grand flamenco ja casa marina bay

jiiipeeeee

moi!
ollaan lähdössä marraskuussa 2005 1 viikko hotelli grand flamencossa, puerto plata ja toinen viikko hotelli casa marina bay samanassa (all inclusive systeemi).
onko kokemuksia paikosta ja näistä hotelleista ja oliko ruokapuolessa tarpeeksi valinnanvaraa ja mikä on ruuan taso (ainakin jollain palstoilla kanadalaiset haukkuivat ruuan tasoa). mikä muuten ilmapiiri ja pelasiko palvelu. oliko jotain spesiaalia joka kannattaisi kokea tai jotain johon pitäsi varautua.
kiitokset!

2

849

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jiiipeeeee

      lipsahti...lähtö oli siis maaliskuu 2006, jos sillä nyt on suurempaa merkitystä.

      • JMA

        älä muuten ihan liian tosissaan niitä kanadalaisten arvioita ruoasta ota (esim. debbies dominican travelilla on paljon arvioita) - olen itse käynyt kahdessa paikassa joita noilla palstoilla on arvioitu ja molemmissa oli tosi monen jenkin/kanukin mielestä ruoka ihan karmeaa ja minusta taas oikein hyvää. Ei aina kaikki tietenkään ollut tosi hyvää, mutta ehkä ne heille tärkeät ruoat eivät sitten olleet niin hyviä, kun taas mä arvostan erityisesti hyvää tuoretta leipää, tuoremehuja ja tuoreita hedelmiä ja monissa all-inclusiveissa tarjolla olevaa pastan ja munakkaan tilauksesta tekemistä eli siis se kokki seisoo siinä pöydän vieressä ja kokkaa sörsselit sinun valitsemistasi aineksista.

        Kunnon pihviä saa harvasta all-inclusivesta ja alkoholijuomissa on usein tarjolla enimmäkseen paikallisia versioita eikä sitten sitä Budweiseria ja Coorsia saakaan välttämättä. Ehkä se aiheuttaa huonoja arvioita myös. Mutta kyllä niitä oikeasti huonojakin paikkoja varmasti on...

        Ai niin, ja tosi monessa paikassa tuntuvat pohjoisamerikkalaiset saavan karmean vatsataudin ja yleensä siitä sitten syyttävät hotellin ruokaa ja pelottelevat paikassa riehuvan jonkin sortin kulkutaudin. Toisessa näistä meidänkin käymistä paikoista näin oli monen mukaan ollut. Meillä ei kyllä edes mennyt maha sekaisin, monesti tuntuu että se pahoinvointi tulee liiasta auringosta ja nestehukasta kun ainoa juoma on margarita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      202
      2303
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      302
      1814
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      42
      1601
    4. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      146
      1443
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1364
    6. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      37
      1205
    7. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      89
      1156
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      184
      1092
    9. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      4
      1089
    10. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      914
    Aihe