sopiiko vesimies ja oinas yhteen kun musta tuntuu että tämä tyttö ystäväni kun on vesimies niin hän on aivan omissa mailmoisaaan ja voi mennä montakin päivää pelkästään riidellessä vaikka ei ollisi mitään sen ihmeelisempää syytä edes tekee omia päätöksiä kysellemättä tai ilmoitamatta yhtäänmitään ja sitten kun kysyn jotain asiaa tai sanon jotain niin hirveät raivarit aivankuin se hakisi joka asiasta jotain riitaa kertokaa joku mitä mieltä olette
sopiiko oinas ja vesimies
13
5500
Vastaukset
- rasse
no jos mää sanosin vesimiehenä vaikka tälläin sun pitää murtaa kylmä muuri vaikka olemalla yhtä viilee ja etänen kun me vesimiehet ja me kaikki vesimiehet ollaan aina omissa maailmoissa ja me ei haeda riitaa mistään suunnasta vaan yritetään parhaan mukaan miellyttää muita ihmisiä.
- neo geo
sen olen kyllä huomannut että vesimiehet ovat omissa mailmoissa mutta sitä en ymmärrä että tuntuu olevan jonkun laisia mielialan vaihteluita vähän väliä ja puhuminen tuntuu olevan hirveän vaikeeta että kuunella kyllä osataan mutta ei itse puhua onko sulle tuttuja piirteitä
- elänyt ja kokenut
neo geo kirjoitti:
sen olen kyllä huomannut että vesimiehet ovat omissa mailmoissa mutta sitä en ymmärrä että tuntuu olevan jonkun laisia mielialan vaihteluita vähän väliä ja puhuminen tuntuu olevan hirveän vaikeeta että kuunella kyllä osataan mutta ei itse puhua onko sulle tuttuja piirteitä
olen kuunnellut ja kokenut nämä asiat moneen kertaan. ystävät käyttää minua häikäilemättömästi hyväksi kun olen niin hyvä kuuntelemaan niiden murheita ja vastoinkäymisiä. joskus kun olen itse yritänyt kertoa omista vaikeuksista olen huomanut että vastaavasti minua ei kuunnella. on niin totuttu siihen että minula on kaikki vastaukset heidän ongelmisiin valmiina. mistä löyty se joka kuuntele minua?
- Suosittelen
Olen vesimiesnainen ja tunnen useita oinasmiehiä joiden kanssa juttu luistaa erinomaisen hyvin ja tuntuu että sama aaltopituus löytyy helposti!
Vesimiehet voi vaikuttaa viileiltä mutta ovat itse asiassa herkkiä ja ymmärtäväisiä, joten kannattaa pitää vesimiehistä kiinni!- MUMMELI
TUNNEN ET SOPII OINAALLE HYVIN,HUUMORIA RIITTÄÄ,
- Vesinainen
Olen vesimiesnainen ja tunnen useita oinasmiehiä joiden kanssa juttu luistaa erinomaisen hyvin ja tuntuu että sama aaltopituus löytyy helposti!
Vesimiehet voi vaikuttaa viileiltä mutta ovat itse asiassa herkkiä ja ymmärtäväisiä, joten kannattaa pitää vesimiehistä kiinni! - kyllä sopii
jostain kumman syystä, voi olla jotain sattumaakin, mut mun parhaimmat ystäväni ala-asteajoilta lähtien ovat olleet oinaita.itse siis veskari. tällä hetkellä seurustelen oinaan kans ja ollaan jo useampi vuosi yhdessä oltu..eli vesimiehet ja oinaat tulee mun mielestäni mainiosti juttuun..:)
- v-mies
Seurustelin itse 3. vuotta oinaksen kans ja olen itse vesimies.Oltiin aika mahdoton pari.Ajatukset ei oikein sopineet yhteen,eikä mikään muukaan.suosin vaihtoa !mut jokainen päättää elämästään itse,millaisen haluaa !!?=??
- vesimiesM..
Meikäläinen tuntee useampiakin oinaita ja muutaman kanssa olen seurustellut.
Yksi parhaita kavereita on Oinas, ja muutama pahin pettymys on myös samaisen merkin omaavilta tullut.
com sii, com saa.
Luulen, että on noissa tunneasioissa tapauskohtaista, mutta perustavanlaatuisesti tulee kyllä toimeen helvetin hyvin.
- Veskarinainen
Seurustelen tällä hetkellä oinasmiehen kanssa, ollaan oltu 3,5 vuotta yhdessä, riitoineen ja hyvine kohtauksineen. Seurustelu alkoi ystävyydestä, ja kaikkein oudointa on silti, ettei meillä ole paljoa yhteistä, mutta joku sellainen tunne on molemmilla, että näin on hyvä, ja tulevaisuus näyttää molempien silmissä samalta. Ja kaikki yhteensopivuussysteemit väittää että veskari ja oinas on hyvä yhdistelmä. Ei ehkä paras, mutta sopivasti hyvä.
Kannattaa kokeilla reagoida noihin raivareihin jotenkin eri tavalla tai yllättää tai jotain. Meillä se tepsii. - VesimiesN
Olin ihastunut oinas mieheen ja sekin minuun,kun sitten huomasin millainen ääliö hän oikeesti on.
Sanoisin että ei ne sovi.
Ja täst edes aion pysyä oinas miehistä kaukana! - ihastunut oinasnaine
itse olen ihastunut vesimieheen,enkä tiedä mitä teen?.ihankuin olisin pelkkää ilmaa hänelle,jos yritän sopia tapaamista sillä on olevinaan jtn muuta tekemistä..alan vaipua epätoivoon hänen suhteensa.
Ihmettelin eräänä päivänä hänen viestiä "tykkään sinusta" olin onnesta soikeana kun hän laittoi niin,mutta parin minuutin kulttua hän laittoi " en voi tykätä sinusta,koska hän ei ole nähnyt minua,mutta muuten olen mukava ja jne".
Mutta miksi se ei voi suostua tapaamaan minua ? vaikka häntä saataa pikkuisen kiinotaa meikä :ss,mutta nyt hän ei vastaa minulle faces ja jne :oo,en tajua :ss ONKO KELLÄÄN NEUVOO ? :'(( - Tammikuun tyttö
Lainaus: "...tekee omia päätöksiä kysellemättä tai ilmoitamatta yhtäänmitään ja sitten kun kysyn jotain asiaa tai sanon jotain niin hirveät raivarit aivankuin se hakisi joka asiasta jotain riitaa ..."
Jep, vesimiehet kun ovat ehdottomasti itsenäisiä ihmisiä, joten tyttöystäväsi omien päätöksien tekeminen ilman sinun hyväksyntä ei ole mikään yllätys.
Raivokohtauksiakaan ei kannattaisi ihmetellä, koska yleensä pätee käyttäytymismalli: sitä saa mitä tilaa. Tarkoitan, että likkakaverisi raivonta on suorassa yhteydessä sinun omaan käyttäytymiseen. Näköjään käyttäydyt provosoivasti ja ahdistelet häntä henkisesti.
Suosittelen lukemaan veskarien luonnehoroskoopin ja pohtimaan onko sinusta kumppania vesimiestyttöystävällesi. Ei millään pahalla :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982