Mies, jota rakastan on Rapu. Kertokaa totuus! Onko nyt katkolla olevalla suhteellamme mahdollisuuksia. Olen kalat nainen. Meillä on kivaa yhdessä, enkä ole tuntenut koskaan ketään kohtaan näin syvästi. Mies väittää meidän olevan liian samanlaisia.. Minusta samankaltaisuus on vain hyvä asia.. Kertokaa totuus! Muita Rapu-kalat pareja? Kokemuksia!
Kertokaa totuus!
7
1873
Vastaukset
no mistä sen voisi tietää sovitteko yhteen enää?!Ei täällä liikkuvat ihmiset ole mitään parisuhdeasiantuntijoita!Itse päätätte jatkuuko suhde vai ei!aargh..
- keksi
En kaivanutkaan mitään ennustajan vastausta vaan lähinnä kokemuksia muista kalat-rapu suhteista. Miten ongelmat on niissä selvitetty ja sitä rataa.. Eihän toki mitään voi tietääkään etukäteen ja kaikki suhteet ovat erilaisia.. Koska kaikki ihmiset ovat erilaisia, vaikka samaa horoskooppimerkkiä olisivatkin.
- skorppariina
... että tuo "ollaan liian samanlaisia", on toisen henkilön erittäin hienovarainen tapa ilmoittaa, että voisitko jo tajuta ja häippästä mun elämästä.
Suosittelisin ottamaan jalat alle, ennen kuin tulee enemmän takkiin, ja etsimään itsellesi rohkesti "oikeampaa" seuraa.
Siitä en tiedä mitään miten ko. merkit sopii yleensä yhteen.- naulan
kantaan! Toiset ne eivät rohkene sitä suoraan sanoa.
- july
Minä ja mieheni olemme rapu-kalat -pari ja sovimme mielestämme oikein hyvin yhteen. Yhteisiä vuosia takana pian 15.
- keksi
Kiva kuulla! Onnea teille myös jatkossa!
- m...i
just tavannu ihanan rapumiehen joka on 26 ja mä 38 kalanainen.Me viihdytään toistemme seurassa aivan mahtavasti ja sexy on fantastista!Mies on maailman kiltein ja suloisin...ei välitä meidän ikäerosta.Mua vaa itkettää koska muuttaa opiskelemaan yliopistoon muutaman sadan kilsan päähän täältä ens viikolla.Mun tulee suuri ikävä mut toivottavasti nähdään silloinkin mahdollisimman paljon..Taidan rakastaa sua...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.905469Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.553637Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612995Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462201Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611976Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2961856- 471616
- 961501
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441397Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91353