Todella pervoille!

madam Loora

TERE

TÄMA ILMOITUS ON VAIN TOSI PERVO NAISILLE JA PARILLE JOKA TYKKÄÄVAT PERVOILLA KAIKILLA ERI TAVOILLA JA JOILLA EI OLE RAJOJA OLLENKAAN.
JOS TEITÄ ERITYISESTI KIINNOSTAA ERITTELEIKIT (PISSA, PASKA, OKSENNUS, PERÄRUISKE), ELÄINSEKSI JA RYHMÄSEKSI ISOSSA RYHMÄSSA NIIN OTTAKAA YHTEYTTÄ.

Meillä on Tallinnassa koossa noin 20 ihmistä (20-45v., 1/3 naiset, 2/3 miehet, virolaiset) ja haluamme nyt maaliskuusa tehdä meidän ensimaisen rajun orgian, mutta varmuteen vuoksi haluamme mukaan myöskin kokemuksia omaavia suomalasi naisia ja paria (1-2 kertaa kuussa, ei maksua).
Meidän kiinostukseni:
1) eritteet (pissa-, paska-, okseleikit ja peräruisket);
2) eläinseksi (myöskin eläinpissa ja -paska leikit);
3) spermaleikit ja bukkake;
4) raju ryhmäseksi;
5) BDSM, isot dildot, strapon, nyrkkipano, trample, crushing;
6) fetish (nahka, latex, pvc asut ja korkeakorkoiset kengät, saappaat).

Löytyisikö myöskin Suomesta tällaisia todella pervojakin ihmisiä, sellaisia jotka olisi kaikesta kielletystäkin kiinnostuneita. Toivomme että samanhenkiset ihmiset voisivat auttaa meitä.
Odotamme teiltä:
¤ hyvä mielikuvitusta (miten pervompi sen parempi),
¤ seksikästa pukeutumista (ulkonäkö on sivuseikka),
¤ voisitte olla vaikka kokeilunhaluisia ensikertalaisia tai jo vähän mukavia kokemuksia omaavia.
¤ että olette todella PERVO ja SEKSIHULLU !!!
Odotamme teidän todella rajuja ja pervoa meilia ja kertokaa mitä halusitte tehtä sekä myös itsestästani (kuvakin olis plussaa, niin lähetämme myöskin oman kuvat).
Yksi asia vielä. Meidän suomen kielen taito on houno, niin että tarpeen on yksi suomelainen pervo pari joka voisi meitä Suomessa edustaa.

Nyt vähän itsestään:
Olen erittäin pervo, kiimanen huora (bi, nymfomaani, spermaholisti). Olen aviossa, hyvänäkoinen seksikäs blondi, isotissinen, perseikäs, sileäpilluinen ja todella ison persereikän omistava lutka (35 vuotias, 170/70/130E-90-100). Elään ja työskenteleen Hollantissa, mutta noin yksi kertaa kuussa olen myöskin Virossa. Mieheni tietää milläinen nainen ma olen ja hyväksya sen. Hän itse on ihan samalainen pervo ja onneksi tosi isokullinen (5x25cm). Pukeudun aina hyvin seksikälta - tiukkaat nahka, latex sekä PVC asut, piikkikorkokengät ja korkeakorkoiset nahkasaappaat (siksi että rakastan kullin kiusaamisesta piikkikorkoilla - voin olla domina, erityisesti rakastan miesten päällä piikkikorkoilla polkeamisestä ja heidän anukseen nussimisestä piikkikorkoilla/dildoilla ja sen jälkeen neidän nuolemisestä). Eniten rakastan leikita pissan, kaviaarin ja oksennuksen kanssa – tahtoisin sitä kaikia antaa toisille kui myös sitä, että toiset pervot kusisit ja paskantaisit naamalleni/suuhuni ja että voisin vaikka lattiaalta noltaa oksennusta. Olen hyvin kiinostunut eläinseksistä - olen itseantanut kerran hevosen panna perseeseeni ja pidin siitä. Rakastan myöskin leikia eläin sperman pissan ja paskan kansa. Lisäksi rakastan hyvin rajuta rühmapanoa ja spermanjuomisesta (bukkakesta). Nautiskelen myös nyrkkipanosta nii pillun kui perseen. Niin että tule kusemaan ja paskantamaan suuhuni ja nussimaan minua perseeseen.

Teidän paskahuora madam Loora
[email protected]

PS. EI YKSINÄISILLE MIEHILLE (Anteeksi, mutta me ei vastaa teille)

8

3993

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AK

Olen sanaton!!!!!!!

• Tuomas

Hyvä yritys, mutta ei mennyt läpi.
      Suomeksi sanottuna: painu vittuun!!

• madam Loora

Tämä ei todellakaan ollut mikään kusetus/yritys. Olen todella paljon saanut postia ja positiivista palautetta viestini johdosta ja mukaan ilmoittautuneita on todella paljon että se siitä.

• Tuomas
        madam Loora kirjoitti:

Tämä ei todellakaan ollut mikään kusetus/yritys. Olen todella paljon saanut postia ja positiivista palautetta viestini johdosta ja mukaan ilmoittautuneita on todella paljon että se siitä.

Hyvin nopeasti näyttää tuo olematon kielitaito parantuneen. Sitä joko osaa tai ei osaa, mutta jos joka toisessa lauseessa osaa ja joka toisessa ei, niin vaikuttaa aika oudolta.

• Ei ainakaan loora
        madam Loora kirjoitti:

Just varmaan olet saanut paljon palautetta viestisi johdosta ja nyt kaikki uskoo senkin että lehmät lentää! Just tossa ikkunan alla lentää yksi myrkyn vihreä siivekäs lehmä, varokaa lypsy aikaan tulossa olevia maito sateita...

• Sven

...kirjoittele Ruåttiin, siellä on pidemmät perinteet pervoilluissa. Täällä vasta opetellaan...

• ana

kuule sori vaan mutta meillä suomalaisilla on varmaan jo han omat dominat täällä päin. pidäpä itsesi siellä hollannissa aidsis kanssa. sitä tänne suomeen kaivata

• Hauskaa

Ja kaikki tietysti uskoo heti, tuo ei millään voi olla totta tai jos onkin niin syvästi toivon ettei noin sairaita ihmisiä löytyisi suomesta! Mitähän tuollekkin nais paralle (jos se nyt yleensä on nainen)on tehty/syötetty (muuta kuin paskaa) kun siitä tuollainen on tullut? On tainnu saada jostain tosi pahan bakteerin joka on sulattanut aivot aivan tyystin! HUH HUH! Miten kellään voi riittää edes mielikuvitus tuon keksimiseen? TODELLA SAIRASTA!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      40
      1410
    2. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      98
      1355
    3. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      289
      1245
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1105
    5. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      19
      1051
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      65
      1028
    7. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      71
      1012
    8. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1009
    9. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      176
      878
    10. Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!

Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju
      Tanssi
      17
      833
    Aihe