sotkasta ei saa

hyvää palvelua

Tässäpä hauska tarina Sotkan palvelusta. Sieltä ostettiin vuodesohva, joka 4 kk:n käytön jälkeen alkoi osoittaa lopun merkkejä. Siihen istuttaessa istuinosa alkoi valua eteenpäin maata kohti, taakse jäädessä 30 cm väli. Kävimme Sotkassa asian tíimoilta ja halusimme vaihtaa sohvan. Sieltä vain sanottiin, että mitä muuta ajattelimme, sohvahan on vaahtomuovia, että he kyllä aina kertovat asiakkaille vaahtomuovin käyttäytymisestä. Emme kyllä tällaista tietoa saaneet, aivan kuin olisimme sen jälkeen enää sohvaa ostaneet. Tämän jälkeen myyjä kysyi emmehän vaan ole nukkuneet sillä? Olin hieman jo ymmälläni, kysehän oli vuodesohvasta=) Loppujen lopuksi Sotka lähetti työntekijän katsastamaan viallisen huonekalun ja sillä reissulla saimme kyllä kuulla montakin syytä, miten käytämme huonekaluja väärin=)) Saimme kyllä vaihdettua sohvan, mutta niin nahkeasti, että seuraavan kerran asioin kyllä liikkeessä, jossa huonekalujen hinta sisältää palvelumaksun. Terveisiä vain työntekijöiden omistamaan huonekaluliikkeeseen! Palvelussanne on parantamisen varaa=))

38

16313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuuluu

      Askon Indoor Groupiin, mainoskin menee "Työntejijöitten perustama", aiemmin oli "omistama".

      • ja..

        askohan on osa keskoa....


    • tyytyväinen

      olen itsekkin ostanut sotkasta esim.moottoroidut sängyt eivätkä olleet halvat. olivat olleet käytössä jo 1.5.v kunnes patja,pussit hajosivat..soitin myyjälle ja kyselin uusia en takuuseen mutta muuten ja ei mennyt kuin 3-viikkoa ja uudet olivat myymälässä hakiessa kyselin hintaa johon myyjä sanoi ystävällisesti etteivät ne maksa mitään,koska ei niiden olisi pitänyt mennä rikki, olen erittäin tyytyväinen koska tämä ei ole ainoa tapaus...toinen esim.koirani tappelivat ja kaapin ovihan siinä meni rikki n.1.v oston jälkeen taas sain uuden hinta 0e. käyn edelleen sotkassa

    • saatu mitään

      palvelua! Jokunen vuosi sitten oltiin vaihtamassa suunnilleen koko kalustoa asuntoomme ja menimme sotkaan. Siellä oli ihan kivan näköisiä huonekaluja, mutta myyjällä oli palvelemista tärkeämpää tekemistä tietokoneella, joten hän ei pyynöstämme huolimatta tullut esittelemään tai myymään mitään. Jouduimme siis vaihtamaan liikettä ja ostimme toisesta kaupungista kirjahyllyn, sohvan ja sohvatuolit, ruokapöydän, sängyn itselle ja lapsille ja lipaston. Luulisin, että olisi ollut sen verran iso kauppa, että olisi jo kannattanut nostaa päätään tietokoneesa, muttei ilmeisesti ollut.

      • Olisikohan?

        Ettei myyjällä olisi mahdollisesti ollut asiakasta? Kaiketi käyttävät tietokoneita myymiseen...


      • xcvjgfjfs
        Olisikohan? kirjoitti:

        Ettei myyjällä olisi mahdollisesti ollut asiakasta? Kaiketi käyttävät tietokoneita myymiseen...

        Jaa a.. Taitaa kyseinen myyjä olla jo vähintäänkin eläkkeellä. Saatko jotain kiksejä tästä nekrofiliasta?


      • Anonyymi
        xcvjgfjfs kirjoitti:

        Jaa a.. Taitaa kyseinen myyjä olla jo vähintäänkin eläkkeellä. Saatko jotain kiksejä tästä nekrofiliasta?

        Oot vissii astetta hitaampi yksilö :D


    • utelias asiakas

      Itse en ole saanut lainkaan myyjiä käsiini sotkasta. Mukavan tuntuisia myyjiä mutta liian vähän.

    • Sotkan outo käytäntö

      Ostin Sotkasta vuodekulmasohvan ja huomasin värivirheen. Sohvassa oli selkeästi kahdesta eri kangaspakasta päällysteet. Tein reklamaation Sotkaan. Sieltä käytiin tarkastamassa tilanne ja kuvaamassa sohva. Seuraavana päivänä tulivat taas etsimään valmistenumeroa, jota ei löytynyt. Myyjä kertoi, että he tekevät reklamaation Viroon sohvatehtaalle ja minun pitää nyt odottaa 5-6 viikkoa mahdollista uutta sohvaa, vaikka heidän varastossaan Lahdessa on samanlaisia sohvia. Myyjäkin myönsi, että kollit olivat menneet sekaisin puuttuvan valmistenumeron vuoksi. Tarjosivat ensin väärän värisen osan vaihtoa, mutta haluan uuden, virheettömän sohvan. Pitääkö ostajan todellakin olla odottavalla kannalla, mitä tehtaalla sanotaan. Eikö myyjä olekaan vastuussa virheellisestä tuotteesta suoraan asiakkaalle? Heillä kun on tälläinen käytäntö. Pitäisi olla sellainen käytäntö, että virhe korjataan heti, kun se kerran on mahdollista. Arvaa, ostanko Sotkasta enää mitään?

      • uha 1

        ostimme kanssa parit sohvat ja tv tason tuli tekstari että kamat tulossa
        vanhat pois ja uutta odottelee
        vaan kuinkas kävikään sohvat tuli mut ei tv -tasoa
        mitään ei kuuulunut joten soitin itse jolloin sain kuulla että olivat sitten särkeeet
        sen myymälästä ilmoitettiin tylysti ett kestää taas reilun viikon ennen kuin tulee
        taso.sotkasta sanottiin vaan että ei voi mitään
        ei viitsitty ilmoittaa risasta tasosto .ei oltais hukattu vanhaa
        sotka ei ottanut mitään kantaa änkytti vaan että ei voida mitää ei tartte ostella
        enää sotkasta


      • Tsöötz

        Kyllä, myyjäliike on vastuussa myymästään tuotteesta. Usein vain on niin, että vaikka kuinka myyjäliike olisi vastuussa, ei uutta tuotetta voida toimittaa asiakkaalle heti. Esimerkiksi usein sohvat tilataan tehtaalta asiakkaan valitsemalla kankaalla ja toimitusajat saattavat olla pitkiäkin. Ainoa mitä myyjäliike voi tehdä, on antaa jonkinlaista rahallista hyvitystä.
        Näyttäisi siltä, että Sotka on toiminut asiassa ihan niin kuin pitääkin.
        Valitettavasti tämä maa on täynnä kaltaisiasi kitisijöitä, joiden elämänasenne on hetipitääsaadaenjaksaodottaa!
        Ja en...en ole Sotkalla töissä vaan kilpailijalla.


      • Anonyymi
        Tsöötz kirjoitti:

        Kyllä, myyjäliike on vastuussa myymästään tuotteesta. Usein vain on niin, että vaikka kuinka myyjäliike olisi vastuussa, ei uutta tuotetta voida toimittaa asiakkaalle heti. Esimerkiksi usein sohvat tilataan tehtaalta asiakkaan valitsemalla kankaalla ja toimitusajat saattavat olla pitkiäkin. Ainoa mitä myyjäliike voi tehdä, on antaa jonkinlaista rahallista hyvitystä.
        Näyttäisi siltä, että Sotka on toiminut asiassa ihan niin kuin pitääkin.
        Valitettavasti tämä maa on täynnä kaltaisiasi kitisijöitä, joiden elämänasenne on hetipitääsaadaenjaksaodottaa!
        Ja en...en ole Sotkalla töissä vaan kilpailijalla.

        Älä viitsi ,Puolustella oot varmana Sotkalla duunissa !!


      • Anonyymi
        Tsöötz kirjoitti:

        Kyllä, myyjäliike on vastuussa myymästään tuotteesta. Usein vain on niin, että vaikka kuinka myyjäliike olisi vastuussa, ei uutta tuotetta voida toimittaa asiakkaalle heti. Esimerkiksi usein sohvat tilataan tehtaalta asiakkaan valitsemalla kankaalla ja toimitusajat saattavat olla pitkiäkin. Ainoa mitä myyjäliike voi tehdä, on antaa jonkinlaista rahallista hyvitystä.
        Näyttäisi siltä, että Sotka on toiminut asiassa ihan niin kuin pitääkin.
        Valitettavasti tämä maa on täynnä kaltaisiasi kitisijöitä, joiden elämänasenne on hetipitääsaadaenjaksaodottaa!
        Ja en...en ole Sotkalla töissä vaan kilpailijalla.

        Samaa sakkia. Yök


    • Entinen sotka asjaka

      Mitä opimme? Sotkasta ei kannata ostaa mitään. Vaikka sieltä sais ilmatteeksi ei kannata ottaa vastaan, pettyy vain tuotteeseen! Hinta/laatusuhde

      • Laatusuhe

        "Vaikka sieltä sais ilmatteeksi ei kannata ottaa vastaan, pettyy vain tuotteeseen! Hinta/laatusuhde"
        No, tuossahan ihan hyvä hinta-/ laatusuhde.


      • Anonyymi

        Sotka. Huiharit


      • Anonyymi

        Sotka Turtola. Ostin sohvaa, myyjä sanoi jollei niitä ole enään varastossa, hän myy tämän mallikappaleen
        Sanoin, et on varmaankin sitten halvempi. Ei. On samanhintainen.
        Sanoin, et tätähän on käytetty, ei ole siis uusi. Miten voit pyytää uuden hintaa käytetystä.
        Myyjä vastasi, etteihän sitä ole käytetty, kokeiltu vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sotka Turtola. Ostin sohvaa, myyjä sanoi jollei niitä ole enään varastossa, hän myy tämän mallikappaleen
        Sanoin, et on varmaankin sitten halvempi. Ei. On samanhintainen.
        Sanoin, et tätähän on käytetty, ei ole siis uusi. Miten voit pyytää uuden hintaa käytetystä.
        Myyjä vastasi, etteihän sitä ole käytetty, kokeiltu vain.

        Sotka Juu Turtolassa, siellä yksi miesmyyjä sanoi, että tule tähän viereen kokeilemaan tätä hyvää sänkyä.
        Kestää hyvin kahden painon.
        Höh, mikään miesten mies ole.


    • Janettinen

      Tilasin Sotkan verkkokaupasta hyllyt. Sai valita palveluun vanhojen huonekalujen poisivienti. Tuli sähköpostiin epämääräinen viesti Sotkalta, ettei poisvientipalvelu koske valitettavasti kaikkia ostoksia. Hei haloo kaikkia.. siis koskeeko minun?? Eipä tullut tiedusteluun vastausta, vaikka sitä kysyin kaksi kertaa asiakaspalvelusta. Huomasin kuljetusseurannasta, että kauppani oli peruttu. ONNEKSI! Huonoa palvelua, ei siis palvelua ollenkaan. Ei ikinä Sotkasata mitään enää!!!

    • sotkapettynyt

      Tilasimme Room senkki Sotkasta porttipuisto in 13.12.18. myyjä tei kauppakirja ja kerro noustava 21.12.18. Vastaa illalla emme saanut viestiä, ei puheli vasta. Menimme kuitenkin kysymään. Se oli suljettu(remontoida mennossa). Emme saa mitään ilmoitus siihen. Soitin Sotka 26.12.18. Myyjä kerroi sama myyjä soita mua ensi päivänä, ei koska soita. Pettynyt ja tuntuu huijattu.

    • Anonyymi

      Ostimme TV tason joka oli todellista kuraa! Lastulevyä joka meni kootessa rikki niin ettei tuotetta voinut enään kasata loppuun asti se meni suoraan roskiin eikä saatu penniäkään hyvitystä. Todella huonolaatuista materiaalia! Tuotteen kuvaus nettisivuilla on todella harhaan johtava. Suuri pettymys älkää ostako mitään sotkasta!

      • Anonyymi

        En ista


    • Anonyymi

      ..vietäppä kuule hiljainen hetki pohtien miten ne mallihuonekalut on saatu kasaan..no sitähän minäkin - ja nyt ettimään kasausohjetta...

    • Anonyymi

      Sotkasta vastataan reklamaatiohin, että olkaa yhteydessä kuluttaja-asiamieheen. Taitaa tulla niitä paljon, kun eivät edes yritä hoitaa hommaa.

    • Anonyymi

      Ostin Sotkasta verkkokaupasta sänkypaketin, johon kuului myös sängynpääty. Verkkokaupassa ei ollut mainintaa, että sängynpääty kuuluu kiinnittää seinään, oletin että se kiinnitetään suoraan sänkyyn. Reklamoin tästä asiasta ja sain vastaukseksi asiakaspalvelusta: "Harvemmin pääydyt kiinnitetään sänkyyn, ne ovat vain irrallaan sängyn ja seinän välissä, ei seinään kiinnitettynä. Sängyissä, joissa se kiinnitetään, se on vain alareunastaan kiinnio rungossa, joten ei ole kovin tukeva sekään." Lisäksi sängyn jalat olivat eripituiset.
      Kauppaa ei voi purkaa, koska sänky oli jo koottu. Ilman kokoamatta olisi pitänyt tietää miten sängynpääty kiinnitetään. Uusi sängynjalka sentään luvattiin lähettää. Ensimmäinen kerta, kun ostan Sotkasta mitään ja taatusti viimeinen.

      • Anonyymi

        Onneksi sänky ei ollut rikki. Olisit joutunut täyttämään reklamaation nettisivulla ja odottamaan 2kk päätöstä. Toki myyjät kehottavat kasaamaan ja käyttämään rikkinäistäkin tuotetta sillä aikaa koska vastauksessa saattaa kestää. Näin toimitaan ainakin sotkassa. Parempi purkaa ja tarkistaa ostos kaupan pihalla.


      • Anonyymi

        Sotka Tampereella on hyi, hyi, mikä myyjä. Piereskeli ja nauroi perään, et mitäs nyt kun ei haise lainkaan.


    • Anonyymi

      Älkää ostako mitään sotkasta. Sänkyjen luvattu 10v takuu ei kata mitään. Keksivät aina selityksen minkä vuoksi ei voida. Kiristävävät asiakasta ja kuluttaja-asiamiehet kuulema ei heille voi mitään.

      Katsokaapa huviksee ketä on sotkan johdossa, ainakin tunnettu talousrikollinen. Löytyy parempiakin liikkeitä kuin tämä. Halpa hinta ei tuo mukanaan asiakaspalvelua.

    • Anonyymi

      Suomi-Soffalla takuu pelaa vieläkin.

    • Anonyymi

      Iskulla homma tuntuu pelaavan. Ostettiin tarjouksesta sohvapari muutama vuosi sitten. Toisesta alkoi sauma ratketa istuintyynyn takaa muutaman kuukauden käytön jälkeen. Reklamoitiin asiasta ja Isku tarjoutui vaihtamaan koko sohvan vaikka olisihan sen voinut korjatakin. Koska samaa sarjaa ei enää saanut, vaihtoivat molemmat sohvat vastaaviin, mutta ovh:n mukaan jopa kalliimpiin. Eikä tähän tarvittu mitään taistelua. Tällainen vastuunkanto on esimerkillistä ja selittää osaltaan ketjun hintatasoa,

    • Anonyymi

      Ostin vuodesohvan jonka jouset irtosivat 2 kk:n käytön jälkeen. Tein reklamaation mutta vastaus on ollut, että heidän pitää odottaa valmistajan päätöstä. Olen aina luullut, että vastuu tuotteesta on tavaran myyjällä. Minkäänlaista arviota asian etenemisestä ei ole annettu eikä viesteihin edes aina vastata. Oli viimeinen kerta kun Sotkalta mitään ostan.

    • Anonyymi

      Myös huonoja kokemuksia. Sattui kohdalle erittäin huono, epämiellyttävä asiakaspalvelu. Mm väärää tietoa tuotteista ja omia palautus ehtoja edes ei tiedetä. Onneksi on muitakin huonekalu liikkeitä.

      Nm pettynyt

    • Anonyymi

      Olikin tässä juuri sänkykaluston uusinta ajankohtainen.
      Hyvä että nyt tiedän mistä en ainakaan ostele mitään. Enkä myöskään tulevaisuudessa.

    • Anonyymi

      Sotka myy mukamas tarjous hintaan. Aina sama hinta tarjous tai ei. Samanlainen kuin madu.

    • Anonyymi

      Sotkasta tilattu kulmasohva, valmistajana suomalainen unico. Sohvan palat tuli ilman jalkoja, eikä jaloille ollut paikkoja. Sen sijaan laaduntarkastuksessa kaikki oli todettu hyväksi. Meitä Unico syytti, että olimme tilanneet liikaa jalkoja. Pitkän odottelun jälkeen saimme jalallisen sohvan, mutta väärän värisillä jaloilla. Sotka lupauksistaan huolimatta ei ole kompensoinut tätä kuinkaan. Vaikka onkin isosti alennettu, pitäisi jotenkin kantaa vastuunsa myyjänä. Sotka ei ole edes vastannut viesteihin!

    • Anonyymi

      Hauska tarina vuodelta 1005 öh anteeksi vuodelta 2005, ei keskiajalta sentään ollut aloitettu.

    • Anonyymi

      Jyväskylän palokan sotkasta saa ainostaan tosi huonoa asiakaspalvelua myyjään voi saada huutamalla paikalle niin saattaa joku yrittää palvella. Ovat mielellään huomiomatta asiakasta. Ei enää koskaan sotkan palveluja.

      • Anonyymi

        Kyllä, ja älyttömät hinnat, eikö ne tollot vois koko ajan pitää niitä tarjoushintoja. Laittaisivat hinnat siihen kuntoon, ettei tarvitse mitään tinkimistä tai "alennusmyyntejä" ja kaikille ois sama hinta. Nyt joku joka ei osaa tinkiä maksaa ihan liikaa huonekaluistaan. Itse en edes viitsi pyytää myyjää, jotka ovat poikkeuksetta vastenmielisiä hyypiöitä, paikalle. Joten en osta mitään, enkä tule koskaan mitään ostamaankaan. En luota liikkeeseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5399
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3477
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1602
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      197
      1521
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1023
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe