Kertokaa totuus!

keksi

Mies, jota rakastan on Rapu. Kertokaa totuus! Onko nyt katkolla olevalla suhteellamme mahdollisuuksia. Olen kalat nainen. Meillä on kivaa yhdessä, enkä ole tuntenut koskaan ketään kohtaan näin syvästi. Mies väittää meidän olevan liian samanlaisia.. Minusta samankaltaisuus on vain hyvä asia.. Kertokaa totuus! Muita Rapu-kalat pareja? Kokemuksia!

7

1873

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no mistä sen voisi tietää sovitteko yhteen enää?!Ei täällä liikkuvat ihmiset ole mitään parisuhdeasiantuntijoita!Itse päätätte jatkuuko suhde vai ei!aargh..

• keksi

En kaivanutkaan mitään ennustajan vastausta vaan lähinnä kokemuksia muista kalat-rapu suhteista. Miten ongelmat on niissä selvitetty ja sitä rataa.. Eihän toki mitään voi tietääkään etukäteen ja kaikki suhteet ovat erilaisia.. Koska kaikki ihmiset ovat erilaisia, vaikka samaa horoskooppimerkkiä olisivatkin.

• skorppariina

... että tuo "ollaan liian samanlaisia", on toisen henkilön erittäin hienovarainen tapa ilmoittaa, että voisitko jo tajuta ja häippästä mun elämästä.

Suosittelisin ottamaan jalat alle, ennen kuin tulee enemmän takkiin, ja etsimään itsellesi rohkesti "oikeampaa" seuraa.

Siitä en tiedä mitään miten ko. merkit sopii yleensä yhteen.

• naulan

kantaan! Toiset ne eivät rohkene sitä suoraan sanoa.

• july

Minä ja mieheni olemme rapu-kalat -pari ja sovimme mielestämme oikein hyvin yhteen. Yhteisiä vuosia takana pian 15.

• keksi

Kiva kuulla! Onnea teille myös jatkossa!

• m...i

just tavannu ihanan rapumiehen joka on 26 ja mä 38 kalanainen.Me viihdytään toistemme seurassa aivan mahtavasti ja sexy on fantastista!Mies on maailman kiltein ja suloisin...ei välitä meidän ikäerosta.Mua vaa itkettää koska muuttaa opiskelemaan yliopistoon muutaman sadan kilsan päähän täältä ens viikolla.Mun tulee suuri ikävä mut toivottavasti nähdään silloinkin mahdollisimman paljon..Taidan rakastaa sua...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      90
      5469
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      55
      3637
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      61
      2995
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      46
      2201
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      61
      1976
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      296
      1856
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1616
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      96
      1501
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1397
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      9
      1353
    Aihe