Onneksi On Jane Insane, Beverly drive, Sister Morphine, Kung-fu zombies ja Eyescream!! Eihän tää paska Kaupunki olis mitään ilman näitä!
!!Rock!!
Mitä mieltä olette?
!Kouvola Rock!
10
1517
Vastaukset
- ?+??+?
mitä ne on?
- kouvola roksor
Ei suinkaan haiskahda Kymenlaakson parhaan rockbaarin House of Rockin mainokselta? :)
- Pekkavaa
¨House of rock on kyllä paras! Rytmi-katti jää ihan kevyesti kakkoseks. Rokissa on hyvä meininki. Ottaa vaan päähän että pitää maksaa se narikka, vaikka ei olisi edes takkia.
- hor
Pekkavaa kirjoitti:
¨House of rock on kyllä paras! Rytmi-katti jää ihan kevyesti kakkoseks. Rokissa on hyvä meininki. Ottaa vaan päähän että pitää maksaa se narikka, vaikka ei olisi edes takkia.
Rupee saamaan jo koomisia piirteitä tää House of rockin "piilomainonta". Yrittäjät vaan jaksaa kirjoitella tänne omia mainospuheita.. Mutta onneks täälläkin osataan lukea hyvin rivien välistä. Mutta yritys kuitenkin.
Ei todellakaan ole ekaa kertaa, kun ne "mainostaa" omaa paikkaansa tälleen. Tsemiä kuitenkin.. - Helmirok
hor kirjoitti:
Rupee saamaan jo koomisia piirteitä tää House of rockin "piilomainonta". Yrittäjät vaan jaksaa kirjoitella tänne omia mainospuheita.. Mutta onneks täälläkin osataan lukea hyvin rivien välistä. Mutta yritys kuitenkin.
Ei todellakaan ole ekaa kertaa, kun ne "mainostaa" omaa paikkaansa tälleen. Tsemiä kuitenkin..Itse olen lopettanut katissa käymisen. Esiintyjien taso on tippunut rajusti omistajien vaihduttua, ja sen mukana myös paikan rento ilmapiiri. Nykyään paikka täynnä kännissä tappelevia "metallipäitä". Toivottavasti Fuzz&fight- ja Regulus-iltoja aletaan järjestää House of rockissa!! Mutta Lasihelmi on silti eniten rok!!!
- Anonyymi
Mahtavia bändejä
- Anonyymi
Kaikki soittajat kela muusikoita
- Anonyymi
Joo ja vielä kun olisi ensimmäisen noista koskaan kuullut edes nimeltä.
- Anonyymi
Eipä niistä ole enää ketään hengissäkään.
- Anonyymi
juuri näiden kela muusikoiden vuoksi leikataan kulttuuri määrärahoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818