onko tyttöystäväni tavallista väljempi kun on 17wee, ja nyrkki mahtuu helposti kokonaan sisään????? toinen kysymys, löystyttääkö nyrkkinainti emätintä vai palautuuko se heti? eli siis onko tavallaan haitallista??? mutta tosiaan kertokaa onko normaalia että mahtuu ton ikäselle joka ei oo harrastanu seksiä paljon???
nyrkkipano
10
15718
Vastaukset
- n24
Eipä oo tulli kavereilt kyseltyy et mahtuuko nyrkki sisään mut ainakin kestää meikätytöllä hieman esileikittelyä ja harjoittelua et oma äijä saa 4 sormee sisäl ja sekin on siinä hyvänolon ja tsukan rajamail..joten oiskos emäntäsi tavanomaista löysempi tai sulla pieni käsi...
- kai se on
tarvii varmaan ostaa kuulat sille.... tuntuu vaan vähän turhan löysältä kun paneekin, kai ne kuulat auttaa. tietenkään ei täydellistä voi saada onneks isot tissit :D.... kertokaa viel muutki et mahtuuko teille tai tyttöystävällenne koko nyrkki sisään..
- -------------
kai se on kirjoitti:
tarvii varmaan ostaa kuulat sille.... tuntuu vaan vähän turhan löysältä kun paneekin, kai ne kuulat auttaa. tietenkään ei täydellistä voi saada onneks isot tissit :D.... kertokaa viel muutki et mahtuuko teille tai tyttöystävällenne koko nyrkki sisään..
Mää yhrelle tytölle työnsin mun 46 lenkkarin pokittain perssiiseen,eikä se ollu väljä.
- n24
kai se on kirjoitti:
mahu vaikka koettas, mut ehkä johtuu siit et harrastan puntteja ihan tosissani. ehkäpä siin samal kiinteytyy sieltäkin. Joskus kun on liukkaat kelit mahtuu paremmin oman ukon kyrpäkin, joka joskus tekee tiukkaa...
- kisu
n24 kirjoitti:
mahu vaikka koettas, mut ehkä johtuu siit et harrastan puntteja ihan tosissani. ehkäpä siin samal kiinteytyy sieltäkin. Joskus kun on liukkaat kelit mahtuu paremmin oman ukon kyrpäkin, joka joskus tekee tiukkaa...
Mä oon jo 34 vuotias nainen ja voin sanoo, että nyrkki ei mene. iso munakin tekee välillä tiukkaa
- Sillä sun tytölläsi
kisu kirjoitti:
Mä oon jo 34 vuotias nainen ja voin sanoo, että nyrkki ei mene. iso munakin tekee välillä tiukkaa
Ämpäri pillun tilalla?
- kimmosaa
Kylhän se voi ens alkuun vaikuttaa et olis löysä kun kyseessä on noin nuori.Mut voi johtua pikemminkin venyvistä kudoksista ja osaa rentouttaa paikat ja ossa nauttia käden aiheuttamasta täyteläisyyden tunteesta.Tietenkin sun kätes koko on hyvin merkittävä tekijä.
Nyt sit kans kysytään sun "miehekkyyttä"että osaatko nauttia kyseisestä ominaisuudesta vai möläytätkö jotain tyhmää ja aiheutat tytölle mahd. trauman loppuiäksi ja menetät hänet.
Jos tosiaankin tuntuu naidessa että puristusta ei löydy niin kipaseppa seksiliikkeeseen ja osta geisha pallot ja esität asian hyvin tahdikkaasti esim,luin jutun jostain että nää tekee lenkillä,kävellessä ja ihan missä tahansa kutaa ja ajattelin että haluan tuottaa sulle nautintoa vaikken itse olekkaan paikalla jne.joten mielikuvitusta peliin.Lisäksi tee paljon orgsmeja esm.esileikkien aikana että lantion pohja lihakset "oppii"puristeleen""joten eikun oppikaa nauttimaan toisistanne. Sillä voin sanoa kokemuksesta että ei pelkkä pillun tikkuus tee siitä nautinnolista vaan se kuinka eläväinen se on.- ikä painaa
Tottakai venytys löystää ja aikaa myöten pysyvästi, mutta kunhan ikää kertyy yhteisellä tiellä teille molemmille tulet huomaamaan, ettei se tiukkuus olekaan niin tärkeää kuin nuorena luullaan, vaan pehmeys ym. asiat jotka toivon mukaan koet.
- Jalllmar
ikä painaa kirjoitti:
Tottakai venytys löystää ja aikaa myöten pysyvästi, mutta kunhan ikää kertyy yhteisellä tiellä teille molemmille tulet huomaamaan, ettei se tiukkuus olekaan niin tärkeää kuin nuorena luullaan, vaan pehmeys ym. asiat jotka toivon mukaan koet.
minun emännän sisään mahtuu vain 3 sormea kun on ne liukkaat kelit.. voi olla jokin paikka vähän lössähtäny.. en kumminkaan ole varma , koska noita pimperoitahan on vaikka sun minkälaisia..
- mahtuuko
tyttöystäväsi nyrkki sun pesiiseen. Vasta tämän jälkeen voit laskea kulmakertoimen tyttöystäväsi vaginan seinämän elastisuudelle. Otat vaan derivaatan nollakohdan yhtälöstä ja lasket kertoimet ja vertaat sitä oman perseesi venyvyyden neliöön. Toi antaa kysymykseesi varman ja oikean vastauksen. Sitte voit miettiä, miksi tehdä sillä pienellä nakilla josta pissi suihkuaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 303888
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131869Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631324Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951256Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.671135Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A5981- 47901
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti356868Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26851En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39841