Housut dildolla

Tyytyväinen?

Olen kokeillut moisia nyt muutamaan otteseen, mutta kiihotus on kyllä enemmän henkisellä puolella. Paikat on kyllä kosteena kiitos kumin , mutta jotain puuttuu.Kenties kahdella tapilla? Kerro jos on Kokemusta asiasta.

9

10214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täynnä

Kahden tapin housuissa tunne on kyllä "raju" verrattuna pelkälla vaginadildolla varustettuihin housuihin.Kahden tapin housut on oltava napakat päällä, muuten anustappi pyrkii ulos.kahden tapin tuntoja pääset kokeilemaan laittamalla ensin anustapin paikalleen ja sitten tanssihousut siihen päälle.

• anjuska

aneros anustappi silikonia pituus 15cm paksuus2,5
        laippa takana olen sen kanssa pitänyt tiukkoja housuliivejä pyörällä ajettaessa pysyy hyvin eikä
        näy pullotus pepun välissä kumiset housut olisivat varmaan ihanat.onko kellään kokemusia
        esim lenkiltä pysyykö itselläni liukuvoiteen kanssa on ongelma luistaa hyvin helposti pois

• Matthew
        anjuska kirjoitti:

laippa takana olen sen kanssa pitänyt tiukkoja housuliivejä pyörällä ajettaessa pysyy hyvin eikä
        näy pullotus pepun välissä kumiset housut olisivat varmaan ihanat.onko kellään kokemusia
        esim lenkiltä pysyykö itselläni liukuvoiteen kanssa on ongelma luistaa hyvin helposti pois

Kiihottaa... :) Saatko orkkuja pyöräillessä?

• Mepu
        anjuska kirjoitti:

Normaalit tanssihousut kyllä pysyy hyvin jalassa eikä dildo pyri sen kummemmin ulos.Pyörailykin onnistuu, mutta paikka satulassa täytyy etsiä,ettei lenkki jää turhan lyhyeksi.Anuspuolen tapista mulla ei ole kokemuksia, ainakaan vielä mutta eihän sitä tiedä..?

• honey

MIstä noita saa ja paljon maksaa? Herätti uteliaisuuden. :)

• ihmettelee mies

Nyt eksyi mies väärälle palstalle, anteeksi vaan. Joskus olen kuullut näistä dildo housuista ja ihmetellyt että missä naiset niitä pitää ? Siis ihanko oikeasti ulkoillessa tai vaikka kaupassa käydessä ? Entäs mitkä nuo tanssihousut oikein on ? Voisikohan joku "sivistää" vähän miestä ? :)

• minmmuliini

tuollasia olemassa?

pakko saaha. nehän voi laittaa vaikka kävelylle mennessään jalkaan. no en kyllä koskaan kävelyllä edes käy, mutta siinä vaiheessa saattasin käydäkkin. olis aika irstasta.

• Töihin
        minmmuliini kirjoitti:

tuollasia olemassa?

pakko saaha. nehän voi laittaa vaikka kävelylle mennessään jalkaan. no en kyllä koskaan kävelyllä edes käy, mutta siinä vaiheessa saattasin käydäkkin. olis aika irstasta.

Ja vähän mielikuvitusta niin Kyllä löytyy myös kotimaan kaupoista.

• DreamShopper
        Töihin kirjoitti:

Ja vähän mielikuvitusta niin Kyllä löytyy myös kotimaan kaupoista.

Kahdella sauvalla olevia ei vaan tunnut löytyvän mitenkään. Esim. http://www.dresscode-x.de löytyy pumpattavilla "sauvoilla", mutta niissä on ongelmana venttiilit, jotka hankaloittavat huomattavasti käyttöä. Siis tarvitisi löytää kahdella ihan oikealla sauvalla ilman mitään pumppauksia ym. erikoisuuksia.
        Vinkkejä, mistä!?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      60
      3368
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      28
      2970
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      121
      2366
    4. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1452
    5. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      11
      1396
    6. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1336
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1088
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      989
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      932
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      812
    Aihe