meillä Emppu-Eemelin 10-vuotis synttäreitä. Huomenna teen Empun vieraille oikein rasvaisesta jauhelihasta lihamurekkeen kasviksilla täyttäen ja tietty se synttäri kakku, joka on jäätelöä.
Tuntuu kuin olisi ollut eilinen päivä, kun Emppu tuli meille lentokoneella Vantaalta Turkuun. Siitä alkoi ystävyys.
Leikki ei ole hävinnyt mihinkään eikä askelkaan hidastunut. Vuodet vain ovat menneet hurjaa vauhtia eteenpäin.
Huomenna juhlitaan
15
906
Vastaukset
- Dude
10 vuotta on paljon. Toivotan koirallesi monia monia iloisia vuosia tämänkin jälkeen!! :):)
- hatamm
koska vielä on kesää jäljellä, ainakin perjantaihin.
Onnea Emppu-Eemelille! - työtön.
hankkikaa elämä!
- Kummallista
ja työttömälläkö on oikein kone ja laajakaista. On sullakin otsaa tulla tänne kitisemään. Hanki ite elämä, ja anna tämän palstan olla rauhassa, ei luulisi olevan sulta pois.
- sivuille
kadehtimasta ihmisiä. Suomessa on jumalauta hirvee työvoimapula hoitoalalla ja joka jäppisestä vois kouluttaa peurshoitajan, mutta kun nää sossun elätit ei viitti perseitään töihin hilata. Hemmettiäkö täällä kyttäät.
- issu56
auot päätäsi asiattomasti muille, niin ilmiselvästi olet unohtanut itse hankkia itellesi sen elämän! Sanoisin, että olet aikamoinen nihulisti! Se on muuten elämää sekin, kun miettii tuon sanan tarkoitusta!
tässä sitä vasta elämää onkin, niin nautittavaa ja iloista. Arjen harmauden keskellä pikkuisen hauskaakin ja kunnioitusta ihanaa Emppu-Eemeliä kohtaan, joka on antanut meille niin paljon ja kulkenut mukanamme pitkän ajan. Hieman parempaa syötävää ja hieman vieraita, sillä Empun lapsista jotka kohta ovat itse jo veteraaneja tulee muutama tänne meille näyttämään itseään. ja kasvattajana minun on tosi mukava nähdä niitä.
- Catjusha
Meillä kans vietettiin viime kuussa 10v synttäreitä. Toivotaan, että saamme pitää ystävämme vielä monta vuotta. =)
- toivotan!
täältä satakunnastakin oikein paljon onnea 10 vuotiaalle haukulle!
- issu56
huomiselle sankarille!!
...Empun juhlapäivänä! Toivottelee Marita ja Risto-koiruli(4kk) Keski-Suomesta
- sth
ONNEA ja ILOA SATAKILOA EMPPU-EEMELILLE !!!!!
************************************************* - sakunMamma
Onnea, onnea, onnea vaan
mehukas luu ja kuolaava suu.onnen toivotuksista. Tänään nauratti todella makeasti, kun posti tuli. Oli siinä postiljoonilla ihmettelemistä ja mietti varmaan montakohan henkeä meillä tosissaan asuu. Yhdessäkin luki Vävy poikamme Emppu-Eemeli c/o.... Toisessa Isäni Elvis by Billy c/o... jne.
Huumori porukkaa nämä "koirahullut" ei muuta voi sanoa. Tulihan Empulle yhden vuoden Aku Ankka. Oli voittanut jonkin kilpailun ja poikamme oli silloin pistänyt kilpailukuponkiin Empun nimen.
- Nanne
Juu, onnea täältäkin päin =D
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774432Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112343- 1681527
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431466- 1211311
- 1151237
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721159Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81136- 641062
- 35956