Terve!
Olen hakemassa vaunusiivoojaksi Riihimäelle. Kertokaapa minkä luokan palkkaus on vaunusiivoojilla? Todennäköisesti 2 tai 3 luokka, veikkaan itse.
Minkälaista työtä se on? Miten hyvin nuo vaunut siivotaan?
Vaunusiivojan työ & palkkaus
2
642
Vastaukset
- Kiraffiina
En osaa palkka-asiaan sanoa oikeastaan muuta, kuin että huonointa palkkaa siitä ei saa.
Olen kuullut, että tahti on välillä todella ripeää, ettei vaunuja oikein ehdi siivota (-->siis, kun junat ovat myöhässä ja niitä onkin sitten yhtäkkä odottamassa siivousta useita kappaleita)
Itse en lähtisi.- Nimetön
tehneenä sanoisin että, kiirettä pitää, tarkkana saa olla, turvallisuus on kaiken a ja o vaunut liikkuu kun niitä korjaillaan ne lähtee varoittamatta liikkeelle. Siivous on tarkkaa, nopeaa.
Jos en muuta saisi niin sitten ehkä menisin takaisin, ehkä.
Olin Ilmalassa silloisen Solin palveluksessa junasiivoojana petaus/siivous puolella palkka 42mk/h
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi634010Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783638- 423165
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192538Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222387Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa462105- 481985
- 471758
- 361690
- 301556