Minulla on päivänsineä varmaan kuusi vartta samassa purkissa (se iso kurkkupurkki). Kesti tovin, ennenkuin alkoivat kasvamaan ja kukkimaan. (Ostin ne puutarhalta siinä kokoonpanossa!)
Nyt lehdet alkavat kellastua. Lannoitan kukkienkastelulannoitteella kerran viikossa. Mikä mättää? Puuttuuko jotain vai onko niillä vaan tilanpuute?
Päivänsinen lehdet kellastuvat
no voi rähmä
2
581
Vastaukset
- siis
Kukaan ei osannut vastata? No, nyt tuo kellastuminen ei enää haittaa, kohtahan revin ne alas. En ole malttanut aikaisemmin, kun niitä sinisiä ihania kukkia kuitenkin pukkaa kaiken aikaa!!
Itse epäilen, että puutarhalta ostamani kokoonpano oli liian suuri laittamaani astiaan. Ehkäpä paremmin olisivat menestyneet maahan istutettuna.
Eipä silti, kolmatta metriä kasvoivat tuossa kurkkupurkissakin :) - Tuttu juttu
Olen lukenut jostain, että päivänsinen lehtien vaaleneminen ja haurastuminen johtuu typen puutteesta. Itselläni kävi samoin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805028- 794859
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522689
- 402586
- 502237
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840