lihava nainen unessa...

unimies

Näin tässä toissayönä aivan outoa unta...

Olin kotonani juomassa aamukahvia.
Kuulin ovikellon soivan ja ovella oli lihava nuori nainen, alasti. Hän halusi tulla sisään, mutta sanoin, että minulla on kiire ja suljin oven. En kiinnittänyt asiaan enempää huomiota (unityhmyyttä?) ja lähdin töihin takaoven kautta.

Yhtäkkiä olinkin isossa kauppakeskuksessa. Tämä sama nainen, yhä alasti, jahtasi minua joka paikkaan. Hän halusi kovasti päästä kotiini, mutten pästänyt häntä. Ympärillä olevat ihmiset eivät kiinnittäneet naisen alastomuuteen mitään huomiota...

En muista tarkkaan mitä tapahtui, mutta jossain unen vaiheessa olin rannalla tuon saman naisen kanssa...


Herättyäni tuo uni jäi painamaan mieltäni, sillä en pidä erityisesti lihavista naisista... Mitäköhän tällainen oikein tarkoittaa??

1

1287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Elävät olennot unessa voivat esittää unen näkijän eri puolia, tunteita, pelkoja ja niin edelleen. Jungilaisen tulkinnan mukaan ihmiset unessa ovat oma varjomme, jotka esittävät sellaisia puolia meissä itsessämme, joita emme tunne tai halua tunnustaa. Varjon tunnistaa helposti asioissa, joita kokee inhoavansa tai halveksivansa. Mainitsit, ettet erityisesti pidä lihavista naisista. Mikä lihavissa naisissa on inhottavaa? Feminiinisyys? Naisellinen heikkous? Mielen heikkous? Tunteellisuus? Pakenet tätä uninaista sekä kotona, töissä että julkisella paikalla. Varjosi kuitenkin on kaikissa unikuvissa perässäsi. Onko sinulla tällä hetkellä haasteita, joiden kohdalla sinun on osoitettava erityistä jämäkkyyttä, miehekkyyttä, voimaa, mutta pelkäät epäonnistuvasi ja paljastavasi jonkun heikon kohdan itsessäsi. Juokseminen karkuun unessa voi heijastaa nykyhetken paineita, joista saatat haluta ottaa breikin. Onko joku toive jonka haluaisit toteutuvan, mutta jonka toteutumisen esteeksi kuvittelet itseäsi, ettet pysty sitä tällä hetkellä saavuttamaan. Uninainen on lisäksi alaston eli täysin ilman mitään suojaa. Hänen ominaisuutensa ovat kaikille täysin nähtävillä. Ostoskeskuksessa ihmiset kuitenkin suhtautuvat häneen luonnollisesti, näkyvillä olevat ominaisuudet eivät herätä mitään erityistä reaktiota. Pelkäätkö turhaan itsessäsi jotain, oletko arka paljastamaan itsestäsi kaikkia puolia, etkö pidä itsessäsi jostain piirteistä.

      Tällaista tuli mieleen unikirjoja selatessa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe