Lahdessa juhlittiin tänään näyttävästi kaupungin 100v. päivää ja paikalla olivat kaikki mahdolliset ja mahdottomat lajit ja seurat. Erääksi bileitten kohokohdaksi täytyy mainita Han Moo Don väen väsymättömät esitykset. Kaiken kuulemani perusteella olin ollut varsin ennakkoluuloinen mutta nyt sitten on nähty tämän lajin vaikuttavaa voimaa ja taitoa.
Hanmoodolaisten harjoitusnäytöksiä olisi jaksanut seurata kuinka kauan tahansa. Oli varsin mielekkäitä potkutekniikoita, jotka suosivat tehokkaampia tapoja kuin esim. Taekwondossa. Eri lajeihin tutustuneet ymmärtänevät tarkoituksen.
Han moo do lienee sittenkin vähintään yhtä hyvä laji kuin mikä tahansa. Se on jotenkin vapaampaa, monipuolisempaa ja TEHOKKAAMPAA kuin Tae kwon do.
Hmd yllätti myönteisesti!
7
3234
Vastaukset
- glup
Voi ei...tästä lähtee taas kunnon haukkumahottopicci
ettei oo toista aikoihin nähty...- TKD FOREVER
No en nyt sanoisi! Taekwondossa sentään oppii hyppykyykkyjä.
- Jumping Jack
TKD FOREVER kirjoitti:
No en nyt sanoisi! Taekwondossa sentään oppii hyppykyykkyjä.
Hyppykyykkyjähän oppii Seniorijumpassakin :)
- Jido
Olen joskus käyttänyt nimimerkkiä Grand Master ymmärrettävistä syistä, mutta tällä foorumilla sitä käyttää joku Peelo ilman lupaani.
En ole samaa mieltä kyseisen henkilön kanssa.
Älkää sekoittako sitä minuun.
Han moodosta en jaska komentoida enää mitään.
Heillä on todistelemisvaihe menossa.
Todistelkaa rauhassa,sitä joudutte tekemään pitkään.- Ihmettelijä
"Jido"
Missä et ole samaa mieltä kyseisen henkilön kanssa?
Kaikessa?
Eikö Lahdessa juhlittu näyttävästi 100v päivää?
Oliko HMD näytös mielestäsi toimimaton,
väsynyt tai puutteellinen?
Olitko paikalla?
Eikö HMD ole laji muiden rinnalla?
Itse en ole hanmoodon todistelemisvaihetta huomannut.
Missä se on näkynyt?
Mitä ne mielestäsi todistelee?
Itsekin olen joskus Grand Master nimeä vitsinä käyttännyt
(älkää sekoittako minua keneenkään heistä).
Olen kai sitten Peelo kun en sinulta ole lupaa pyytänyt.
"Grand Master"
Miksi haukut TKD:a?
Onko sinulla lajitaustaa?
Minkä ikäinen olet?
Mikä näytöksessä miellytti?
Kauan se kesti?
Mitä vöitä esiintyi?
Mitä tekniikoita?
Oliko paikalla muita lajeja?
Tämän viestin tarkoitus ei ole loukata ketään vaan
selventää asioita jotka lukiessa tuli mieleen.
Tosin nyt valmiina se on aika hyökkäävän tuntuinen. - Julie
Ihmettelijä kirjoitti:
"Jido"
Missä et ole samaa mieltä kyseisen henkilön kanssa?
Kaikessa?
Eikö Lahdessa juhlittu näyttävästi 100v päivää?
Oliko HMD näytös mielestäsi toimimaton,
väsynyt tai puutteellinen?
Olitko paikalla?
Eikö HMD ole laji muiden rinnalla?
Itse en ole hanmoodon todistelemisvaihetta huomannut.
Missä se on näkynyt?
Mitä ne mielestäsi todistelee?
Itsekin olen joskus Grand Master nimeä vitsinä käyttännyt
(älkää sekoittako minua keneenkään heistä).
Olen kai sitten Peelo kun en sinulta ole lupaa pyytänyt.
"Grand Master"
Miksi haukut TKD:a?
Onko sinulla lajitaustaa?
Minkä ikäinen olet?
Mikä näytöksessä miellytti?
Kauan se kesti?
Mitä vöitä esiintyi?
Mitä tekniikoita?
Oliko paikalla muita lajeja?
Tämän viestin tarkoitus ei ole loukata ketään vaan
selventää asioita jotka lukiessa tuli mieleen.
Tosin nyt valmiina se on aika hyökkäävän tuntuinen.Kerranki joku kirjottaa asiaa! Todella hyviä pointteja sulla, Ihmettelelijä, pitäis kyl pistää miettii mitä kirjoittaa...
Mä ite harrastan Han Moo Doa, ja takee en kyl alottais, mut en mä silti jaksa sitä lajia mollatakaan ku en tiiä millasta sen harrastaminen oikeesti on. Ja ihmisten asenteet riippuu varmaan aika paljon siitä, millasen kuvan joku tietty seura on lajista antanut. Jotkut seurat on oikeesti aika huonoo tasoo, ja sitä myöten ehkä on hankala saada oikeeta kuvaa itse lajista. En sano et näin ois yleisesti, mut se mulle ainakin tulee mieleen... Varmaan sama Tae Kwon Don kanssa. Ja kaiken muunkin. Jokainen päättäköön mielessään... - Taru
Julie kirjoitti:
Kerranki joku kirjottaa asiaa! Todella hyviä pointteja sulla, Ihmettelelijä, pitäis kyl pistää miettii mitä kirjoittaa...
Mä ite harrastan Han Moo Doa, ja takee en kyl alottais, mut en mä silti jaksa sitä lajia mollatakaan ku en tiiä millasta sen harrastaminen oikeesti on. Ja ihmisten asenteet riippuu varmaan aika paljon siitä, millasen kuvan joku tietty seura on lajista antanut. Jotkut seurat on oikeesti aika huonoo tasoo, ja sitä myöten ehkä on hankala saada oikeeta kuvaa itse lajista. En sano et näin ois yleisesti, mut se mulle ainakin tulee mieleen... Varmaan sama Tae Kwon Don kanssa. Ja kaiken muunkin. Jokainen päättäköön mielessään...Mukava kuulla, että Lahdessa on mennyt hyvin näytös. Itse olen Lahden seurasta, mutta näytöksessä en ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt721814Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1101655Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942521245Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1821202Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä2351173Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451087- 2121054
Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...
...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös293912Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle
"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm221890- 56767