Niin, varmaankin tiedätte siitä MTV Video Music Award -jutusta, niin näytetäänkö se suorana MTV:ltä? Tyhmänä kysyn... :)
MTV Video Music Award
12
714
Vastaukset
- tihk
Ymmärtääkseni näin pitäisi olla. Mutta niitä koosteita näytetäänkin sitten koko seuraava viikonloppu MTV:llä.
- gdfan
No, ihan sama mulle, en mä kumminkaan sitä nää... :´( Haluaisin kyllä nähdä...
- StJimmy
Tänä sunnuntaina, kai..
kello 3 yöllä, et sillee..- Kata
Mutta miltä kanavalta? Itellä ei ainakaa näy MTV. Ois kyl toosi kiva nähä se!
- Sally.
Kata kirjoitti:
Mutta miltä kanavalta? Itellä ei ainakaa näy MTV. Ois kyl toosi kiva nähä se!
Music Televisioniltahan se...
- ...
vau. voittivat 7 pystiä.
- &
Eikö jossain ollu et 8?
- Sally.
& kirjoitti:
Eikö jossain ollu et 8?
Ne sai 8 ehdokkuutta, mutta voitti niistä 7.
- &
Sally. kirjoitti:
Ne sai 8 ehdokkuutta, mutta voitti niistä 7.
Ahaa :)
- In_da_coffeemaker
Täällä kun ei MTV näy.... Niin kysyn, että näytetäänköhän VMA Mtv3:lta / Neloselta ym... Tässä joskus?
- gdfan
... millo ne kisat päättyy? Kun itse en oikee ole seurannut niitä kun ei näy MTV... Ja ilmoittakaa pliis ne jotka sen näkee et kuka voitti! (vaikkei olisikaan GD)
- Sally.
Eli sillon oli. Niinku jo sanottiin, GD sai 7 pystiä, ehdokkuuksia oli 8. Nää tiedot löytyy myos helposti GDA:sta ja mtv.com:sta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733814Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92041Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2291365- 1351266
- 1121158
- 1121138
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701050Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35906