Voiko 18-vuotiaalla suomenhevosella tehdä niitä entisaikain metsätöitä? Eli tukin vetämistä yms. vai onko hepo jo liian vanha. Käsittääkseni normaalikuntoinen tuo polle kuitenkin on.
18-v heppa metsätöihin?
mietin vaan
3
447
Vastaukset
- ansainnut eläkepäivät
niin ajattelen.
- ponin omirtaja
ei ole liian vanha jos työ ei ole liian raskasta ja hevonen on sutkot hyvässä kunnossa ja saa tarpeeksi ruokaa työtä kohden...
- xena_71
jos on terve, tottunut töitä tekemään, et revitä liikaa ja ruokit hyvin. Meijän hepo on 26 ja yhä osallistuu satunnaisesti erilaisiin "kotitöihin" (tukkimetsä, niitto jne):) Kyllä sä pian näet jos se on sille liikaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663348Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.801448- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991049- 54943
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 42787
- 47772
- 113726