Olen huvittuneena lukenut aika ajoin palstalla olleita pahastumisen ilmaisuja. Siellä on kohdistettu ihmettelyä joihinkin nimimerkkeihin, jotka ovat harrastaneet henkilöön kohdistuvaa pahansuopaa kritiikkiä. Olen luullut ihmisten ylireagoivan. Enää en luule. Menin onneton sinisilmäisenä ottamaan osaa tuonne 10 vuotta nuorempien keskusteluun. Olen aina pyrkinyt puhumaan totta, täälläkin. En kovin pahasti saanut 'nokkiini', mutta ei tuntunut kivalta lukea epäiltävän sanomisiani. Joku minulle tuntematonkin yritti moittia tätä morkkaajaani, mutta sekin meni minun sanomakseni!
Tämä kuusikymppisten joukko on jo tullut jonkinverran tutuksi ja olen alkanut viihtyä kanssanne. Kirjoitatte mielenkiintoisista aiheista mukavilla persoonallisilla tyyleillä. Silti harkitsen luopua tänne kirjoittamisesta. Ainakin pidän pitkähkön paussin ja mietin maksaako vaivaa tulla asettamaan itsensä alttiiksi asiattomille arvosteluille.
Arvostelijalle tiedoksi: Jos minulla olisi osoitteesi, lähettäisin todisteet siitä, että puhuin totta.
Olen pahoillani
9
1762
Vastaukset
Täällä meidän palstoilla voit ainakin kirjoittaa rauhassa, täällä viestit lentävät kaaressa roskikseen, jos tyyppi aikoo tulla tänne herjojansa heittämään.
Siitä pitää meidän seriffi huolen.- Maalaismies*
Kertomasi arvostelun kohteeksi jokainen palstoilla pidempään ollut on joutunut. Virtuaalielämä on yhtä karua kuin "oikeakin", oikeaa tämäkin on.
Kokemukseni mukaan väärinkäsityksiä ei juurikaan kannata ryhtyä oikomaan, jos ei mene viesti perille, niin ei sitten.
Olet fiksu nainen, rehellinen kertoja, muista se! - Otontytär
Kiitos, ystävät:) .
Eihän minulle kovin pahasti sanottu, mutta se loukkasi, kun luultiin minun valehtelevan ja isottelevan vapaaehtoistyötäni. Ei ollut toki tarkoitukseni sillä leveillä; olipahan esimerkki siitä, etten itse löhöile ihan kaikkea aikaani sohvalla. Se löhöilyjuttu ei ollut yksikön ensimmäisessä persoonassa, ei siis tarkoittanut minua, vaan ketä tahansa, joka mieluummin lepäilee kuin esimerkiksi juoksee. Oikeus valintaanhan meillä on itseämme koskevissa asioissa.
Mutta hyvää loppukesää ja alkavaa syksyä! -Otan hetkeksi etäisyyttä.- huomioksi!
Eikö riitä, että itse tiedät olevasi oikeassa? Mitä turhia miettiä toisten ajatuksista, vain pikku lapsille on tärkeätä olla oikeassa, vanhimmiten osaa ottaa jo elämän kevyemmin eikä murehtia kaikesta
Viime talvena kirjoitin ensimmäisen juttuni keskustelupalstoille.
Turpaan tuli että tukkaa lähti. Joihinkin aivan asiallisiin kirjoituksiin
tuli tosihärskiä palautetta.
Oli helppo olettaa ne häirintyneiden nuorten tekemiksi.
Asiattomille viesteille tuli nopeasti immuuniksi. Huono palaute on kuin wc-seinäkirjoitus. Mitä niistä.
Siperia nimeltä netti opettaa monellakin tasolla.
- velipuoli
Et ole ainoa joka silloin tälöin täällä piipahtaa ja toteaa saman kuin sinäkin. Niin olen minäkin luopunut.
- Pääsky64
joskus meinannut vaan ei sellaisia päätöksiä kannata tehdä,kun haluttaa kirjoittaa niin menkööt vaikka selkäsaunan puolelle,tässä om se hyväpuoli ,että voi alkaa tuntemattomana uudestaan,
on aivan mahtavan mukava tyttö, aina positiivinen ja auttavainen.
Kivaa, kun olet olemassa!
bB
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1443641"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?722206Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p641938Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am971911- 191869
Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.91714Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m171581- 791564
Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko111370Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!
Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu1251353