Myyntihevoset...

-Janika-

Moi kaikki!
Mää oon viidenvuoden säännölisen ratsastuksen jälkeen saamassa onman pollen, jos löytyy sopiva...
Jos joku teistä tietää ihmisen, joka myy polleaan, niin vastatkaa tai mailatkaa ihmeessä...!
Maili: [email protected]

11

725

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outi
    • Queenly McKinney

Ystäväni myy pois vaativan tason poninsa (iso poni). Pyrkyä kansallisiin, nuori viimeisen päälle koulutettu, kaunis liikkeinen ja hyvä rakenteinen ruuna.

Tavoitteisiinsa pyrkivälle ratsastajalle kisakäyttöön.

Lisätiedot, [email protected]

• lisää

www.hevostalli.net ja sieltä markkinat

• Lissu

Tässä olisi myytäviä hevosia jotka ovat kaikki omiani, eli tunnen ne kaikki paremmin kuin hyvin.

SHETLANNIN PONI
      LEMPI NMI: Pimpu
      Menee perus menrkin koulu ratsastusta ja hyppää 40cm.

NEW FOREST
      LEMPI NIMI: Kike
      menee helppoa C ja esteissä hyppää 50cm

SUOMEN HEVONEN
      LEMPI NIMI: Leo
      menee helppoa A ja hyppää esteissä 100cm

SUOMEN HEVONEN
      LEMPI NIMI: Sipe
      menee vaativaa A merkin koulu ohjelmaa ja hyppää 80cm

LÄMPPÄRI
      LEMPI NIMI: Sopuli
      Menee helppoa C ja hyppää 110cm

Kaikki hevoset ovat kilttejä hoitaa ja tottelevaisia ratsastaa.

• anette

paljonko pyydät nf:stä?

olisin kiinnostunut...

textaa tai soita 0408658150

niin ja mistä päin olet?

• *HorZe*

Mua kiinnostas erityisesti Leo, Sipe ja Sopuli.
        Oon tosin vast 12 wee, joten tuskin ees mulle myyt, kun se tulis oleen eka hevonen... mieluiten esteisiin... :) (Sopuli&Leo, ois...)
        MUTTA, kaikki ei ole mahdollista... :( Ostaisin jos olis rahaa, tai kyllä sitä löytys, mut ei oo sit vanhempien lupaa! Mä inhoon vanhempia, mua on kirottu idiooteilla, hulluilla, mielettömän tyhmillä ja 'epäeläinrakkailla' vanhemmilla, niitä kiinnostaa vaan koirat, hevoset on yhtä haileeta... :( Eikä täs lähel voi ees pitää hepoo...

T. Surullinen *HorZe*, surullisempi *HorZe*, kaikista surullisin *HorZe*...

• Lissu
        anette kirjoitti:

paljonko pyydät nf:stä?

olisin kiinnostunut...

textaa tai soita 0408658150

niin ja mistä päin olet?

New forestista hinta pyyntö on 900 euroa.
        Kiteeltä päin olen.

• Lissu
        *HorZe* kirjoitti:

Mua kiinnostas erityisesti Leo, Sipe ja Sopuli.
        Oon tosin vast 12 wee, joten tuskin ees mulle myyt, kun se tulis oleen eka hevonen... mieluiten esteisiin... :) (Sopuli&Leo, ois...)
        MUTTA, kaikki ei ole mahdollista... :( Ostaisin jos olis rahaa, tai kyllä sitä löytys, mut ei oo sit vanhempien lupaa! Mä inhoon vanhempia, mua on kirottu idiooteilla, hulluilla, mielettömän tyhmillä ja 'epäeläinrakkailla' vanhemmilla, niitä kiinnostaa vaan koirat, hevoset on yhtä haileeta... :( Eikä täs lähel voi ees pitää hepoo...

T. Surullinen *HorZe*, surullisempi *HorZe*, kaikista surullisin *HorZe*...

Ikä ei merkitse mitään hevosen hoidossa, eli tarkoitan sitä että voit olla miten hyvä hevosen hoitaja tahansa vaikka oletkin 12w.

Oletko miten monta vuotta ratsastanut ja ollut hevosten kanssa?

Sopulin hinta pyyntö 1600 euroa
        Sipen hinta pyyntö 1000 euroa
        Leon hinta pyyntö 100 euroa

Sinun vain täytyy yrittää puhua vanhempiesi kanssa, mutta kun menet sitten ylä asteelle niin jaksatko hoitaa hevosta kun koulu alkaa painaa päälle?

• yx vaan
        Lissu kirjoitti:

Ikä ei merkitse mitään hevosen hoidossa, eli tarkoitan sitä että voit olla miten hyvä hevosen hoitaja tahansa vaikka oletkin 12w.

Oletko miten monta vuotta ratsastanut ja ollut hevosten kanssa?

Sopulin hinta pyyntö 1600 euroa
        Sipen hinta pyyntö 1000 euroa
        Leon hinta pyyntö 100 euroa

Sinun vain täytyy yrittää puhua vanhempiesi kanssa, mutta kun menet sitten ylä asteelle niin jaksatko hoitaa hevosta kun koulu alkaa painaa päälle?

lissu...oletko ihan oikeasti myymässä näitä hevosia vai ovatko jotain virtuaali juttuja??

• lissu
        yx vaan kirjoitti:

lissu...oletko ihan oikeasti myymässä näitä hevosia vai ovatko jotain virtuaali juttuja??

Olen oikeasti myymässä näitä hevosia. Ei mitään virtuaali juttuja.

• sofie
        lissu kirjoitti:

Olen oikeasti myymässä näitä hevosia. Ei mitään virtuaali juttuja.

Lissu, kuin sä oikeesti myyt hevosta jollain 100eurolla!! can't understund!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      3085
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1590
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      92
      1442
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      88
      1342
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1304
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      148
      1206
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      120
      992
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      912
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      793
    Aihe