Hauskin tekstiviesti??

keskiyonkehraaja

Mikä on hauskin saamanne tekstiviesti??
Noitahan kyllä varmaan riittää, mutta kuitenkin..
Itse sain tällaisen.

www.senssi.org.
senssi ilmoituksenne on nyt ollut
sivuillamme 8 viikkoa tuloksetta.
Yritetäänkö vielä viikko, mutta nyt ilman kuvaa??

Oli siinä taas Blondilla ihmettelemistä:))

7

1999

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itselle tullut mitään mukavaa,mutta tuo sinun oli kyllä todella hauska..:))))

• Aurora-30

Oli aivan pakko kopsata sun tekstari ja laittaa eteenpäin........

Eräs viesti halventaa "ehkä" miestä, mutta oli mielestäni hauska:

Tampax kiittää.
      Olemme tyytyväisiä saatuamme käyttää penistänne mallina uuden Tampaxin tuotekehittelyssä. Uusi tuotteemme on täysin huomaamaton, eikä tunnu missään.

• mammaa...

Lapset tietävät, että en kuulu ihmisiin jotka osallistuvat kaikenmaailaman kilpailuihin, joissa pitää antaa omat yhteystiedot voidakseen voittaa jonkin kumivene/kahvipaketti/auto tms.
      Saan muutenkin näppylöitä kun tietosuojaa pannaan kuusnolla monissa paikoissa ja tivataan ihmisten sotuja tilanteissa, joissa se ei ole välttämätön. Ja p.nrohan on luonnollisesti salainen tämmöisellä immeisellä...

"Meillä on ilo ilmoittaa että olette voittanut Snellmannin lihajalostekisassa vuoden leikkeet. Toimitamme teille Ylikypsää kinkkua 10 kg erissä vuoden loppuun asti, yht. 3 kertaa."

Ja mulla ei ole pakastinta! VAin lokero jääkaapissa! Että sain hepulin...Kunnes ihmettelin että missä kisassa...

• Minä sain tosi hellyytävän hauskan tekstarin " haluuks jutella"......tulin oikein lempeälle tuulelle tuosta :))

• saara

Portti Oy haluaa kiittää teitä, kun annoitte pimperonne karjalanpiirakan malliksi. Tuote on nyt entistäkin ruskeampi, ryppyisempi ja puuroisempi! Kiitos!

Minua ainakin kyseinen viesti huvitti tosissaan.

• Agate

Valitin usein miehelleni, ettei hän osta minulle koskaan kukkasia. Eräänä päivänä sain kuvatekstarin eli kukkakimpun.
      Ihan söpöä sekin.

• ggnojoP

Hauskimmat ovat niin pirun rumia julkisiksi,
      joten hauskinta ei voine tänne laittaa...

Entäs tämä:

Naisten pikkuhousuja valmistavan tekstiilifirman
      mainos:
      Ehkä meidän tuotteemme ole maailman parasta tava-
      raa, mutta kuitenkin hyvin lähellä sitä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4180
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3472
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2883
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2124
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1216
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe