sotkasta ei saa

Tässäpä hauska tarina Sotkan palvelusta. Sieltä ostettiin vuodesohva, joka 4 kk:n käytön jälkeen alkoi osoittaa lopun merkkejä. Siihen istuttaessa istuinosa alkoi valua eteenpäin maata kohti, taakse jäädessä 30 cm väli. Kävimme Sotkassa asian tíimoilta ja halusimme vaihtaa sohvan. Sieltä vain sanottiin, että mitä muuta ajattelimme, sohvahan on vaahtomuovia, että he kyllä aina kertovat asiakkaille vaahtomuovin käyttäytymisestä. Emme kyllä tällaista tietoa saaneet, aivan kuin olisimme sen jälkeen enää sohvaa ostaneet. Tämän jälkeen myyjä kysyi emmehän vaan ole nukkuneet sillä? Olin hieman jo ymmälläni, kysehän oli vuodesohvasta=) Loppujen lopuksi Sotka lähetti työntekijän katsastamaan viallisen huonekalun ja sillä reissulla saimme kyllä kuulla montakin syytä, miten käytämme huonekaluja väärin=)) Saimme kyllä vaihdettua sohvan, mutta niin nahkeasti, että seuraavan kerran asioin kyllä liikkeessä, jossa huonekalujen hinta sisältää palvelumaksun. Terveisiä vain työntekijöiden omistamaan huonekaluliikkeeseen! Palvelussanne on parantamisen varaa=))
Ilmoita


Askon Indoor Groupiin, mainoskin menee "Työntejijöitten perustama", aiemmin oli "omistama".
1 VASTAUS:
askohan on osa keskoa....
+Lisää kommentti
olen itsekkin ostanut sotkasta esim.moottoroidut sängyt eivätkä olleet halvat. olivat olleet käytössä jo 1.5.v kunnes patja,pussit hajosivat..soitin myyjälle ja kyselin uusia en takuuseen mutta muuten ja ei mennyt kuin 3-viikkoa ja uudet olivat myymälässä hakiessa kyselin hintaa johon myyjä sanoi ystävällisesti etteivät ne maksa mitään,koska ei niiden olisi pitänyt mennä rikki, olen erittäin tyytyväinen koska tämä ei ole ainoa tapaus...toinen esim.koirani tappelivat ja kaapin ovihan siinä meni rikki n.1.v oston jälkeen taas sain uuden hinta 0e. käyn edelleen sotkassa
Ilmoita
palvelua! Jokunen vuosi sitten oltiin vaihtamassa suunnilleen koko kalustoa asuntoomme ja menimme sotkaan. Siellä oli ihan kivan näköisiä huonekaluja, mutta myyjällä oli palvelemista tärkeämpää tekemistä tietokoneella, joten hän ei pyynöstämme huolimatta tullut esittelemään tai myymään mitään. Jouduimme siis vaihtamaan liikettä ja ostimme toisesta kaupungista kirjahyllyn, sohvan ja sohvatuolit, ruokapöydän, sängyn itselle ja lapsille ja lipaston. Luulisin, että olisi ollut sen verran iso kauppa, että olisi jo kannattanut nostaa päätään tietokoneesa, muttei ilmeisesti ollut.
2 VASTAUSTA:
Ettei myyjällä olisi mahdollisesti ollut asiakasta? Kaiketi käyttävät tietokoneita myymiseen...
Olisikohan? kirjoitti:
Ettei myyjällä olisi mahdollisesti ollut asiakasta? Kaiketi käyttävät tietokoneita myymiseen...
Jaa a.. Taitaa kyseinen myyjä olla jo vähintäänkin eläkkeellä. Saatko jotain kiksejä tästä nekrofiliasta?
+Lisää kommentti
Itse en ole saanut lainkaan myyjiä käsiini sotkasta. Mukavan tuntuisia myyjiä mutta liian vähän.
Ilmoita
Ostin Sotkasta vuodekulmasohvan ja huomasin värivirheen. Sohvassa oli selkeästi kahdesta eri kangaspakasta päällysteet. Tein reklamaation Sotkaan. Sieltä käytiin tarkastamassa tilanne ja kuvaamassa sohva. Seuraavana päivänä tulivat taas etsimään valmistenumeroa, jota ei löytynyt. Myyjä kertoi, että he tekevät reklamaation Viroon sohvatehtaalle ja minun pitää nyt odottaa 5-6 viikkoa mahdollista uutta sohvaa, vaikka heidän varastossaan Lahdessa on samanlaisia sohvia. Myyjäkin myönsi, että kollit olivat menneet sekaisin puuttuvan valmistenumeron vuoksi. Tarjosivat ensin väärän värisen osan vaihtoa, mutta haluan uuden, virheettömän sohvan. Pitääkö ostajan todellakin olla odottavalla kannalla, mitä tehtaalla sanotaan. Eikö myyjä olekaan vastuussa virheellisestä tuotteesta suoraan asiakkaalle? Heillä kun on tälläinen käytäntö. Pitäisi olla sellainen käytäntö, että virhe korjataan heti, kun se kerran on mahdollista. Arvaa, ostanko Sotkasta enää mitään?
2 VASTAUSTA:
ostimme kanssa parit sohvat ja tv tason tuli tekstari että kamat tulossa
vanhat pois ja uutta odottelee
vaan kuinkas kävikään sohvat tuli mut ei tv -tasoa
mitään ei kuuulunut joten soitin itse jolloin sain kuulla että olivat sitten särkeeet
sen myymälästä ilmoitettiin tylysti ett kestää taas reilun viikon ennen kuin tulee
taso.sotkasta sanottiin vaan että ei voi mitään
ei viitsitty ilmoittaa risasta tasosto .ei oltais hukattu vanhaa
sotka ei ottanut mitään kantaa änkytti vaan että ei voida mitää ei tartte ostella
enää sotkasta
Kyllä, myyjäliike on vastuussa myymästään tuotteesta. Usein vain on niin, että vaikka kuinka myyjäliike olisi vastuussa, ei uutta tuotetta voida toimittaa asiakkaalle heti. Esimerkiksi usein sohvat tilataan tehtaalta asiakkaan valitsemalla kankaalla ja toimitusajat saattavat olla pitkiäkin. Ainoa mitä myyjäliike voi tehdä, on antaa jonkinlaista rahallista hyvitystä.
Näyttäisi siltä, että Sotka on toiminut asiassa ihan niin kuin pitääkin.
Valitettavasti tämä maa on täynnä kaltaisiasi kitisijöitä, joiden elämänasenne on hetipitääsaadaenjaksaodottaa!
Ja en...en ole Sotkalla töissä vaan kilpailijalla.
+Lisää kommentti
Mitä opimme? Sotkasta ei kannata ostaa mitään. Vaikka sieltä sais ilmatteeksi ei kannata ottaa vastaan, pettyy vain tuotteeseen! Hinta/laatusuhde
1 VASTAUS:
"Vaikka sieltä sais ilmatteeksi ei kannata ottaa vastaan, pettyy vain tuotteeseen! Hinta/laatusuhde"
No, tuossahan ihan hyvä hinta-/ laatusuhde.
+Lisää kommentti
Tilasin Sotkan verkkokaupasta hyllyt. Sai valita palveluun vanhojen huonekalujen poisivienti. Tuli sähköpostiin epämääräinen viesti Sotkalta, ettei poisvientipalvelu koske valitettavasti kaikkia ostoksia. Hei haloo kaikkia.. siis koskeeko minun?? Eipä tullut tiedusteluun vastausta, vaikka sitä kysyin kaksi kertaa asiakaspalvelusta. Huomasin kuljetusseurannasta, että kauppani oli peruttu. ONNEKSI! Huonoa palvelua, ei siis palvelua ollenkaan. Ei ikinä Sotkasata mitään enää!!!
Ilmoita
Tilasimme Room senkki Sotkasta porttipuisto in 13.12.18. myyjä tei kauppakirja ja kerro noustava 21.12.18. Vastaa illalla emme saanut viestiä, ei puheli vasta. Menimme kuitenkin kysymään. Se oli suljettu(remontoida mennossa). Emme saa mitään ilmoitus siihen. Soitin Sotka 26.12.18. Myyjä kerroi sama myyjä soita mua ensi päivänä, ei koska soita. Pettynyt ja tuntuu huijattu.
Ilmoita
Ostimme TV tason joka oli todellista kuraa! Lastulevyä joka meni kootessa rikki niin ettei tuotetta voinut enään kasata loppuun asti se meni suoraan roskiin eikä saatu penniäkään hyvitystä. Todella huonolaatuista materiaalia! Tuotteen kuvaus nettisivuilla on todella harhaan johtava. Suuri pettymys älkää ostako mitään sotkasta!
Ilmoita
..vietäppä kuule hiljainen hetki pohtien miten ne mallihuonekalut on saatu kasaan..no sitähän minäkin - ja nyt ettimään kasausohjetta...
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

sotkasta ei saa

Tässäpä hauska tarina Sotkan palvelusta. Sieltä ostettiin vuodesohva, joka 4 kk:n käytön jälkeen alkoi osoittaa lopun merkkejä. Siihen istuttaessa istuinosa alkoi valua eteenpäin maata kohti, taakse jäädessä 30 cm väli. Kävimme Sotkassa asian tíimoilta ja halusimme vaihtaa sohvan. Sieltä vain sanottiin, että mitä muuta ajattelimme, sohvahan on vaahtomuovia, että he kyllä aina kertovat asiakkaille vaahtomuovin käyttäytymisestä. Emme kyllä tällaista tietoa saaneet, aivan kuin olisimme sen jälkeen enää sohvaa ostaneet. Tämän jälkeen myyjä kysyi emmehän vaan ole nukkuneet sillä? Olin hieman jo ymmälläni, kysehän oli vuodesohvasta=) Loppujen lopuksi Sotka lähetti työntekijän katsastamaan viallisen huonekalun ja sillä reissulla saimme kyllä kuulla montakin syytä, miten käytämme huonekaluja väärin=)) Saimme kyllä vaihdettua sohvan, mutta niin nahkeasti, että seuraavan kerran asioin kyllä liikkeessä, jossa huonekalujen hinta sisältää palvelumaksun. Terveisiä vain työntekijöiden omistamaan huonekaluliikkeeseen! Palvelussanne on parantamisen varaa=))

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta