mieltymyksiä, mistäs niitä muuten vieraan ihmisen kanssa tietäisi.

      • On outoa...

        Tuota samaa minäkin ihmetellyt jo pidemmän aikaa! Joka toinen on että hyi..peppuun ja loput että homojen hommaa jos naisen kanssa peppuseksiä! Mitähän ihmettä nää sit istuu netissä peppuseksi osiossa?? Olette siis miehet kaikki homoja koska luette peppuseksistä juttuja...! Herätkää elämään onnettomat saivartelijat!


    • Hanuria

      Niin sinäkin. Mitäs luet.

    • pamppua peppuun

      Onko ne peppuhommat homoille? Entäs suihin otto, jokainen homomies on luullakseni imettänyt kulliaan, homojen hommaa kai sekin! Yrittäkää nyt jumankauta ymmartää, että jokainen heteromies pitää aivan varmasti eturauhasen kiihottamisesta! Homo on se joka tuntee miestä kohtaan aitoa rakkautta, esim. elää parisuhteessa miehen kanssa. Homous on eri asia kuin ottaa peppuun kumikullia. Leimautumisen pelko estää liian monia nauttimasta peppuleikeistä. Sen vuoksi en koskaan ole käyttänyt nahkahousuja julkisesti. Peppuani saa venytellä se ihminen jonka kanssa pesen hampaita aamulla ja jonka kanssa mietin mitä ruokaa laitettaisiin illalla, jolta saan pusun töihin lähteissä. En todellakaan halua, että sillä ihmisellä on karvainen rinta, möreä ääni ja helkutin iso kulli. Eli jos ei vielä jollekin selvinnyt, umpiheteronakin voin nauttia kumisesta kullista nussimassa persettäni, vieläpä ilman omantunnon tuskia ollako homo vai hetero! Itse pelkään leimautumista siksi, ei olisi kiva herätä teholta pahoinpideltynä. Vielä tuntuu kapea-alaista ajattelua olevan liikkeellä niin paljon, ettei kannata leikkiä terveydellään!

    • nuuhkija

      ANAALSEX RULLEZ!

    • idiootit herätkää

      Ja taas täällä näkyy idioottien loogiset ajatusketjut: ihmiset tykkää anaalista koska sitä esiintyy pornossa. Oliskohan kuitenkin niin että pornossa on anaalia koska ihmiset siitä kiihottuu.

      Vertailun vuoksi: haluaako ihmiset autoja sen takia että niitä on myynnissä vai myydänkö autoja sen takia että ihmiset haluaa niitä ostaa?

      Asia numero 2: homoseksuaali on henkilö joka kiihottuu saman sukupuolen edustajasta. Onko mies joka kiihottuu naisesta kiihottunut samasta sukupuolesta? Sillä ei ole paskan väliä haluaako mies suuta persettä vai sierainta.

      Jos homot harrastavat peppuseksiä se ei tee peppuseksin harrastamisesta homoilua kuten se ei tee myöshään suutelemisesta tai suuseksistä tai käsin hyväilystä. Kääntäen voisi asian nähdä niin, että koska transseksuaalimiehillä on pillu, tuntevat pillua himoitsevat vetoa transmiehiä kohtaan.

      Ai eikö miehelle kelpaa vittu. Vastaus: ai eikö naiselle kelpaa dikki kun pitää nuolla ja räplätä esileikiksi?

      Älkää nyt jaksako saatanan luuserit itkeä siitä homostelusta ja muusta ahdasmielisestä paskasta. Jos ette pidä niin ette pidä mutta se että juuri SINÄ et satu tykkäämään pepusta ei tee pepusta pitävistä homoja tai bitä tai vähemmän miehiä. Maailma ei pyöri sinun ympärillä. Jos ei kelpaa niin lähtekää Iraniin. Sielä on ahtaammat - anteeksi oikeammat - seksilait voimassa.

      Saatoin langeta useampaankin trolliin mutta haistakaa nyt vittu, olette ahdasmielisiä säälittäviä luusereita, terveisiä keskiajalle -.-

      T: mies, joka on kavereitaan karvaisempi, isompi ja lihaksikkaampi omistaa 18cm kyrvän, itkenyt leffassa tasan yhden kerran, jolla on munaa tunnustaa se, ja joka haluaa sängyssä viedä naisen vikistessä. Kun olen muutenkin omani tukipilari ja järkähtämätön peruskallio niin kertokaa minulle mikä tekee musta vähemmän miehen kuin siimasta arkajalkanössöstä joka ei satu tykkää pepusta kun sieltä tulee kakkaa joskus

    • tyty~86

      Hohhoi. Jos anaaliseksi on luonnotonta yms yms... Niin älkää sitten, taivastelijat, harrastako mitään suuseksiäkään. Tai seksiä silloin, kun ette aio lapsia sillä saada aikaiseksi.. Jos noita teette, niin ette ole mitää muuta kuin tekopyhiä ääliöitä! :)

      On luonnollista, että kaikki ei pidä kaikesta. Ymmärrän niitä, jotka eivät anaaliseksistä pidä, mutta en niitä, jotka yrittävät sen homoiluksi kääntää. Yksi tykkää harrastaa seksiä vastakkaisen sukupuolen kanssa, toinen saman, kolmas molempien - ja vain yksi näistä on homoseksuaali = homostelee!

      Mielestäni anaalia on kiva vastaanottaa (jos ei ole amatööri sohimassa), eikä tuo myöskään haittaisi mitään, jos mieskin tahtoisi omaa anustaan kosketeltavan. Siinä ei ole mitään sen "luonnottomampaa" kuin naisen anuksen koskettelussakaan, eikä se tee miehestä yhtään vähempää miehekästä.

      Ihminen on seksuaalinen olento. Homofobia on sairaus. Hommatkaa aivot.

    • Aika paksua

      Tässä nyt on saanu kuulla kaiken näköisiä mielipiteitä ja ns faktoja siitä onko mies hetero vai ei jos peppuseksiä naisen kanssa harrastaa.... Pitäiskö mun tässä kohtaa miettiä, että epäileekö mun oma naisystävä mua biseksuaaliks kun kerran vonkaa että harrastettais peppuseksiä????? Kysynpä vaa.... Kun kerran oma naisystävä sitä pyytää, ja jos ja kun niin tehdään niin en usko että alkaisin kiinnostumaan miehistä sen takia....

      • I agree !

        Tämän saman tekstin olisin voinut minäkin kirjoittaa ! Naulan kantaan ja puhut mies asiaa...

        Nainen pyytää naimaan pebaan ni miksi en tekisi niin toisen sitä pyytäessä ?
        Ja siitäkin huolimatta, että olen tehnyt niin ei minua millään tasolla kiihota ajatus miehen kyrvästä kakkosessani, suussani eikä edes samassa sängyssä kanssani... Puhumattakaan omasta kalustani toisen miehen anuksessa... Hyi hemmetti...

        Mutta naiseni peba on minulle nautinnon tunneli siinä kuin hänen suunsa ja pimppinsäkin...


    • Ei pers silmähän

      Se on semmonen homma notta ei saa mulkkua työntää rouvan pers silmähän. Jos sinne mulkkunsa runnoo niin pois vetäässä tuloo paskat mukana, kon se mulkun pää on akkurinlainen. Eikä sitä kilelläänkään lipasta nottei rouvan ripulipaskat lennä suuhun. Näin on jämpti!

    • Anonyymi

      Hyvä huomio,tiukka perhe pitää olla

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      67
      2904
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      411
      2798
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      99
      2237
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      87
      1984
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1904
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1830
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      9
      1821
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      151
      1775
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1613
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1592
    Aihe