Apuun!!!!!!!!!!!!!!

Ninnuliiiniii

Hei kaiikkii!!Olis ongelma.Olen todella rakastunut koiriin ja muihinkin eläimiin mutta ongelma on se että äiti on allerginen koirille mutta naapureillamme on villakoira ollut nelisen vuotta eikä ole tullut reaktioita vaikka kaikki ovat allergisia...Olen kinunnut jo muutamisen vuotta mutta äiti pitää pintansa koska ei halua sitten luopua koirasta kun siihen on tottunut elikkä ei haluaisi luopua jos olisikin allerginen mutta en voi elää ilman koiraa itkettää ajatella että joku tyhmä luopuu koirastaan en ikinä luopuisi!!!Ja olen niiiiiiiin eläinrakas!!!!!!Miksei ole mahdollista että minulle olisi suotu tämä ilo???itken kuin hullu nytkin!!!!Olen erityisesti ihastunut pieniin villakoiriin ja vaikka ei olisikaan allergiaa eli olis muukin koira vaihto ehto kuin villa koira mutta haluan juuri ihanan lempeän kääpiö villakoiran sydänkäpysekseni!!!Olen muuten 12 vuotta!!!

4

390

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tytty92

Äitisi ei varmaan halua koiraa tai hän ei halua ottaa riskiä. Jos koira jää vastuullesi niin pystytkö huolehtimaan siitä? Esim pentu viedään yleensä myöhään illalla ja aikaisin aamulla, jaksatko herätä? KOira tuo valtavasti vastuuta. Entäpä koulutukset??? Tuskin pystyt sitä yksinäsi kouluttaa...
      Anteeksi tämä saarna ym.

Eikö olisi mahdollista, että hoitaisit naapurisi villakoiraa????

• viimeistään silloin kun olet aikuinen. Tylsä neuvo vai mitä. Mutta sinun tulee ajatella muutakin kuin itseäsi. Mitä jos äitisi sairastuu vakavammin eli allergiasta tulisikin astma. Samoin sinun tulisi ajatella sitä pientä koiraa josta joutuisitte luopumaan. Mistä päin olet? Jos olisit lähellä minua pääsisit meille hoitamaan koiriani, vaikka ei se koskaan tietystikään sama asia ole kuin se ikioma koira.

• ...odottaa, että kasvat vielä vähän ja pääset muuttamaan omaan asuntoon, jossa ei ole allergikoita ja koiran pitäminen on muutenkin sallittua. Kuulostaa tylsältä, mutta tiedän tuntemuksesi koska itse olen ollut samassa tilanteessa: aina olen koiran halunnut, mutta kotiini sitä ei otettu vaikkei allergisia ollutkaan. Nyt vasta 21-vuotiaana sitten hankin poikaystäväni kanssa oman koirulin. Sinun tulee myös huomioida se, että koiran omistaminen merkitsee vastuuta ja huolenpitoa sen koko eliniäksi. Entäpäs kun peruskoulun jälkeen lähdet opiskelemaan? Silloin ei esim. välttämättä ole mahdollista ottaa koiraa mukaan opiskeluasuntoon, ja koiran hoito siirtyy jollekin muulle. Ehkä kannattaa odottaa vielä, että pääset elämässäsi "selvemmille vesille", eli tiedät, mitä tulevaisuudessasi teet ja missä, ja miten koira siihen kuvioon sopisi.

• Ninnuliini

Juu kiitos kaikille vastanneille aijon hankkia heti koiran kun pääsen pois täältä ja olen siis tarpeeksi vanha!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4432
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      11
      2343
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      168
      1527
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      243
      1466
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      121
      1311
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      115
      1237
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      72
      1159
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      8
      1136
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      64
      1062
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35