Puolukat

kohta pääsee poimimaan

Puolukoitten hintoja? Joko on tiedossa?

10

7370

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuu noi

kuulin että 0,60€ kilo roskanen ,ei kuulosta hääviltä .Puolukkaa näyttäisi olevan enemmän kuin viime vuonna...

• nuu noi

eilen soitin tukkuun maksaa 0,70€ kg roskasena....

• Matti kukkarossa
        nuu noi kirjoitti:

eilen soitin tukkuun maksaa 0,70€ kg roskasena....

Mitä tarkoittaa roskaisena eli saako mukana olla varpuja, käpyjä ja kiviä noin puolet? Muuten homma ei lyö leiville kun kiloon pitää kerätä 2 litraa.

• Mht
        Matti kukkarossa kirjoitti:

Mitä tarkoittaa roskaisena eli saako mukana olla varpuja, käpyjä ja kiviä noin puolet? Muuten homma ei lyö leiville kun kiloon pitää kerätä 2 litraa.

Siis ei tietenkään saa olla käpyjä ja kiviä, mutta kun menet metsään ja otat marjanpoimurin käteen niin sinne julee joukkoon lehtiä ja muita "moskia", mm. varpuja. Niin sellaisenaan ne saa myydä. Eli kannattaa ihan käyttää tervettä järkeä, muuta perkaamaan ei tarvi ruveta. Useimmat ostajat ei edes osta perattua puolukkaa.

Jos sulla on matti kukkarossa, niin mene ihmeessä metsään, vaikka ei se raha sieltä kovin helpolla tuukkaan. Minä aina ajattelen sen niin, että saa olla ulkona ja siitä saa vielä vähän rahaakin. Tänä vuonna puolukkaa on meinaan niin "sikana", että tunnissa noukkii koneella sangollisen, vaikka olisi vähän "tumpelompikin". Kunnon mummot vetävät varmasti sangon vartissa :)

• anssu

hei! Tietääkö kukaan, mihin voisi kaupata puolukoita Jyväskylän seudulla? Mikä olisi kilohinta?

• SATAKUNNASTA

SUKULAISENI JYVÄSKYLÄSSÄ MYY PUOLUKOITA TUTUILLE 2 EUROA LITRA.
        SIELLÄ ON NYT LAUANTAINA JOKU MAAN JA VEDEN MARKKINAPAIKKA, JOSSA MYYDÄÄN MAALAISTUOTTEITA.
        SATAKUNNASSA SAI EILEN TUKKUOSTAJALTA 1,30 EUROA KILOLTA PUHDISTETUISTA.
        JOSSAIN TORILLA PYYTÄVÄT 2,50 EUROAKIN LITRALTA.
        KOULUJEN JA TERVEYSKESKUSTAN RUOKALAT OSTAVAT, JOS HENKILÖKUNTAAN KUULUVAT EI EHDI NOUKKIA.

• poimija
        SATAKUNNASTA kirjoitti:

SUKULAISENI JYVÄSKYLÄSSÄ MYY PUOLUKOITA TUTUILLE 2 EUROA LITRA.
        SIELLÄ ON NYT LAUANTAINA JOKU MAAN JA VEDEN MARKKINAPAIKKA, JOSSA MYYDÄÄN MAALAISTUOTTEITA.
        SATAKUNNASSA SAI EILEN TUKKUOSTAJALTA 1,30 EUROA KILOLTA PUHDISTETUISTA.
        JOSSAIN TORILLA PYYTÄVÄT 2,50 EUROAKIN LITRALTA.
        KOULUJEN JA TERVEYSKESKUSTAN RUOKALAT OSTAVAT, JOS HENKILÖKUNTAAN KUULUVAT EI EHDI NOUKKIA.

Keski-Suomessa ja Pääkaupunkiseudulla sai kilohinnaksi puhdistetusta 1 euro/kg ja puhdistamattomasta 0,60 euroa/kg

• R e t u
        poimija kirjoitti:

Keski-Suomessa ja Pääkaupunkiseudulla sai kilohinnaksi puhdistetusta 1 euro/kg ja puhdistamattomasta 0,60 euroa/kg

Kuka sitä puolukkaa myy täällä pääkaupunkiseudulla, muut kuin torikauppiaat. Eli onko jossain netissä esim. tietoa näistä asioista. Kun ei itse ehdi, niin mielellään ostaisin jonkun verran puolukkaa puhdistettuna.

• Minä
        R e t u kirjoitti:

Kuka sitä puolukkaa myy täällä pääkaupunkiseudulla, muut kuin torikauppiaat. Eli onko jossain netissä esim. tietoa näistä asioista. Kun ei itse ehdi, niin mielellään ostaisin jonkun verran puolukkaa puhdistettuna.

Toisin sulle kyllä mielelläni vähän puolukkaa, mutta kun oon täällä Pohojanmaalla... Te ootte niin syrjäs täältä katsoen.

• pirkko
        R e t u kirjoitti:

Minä poimin puolukoita tilauksesta. Hinta 20€ / sanko tai 2,5€ / litra. Soittele 040-72 41 879

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      99
      2045
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      289
      1854
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      322
      1667
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      1546
    5. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      30
      1153
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1093
    7. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      89
      1057
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1037
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      63
      1032
    10. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      58
      1018
    Aihe