stalinisteja?
1.Jos on niin onko se heille oikea puolue?
2.Kannattivatko nykyiset vanhemmat vasemmistoliitolaiset aikoinaan Unkarin ja Tsekkoslovakkian aseellista miehitystä Neuvostoliiton taholta?
3.Miehittikö Neuvostoliitto Balttian maat väkisin vai ottivatko baltit Neuvostojoukot riemumielin vastaan?
4.Pitääkö paikkansa että Neuvostoliitossa tapahtui ihmiskunnan suurin kansanmurha kun n.61.910.000 ihmistä surmattiin?
5.Olisko Suomi nyt parempi maa jos punaiset olisivat voittaneet vuonna 1918?
En haluaisi vastauksiksi että Amerikassa ja lännessä on tehty vielä pahempaa..
Onko Vasemmistoliitossa
13
559
Vastaukset
Kirjoitat näköjään taas uudella nimimerkillä, ei se mitään, tekstin muotoilu paljastaa!
Jos vastaa oikein (!!) kaikkiin kysymyksiin, niin minkä palkinnon saa????
vom- mikä on hyvä
...voi kapitalistien tavan mukaan saada postissa kirjekuoren jossa kerrotaan, että OLET JO VOINUT VOITTAA suuren määrän euroja. Tarvitsee vain palauttaa KYLLÄ-kuori Kauppalehden tilausvahvistuksella niin on mukana arvonnassa!
Vaihtoehtoisesti voit saada palinnoksi puhelun joka alkaa: Soitinkohan pahaan aikaan... - kysyjä-
mikä on hyvä kirjoitti:
...voi kapitalistien tavan mukaan saada postissa kirjekuoren jossa kerrotaan, että OLET JO VOINUT VOITTAA suuren määrän euroja. Tarvitsee vain palauttaa KYLLÄ-kuori Kauppalehden tilausvahvistuksella niin on mukana arvonnassa!
Vaihtoehtoisesti voit saada palinnoksi puhelun joka alkaa: Soitinkohan pahaan aikaan...fundamentalistisen suhtautumisenne uskontoon nimeltä kommunismi.
Kommunismin traumatisoimaan mieleen voi saada apua mielenterveystoimistoista. - mikä on hyvä
kysyjä- kirjoitti:
fundamentalistisen suhtautumisenne uskontoon nimeltä kommunismi.
Kommunismin traumatisoimaan mieleen voi saada apua mielenterveystoimistoista...porvarit niitä ovat perustaneet! Aivopesuyksikkö moderniin tapaan ;)
On niitä kyllä kapitalistisen kuplatalouden uhritkin tarvinneet... - kysyjä-
mikä on hyvä kirjoitti:
..porvarit niitä ovat perustaneet! Aivopesuyksikkö moderniin tapaan ;)
On niitä kyllä kapitalistisen kuplatalouden uhritkin tarvinneet...että kapialistisessa yhteiskunnassa ei tarvita mielenterveyspalveluita? Tietenkin tarvitaan kuten muitakin terveydenhuoltopalveluita joita porvarit ovat perustaneet kuten sanoit.Pitää pysyä totuudessa.
Sen sijaan Neuvostoliiton virallinen totuus oli että siellä ei ollut mielenterveysongelmia eikä kehitysvammaisia koska kommunistinen yhteiskunta oli niin hyvä että näitä ongelmia ei syntynyt.
Nyt kun totuus on tullut julki selvisi että tämäkin uskonoppinne oli täyttä potaskaa.
Kommunismi on edelleenkin monen fundamentalistisuskovan viimeinen oljenkorsi.
Vakavuudessaan fundamentalistinen kommunismiusko on patologisen skitsofrenian luokkaa. kysyjä- kirjoitti:
että kapialistisessa yhteiskunnassa ei tarvita mielenterveyspalveluita? Tietenkin tarvitaan kuten muitakin terveydenhuoltopalveluita joita porvarit ovat perustaneet kuten sanoit.Pitää pysyä totuudessa.
Sen sijaan Neuvostoliiton virallinen totuus oli että siellä ei ollut mielenterveysongelmia eikä kehitysvammaisia koska kommunistinen yhteiskunta oli niin hyvä että näitä ongelmia ei syntynyt.
Nyt kun totuus on tullut julki selvisi että tämäkin uskonoppinne oli täyttä potaskaa.
Kommunismi on edelleenkin monen fundamentalistisuskovan viimeinen oljenkorsi.
Vakavuudessaan fundamentalistinen kommunismiusko on patologisen skitsofrenian luokkaa.Onko tuohon tautiin mitään lääkettä, kysyy
vom- kysyjä-
vom kirjoitti:
Onko tuohon tautiin mitään lääkettä, kysyy
vomHerra, vaan työläinen.
kysyjä- kirjoitti:
Herra, vaan työläinen.
Anteeksi, no arvon työläinen, tiedätkö onko mainitsemaasi tautiin mitään lääkettä??
vom- kysyjä-
vom kirjoitti:
Anteeksi, no arvon työläinen, tiedätkö onko mainitsemaasi tautiin mitään lääkettä??
vomsairastuneille ei taida olla valitettavasti täysin parantavaa lääkettä.
Jotkut kommunismin sairastuttamista yksilöistä paranee psykoterapialla mutta joillakin potilailla syrjäytymiseen johtavat vakavat mielenterveysongelmat kestää koko elämän.
Oireina yleensä todellisuuden tajun täydellinen ja eläminen harhojen maailmassa. kysyjä- kirjoitti:
sairastuneille ei taida olla valitettavasti täysin parantavaa lääkettä.
Jotkut kommunismin sairastuttamista yksilöistä paranee psykoterapialla mutta joillakin potilailla syrjäytymiseen johtavat vakavat mielenterveysongelmat kestää koko elämän.
Oireina yleensä todellisuuden tajun täydellinen ja eläminen harhojen maailmassa.Kiitos vaivannäöstä! Ei tässä sitten ole mitään toivoa paranemisesta. Ymmärtäkää sitten, jos
olen vaivananne!!!
vom- kysyjä-
vom kirjoitti:
Kiitos vaivannäöstä! Ei tässä sitten ole mitään toivoa paranemisesta. Ymmärtäkää sitten, jos
olen vaivananne!!!
vomhuolimatta:
Kaikkien kukkien tulee saada kukkia.
Ihmisarvoa ei saa loukata keneltäkään.
Pahinta kommunismissa lienee sen synnyttämä pelko. Niin monet ovat menettäneet henkensä
kommunismin alttarille.
Ja aivan turhaan.
- pelko
"Suuri ja mahtava kommunismin pelko, mutta kenellä on siitä selko"
- kysyjä-
kymmenien miljoonien uhrien omaisilla ja jälkeläisillä.
Myös niillä jotka ovat perehtyneet historiaan.
Kommunismiin fundamentalistisesti uskovat taas kokevat rakkautta siihen suuntaan.
Uhreista ja kärsineistä kohtaloista piittamatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671633
- 104941
- 75753
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429