Moi kaikki!
Mää oon viidenvuoden säännölisen ratsastuksen jälkeen saamassa onman pollen, jos löytyy sopiva...
Jos joku teistä tietää ihmisen, joka myy polleaan, niin vastatkaa tai mailatkaa ihmeessä...!
Maili: [email protected]
Myyntihevoset...
11
725
Vastaukset
- outi
http://www.hevosnetti.com/
Tuolla kattavasti ympäri suomen erilaisia karvaisia ystäviä myynnissä. - Queenly McKinney
Ystäväni myy pois vaativan tason poninsa (iso poni). Pyrkyä kansallisiin, nuori viimeisen päälle koulutettu, kaunis liikkeinen ja hyvä rakenteinen ruuna.
Tavoitteisiinsa pyrkivälle ratsastajalle kisakäyttöön.
Lisätiedot, [email protected] - lisää
www.hevostalli.net ja sieltä markkinat
- Lissu
Tässä olisi myytäviä hevosia jotka ovat kaikki omiani, eli tunnen ne kaikki paremmin kuin hyvin.
SHETLANNIN PONI
LEMPI NMI: Pimpu
Menee perus menrkin koulu ratsastusta ja hyppää 40cm.
NEW FOREST
LEMPI NIMI: Kike
menee helppoa C ja esteissä hyppää 50cm
SUOMEN HEVONEN
LEMPI NIMI: Leo
menee helppoa A ja hyppää esteissä 100cm
SUOMEN HEVONEN
LEMPI NIMI: Sipe
menee vaativaa A merkin koulu ohjelmaa ja hyppää 80cm
LÄMPPÄRI
LEMPI NIMI: Sopuli
Menee helppoa C ja hyppää 110cm
Kaikki hevoset ovat kilttejä hoitaa ja tottelevaisia ratsastaa.- anette
paljonko pyydät nf:stä?
olisin kiinnostunut...
textaa tai soita 0408658150
niin ja mistä päin olet? - *HorZe*
Mua kiinnostas erityisesti Leo, Sipe ja Sopuli.
Oon tosin vast 12 wee, joten tuskin ees mulle myyt, kun se tulis oleen eka hevonen... mieluiten esteisiin... :) (Sopuli&Leo, ois...)
MUTTA, kaikki ei ole mahdollista... :( Ostaisin jos olis rahaa, tai kyllä sitä löytys, mut ei oo sit vanhempien lupaa! Mä inhoon vanhempia, mua on kirottu idiooteilla, hulluilla, mielettömän tyhmillä ja 'epäeläinrakkailla' vanhemmilla, niitä kiinnostaa vaan koirat, hevoset on yhtä haileeta... :( Eikä täs lähel voi ees pitää hepoo...
T. Surullinen *HorZe*, surullisempi *HorZe*, kaikista surullisin *HorZe*... - Lissu
anette kirjoitti:
paljonko pyydät nf:stä?
olisin kiinnostunut...
textaa tai soita 0408658150
niin ja mistä päin olet?New forestista hinta pyyntö on 900 euroa.
Kiteeltä päin olen. - Lissu
*HorZe* kirjoitti:
Mua kiinnostas erityisesti Leo, Sipe ja Sopuli.
Oon tosin vast 12 wee, joten tuskin ees mulle myyt, kun se tulis oleen eka hevonen... mieluiten esteisiin... :) (Sopuli&Leo, ois...)
MUTTA, kaikki ei ole mahdollista... :( Ostaisin jos olis rahaa, tai kyllä sitä löytys, mut ei oo sit vanhempien lupaa! Mä inhoon vanhempia, mua on kirottu idiooteilla, hulluilla, mielettömän tyhmillä ja 'epäeläinrakkailla' vanhemmilla, niitä kiinnostaa vaan koirat, hevoset on yhtä haileeta... :( Eikä täs lähel voi ees pitää hepoo...
T. Surullinen *HorZe*, surullisempi *HorZe*, kaikista surullisin *HorZe*...Ikä ei merkitse mitään hevosen hoidossa, eli tarkoitan sitä että voit olla miten hyvä hevosen hoitaja tahansa vaikka oletkin 12w.
Oletko miten monta vuotta ratsastanut ja ollut hevosten kanssa?
Sopulin hinta pyyntö 1600 euroa
Sipen hinta pyyntö 1000 euroa
Leon hinta pyyntö 100 euroa
Sinun vain täytyy yrittää puhua vanhempiesi kanssa, mutta kun menet sitten ylä asteelle niin jaksatko hoitaa hevosta kun koulu alkaa painaa päälle? - yx vaan
Lissu kirjoitti:
Ikä ei merkitse mitään hevosen hoidossa, eli tarkoitan sitä että voit olla miten hyvä hevosen hoitaja tahansa vaikka oletkin 12w.
Oletko miten monta vuotta ratsastanut ja ollut hevosten kanssa?
Sopulin hinta pyyntö 1600 euroa
Sipen hinta pyyntö 1000 euroa
Leon hinta pyyntö 100 euroa
Sinun vain täytyy yrittää puhua vanhempiesi kanssa, mutta kun menet sitten ylä asteelle niin jaksatko hoitaa hevosta kun koulu alkaa painaa päälle?lissu...oletko ihan oikeasti myymässä näitä hevosia vai ovatko jotain virtuaali juttuja??
- lissu
yx vaan kirjoitti:
lissu...oletko ihan oikeasti myymässä näitä hevosia vai ovatko jotain virtuaali juttuja??
Olen oikeasti myymässä näitä hevosia. Ei mitään virtuaali juttuja.
- sofie
lissu kirjoitti:
Olen oikeasti myymässä näitä hevosia. Ei mitään virtuaali juttuja.
Lissu, kuin sä oikeesti myyt hevosta jollain 100eurolla!! can't understund!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043085Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881342
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481206Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze120992Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793