Lauttasaari

jarna

Onko länsiväylällä tapahtunut jokin liikenneonnettomuus Lauttasaaren kohdalla?

18

4005

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onn

      bussit kolareineet taas, on paljon loukkaantuneita, ei vielä kuolleita, on vakavasti loukkaantuneita.

    • uutisissa

      Kaksi bussia, yksi pakettiauto, 14 loukkaantunutta, 5 vakavasti loukkaantunutta.
      Paikalla 4 ambulanssia, helikopteri. Liikenne kulkee nyt yhtä kaistaa pitkin, mutta on pahasti ruuhkautunut edelleen.Toisen bussin perä kasassa, toisen tuulilasi rikkoutunut, pakettiautosta ei tietoa.
      Bussien matkustajia siirretään tällähetkellä muilla busseilla pois paikalta.

    • 12333

      Onneksi ei kuolonuhreja..

      • kuski 12v ajan

        Taasko heti ollaan syyttämässä bussinkuljettajia onnettomuudesta länsiväylällä.Onnettomuus tuskin sai alkunsa ns.liian pienestä turvavälistä? Eiköhän normaalia suuremmasta rekasta ilmoittavan pakettiauton varoitustauluista, vilkuista ollut se pääsyy minkätakia onnettomuus sai alkunsa.Miksei liian korkean yhdistelmän ajoreittiä oltu tutkittu tarpeeksi hyvin? yleensä ko.kuljetukset menevät katajaharjun rampista ylös,miksei nyt? Kysymyksiä on aivan liikaa, joten eiköhän TAAS KERRAN olla hissukseen kunnes syy selviää,eikä ruveta pistämään bussikuskien päitä pölkyille ennenaikojaan tai SAATTAA PALVELU LOPPUA siihen.
        Toivottavasti loukkantuneille ei käynyt pahemmin,eikä heidän joukossaan ollut vanhuksia,lapsia tai raskaana olevia naisia.
        Eiköhän tämän asian anneta olla eikä LEIKITÄ ASIANTUNTIJOITA asiasta missä voidaan ainoastaan arvailla tapahtumia.


      • Sivullisen pohdiskelua
        kuski 12v ajan kirjoitti:

        Taasko heti ollaan syyttämässä bussinkuljettajia onnettomuudesta länsiväylällä.Onnettomuus tuskin sai alkunsa ns.liian pienestä turvavälistä? Eiköhän normaalia suuremmasta rekasta ilmoittavan pakettiauton varoitustauluista, vilkuista ollut se pääsyy minkätakia onnettomuus sai alkunsa.Miksei liian korkean yhdistelmän ajoreittiä oltu tutkittu tarpeeksi hyvin? yleensä ko.kuljetukset menevät katajaharjun rampista ylös,miksei nyt? Kysymyksiä on aivan liikaa, joten eiköhän TAAS KERRAN olla hissukseen kunnes syy selviää,eikä ruveta pistämään bussikuskien päitä pölkyille ennenaikojaan tai SAATTAA PALVELU LOPPUA siihen.
        Toivottavasti loukkantuneille ei käynyt pahemmin,eikä heidän joukossaan ollut vanhuksia,lapsia tai raskaana olevia naisia.
        Eiköhän tämän asian anneta olla eikä LEIKITÄ ASIANTUNTIJOITA asiasta missä voidaan ainoastaan arvailla tapahtumia.

        Eikös se etummaisen bussin kuljettaja ajanut pakettiautoon jossa oli varoitusvilkut päällä?
        Kyllä vika on silloin bussikuskissa eikä pakettiauton tai rekan kuljettajassa.
        Ne vilkut ja varoitusvalot on nimenomaan varoittamassa muita.

        Turvavälitkö oli kunnossa?
        Meinaat siis ettei bussikuskit edes yrittäneet pysäyttää? Nimittäin jos yrittivät eikä etäisyys riittänyt, niin silloinhan turvaväli oli liian pieni ja jos turvaväli oli kunnossa niin bussia ei yritetty pysäyttää koska onnettomuus kuitenkin tapahtui, eikö?


      • autoilia a
        kuski 12v ajan kirjoitti:

        Taasko heti ollaan syyttämässä bussinkuljettajia onnettomuudesta länsiväylällä.Onnettomuus tuskin sai alkunsa ns.liian pienestä turvavälistä? Eiköhän normaalia suuremmasta rekasta ilmoittavan pakettiauton varoitustauluista, vilkuista ollut se pääsyy minkätakia onnettomuus sai alkunsa.Miksei liian korkean yhdistelmän ajoreittiä oltu tutkittu tarpeeksi hyvin? yleensä ko.kuljetukset menevät katajaharjun rampista ylös,miksei nyt? Kysymyksiä on aivan liikaa, joten eiköhän TAAS KERRAN olla hissukseen kunnes syy selviää,eikä ruveta pistämään bussikuskien päitä pölkyille ennenaikojaan tai SAATTAA PALVELU LOPPUA siihen.
        Toivottavasti loukkantuneille ei käynyt pahemmin,eikä heidän joukossaan ollut vanhuksia,lapsia tai raskaana olevia naisia.
        Eiköhän tämän asian anneta olla eikä LEIKITÄ ASIANTUNTIJOITA asiasta missä voidaan ainoastaan arvailla tapahtumia.

        Tyypillistä 12 vuotiaan selittelyä en tarkoita ikää vaan ajatuksen juoksua,etkö ymmärrä se vilkku auto on saatto auto,joka varoittaa muuta liikennettä erikoiskuljetuksesta.joka poikkeaa LEVEYDELTÄÄN PITUUDELTAAN AJONOPEUDELTAAN ym.muusta liikenteestä,ETTÄ kun näet sellaisen varoitus auton niin pysäytäppä,ensikerralla autosi tien sivuun pois ajoradalta,jos et tiedä varoitus auton tarkoitusta,sieltä voi tulla autoa vastaan koko tien täydeltä jopa laiva,että jos Bussikuskit törmäsi niin syyllisyydestä ei ole epäselvyyttä et silleen,kukahan sullekki on kortin luovuttanu taikka missä autokoulussa olet koulun käynyt että toiset tietävät varoa menemästä ko:kouluun ja Bussikuskeille TURVAVÄLI jää aikaa pienille aivoille."ettei korvat irtoa kun törmää tuulilasiin".


      • ANDE
        autoilia a kirjoitti:

        Tyypillistä 12 vuotiaan selittelyä en tarkoita ikää vaan ajatuksen juoksua,etkö ymmärrä se vilkku auto on saatto auto,joka varoittaa muuta liikennettä erikoiskuljetuksesta.joka poikkeaa LEVEYDELTÄÄN PITUUDELTAAN AJONOPEUDELTAAN ym.muusta liikenteestä,ETTÄ kun näet sellaisen varoitus auton niin pysäytäppä,ensikerralla autosi tien sivuun pois ajoradalta,jos et tiedä varoitus auton tarkoitusta,sieltä voi tulla autoa vastaan koko tien täydeltä jopa laiva,että jos Bussikuskit törmäsi niin syyllisyydestä ei ole epäselvyyttä et silleen,kukahan sullekki on kortin luovuttanu taikka missä autokoulussa olet koulun käynyt että toiset tietävät varoa menemästä ko:kouluun ja Bussikuskeille TURVAVÄLI jää aikaa pienille aivoille."ettei korvat irtoa kun törmää tuulilasiin".

        että dösäkuskitkin on vaan ihmisiä.Itse käytän joskus dösää nro 93 ja on kuulkaa välillä sellasta menoa.Viimeeksi ajettiin Itäkeskuksen kohdalla päin punaisia ja Marjaniemen pikkuteillä sai tosisaan pitää kaiteesta kiinni.
        Olen aikoinaan kulkenut työmatkat Espoosta Helsinkiin ja suurin osa on mennyt mukavan jouhevasti mutta kyllä yleensä turvaudutaan bussikaistaan ja ajetaan todella kovaa ylinopeutta.Miksiköhän poliisi ei valvo dösien tahi taxeja ylinopeutta??


      • karkoski
        Sivullisen pohdiskelua kirjoitti:

        Eikös se etummaisen bussin kuljettaja ajanut pakettiautoon jossa oli varoitusvilkut päällä?
        Kyllä vika on silloin bussikuskissa eikä pakettiauton tai rekan kuljettajassa.
        Ne vilkut ja varoitusvalot on nimenomaan varoittamassa muita.

        Turvavälitkö oli kunnossa?
        Meinaat siis ettei bussikuskit edes yrittäneet pysäyttää? Nimittäin jos yrittivät eikä etäisyys riittänyt, niin silloinhan turvaväli oli liian pieni ja jos turvaväli oli kunnossa niin bussia ei yritetty pysäyttää koska onnettomuus kuitenkin tapahtui, eikö?

        välillä tällaisiakin kommentteja, joissa ei olla heti syyllistämässä sitä osapuolta, joka AIHEUTTAA LIIKENTEEN HIDASTUMISEN. Itse olen joskus ollut osallisena sellaisessa onnettomuudessa, jossa saattoautot ja kuljetus oli seisseet jo jonkin aikaa paikallaan, näkyvyyttä yli kilometri, ja silti ihmiset sai aikaan äkkitilanteen ja ketjukolarin. Yllättäen tämäkin tapahtui pääkaupunkiseudulla. Kyllä se keltainen vilkkuva valo ainakin minulle itselleni jotain merkitsee (erityistä valppautta ja valmiutta pysähtyä ja antaa tietä), vaikka sitä paljon käytetäänkin tänä päivänä ihan turhankin takia.


      • ...+.
        kuski 12v ajan kirjoitti:

        Taasko heti ollaan syyttämässä bussinkuljettajia onnettomuudesta länsiväylällä.Onnettomuus tuskin sai alkunsa ns.liian pienestä turvavälistä? Eiköhän normaalia suuremmasta rekasta ilmoittavan pakettiauton varoitustauluista, vilkuista ollut se pääsyy minkätakia onnettomuus sai alkunsa.Miksei liian korkean yhdistelmän ajoreittiä oltu tutkittu tarpeeksi hyvin? yleensä ko.kuljetukset menevät katajaharjun rampista ylös,miksei nyt? Kysymyksiä on aivan liikaa, joten eiköhän TAAS KERRAN olla hissukseen kunnes syy selviää,eikä ruveta pistämään bussikuskien päitä pölkyille ennenaikojaan tai SAATTAA PALVELU LOPPUA siihen.
        Toivottavasti loukkantuneille ei käynyt pahemmin,eikä heidän joukossaan ollut vanhuksia,lapsia tai raskaana olevia naisia.
        Eiköhän tämän asian anneta olla eikä LEIKITÄ ASIANTUNTIJOITA asiasta missä voidaan ainoastaan arvailla tapahtumia.

        Kun näet liikenteessä muita ajoneuvoja, ihmisiä, eläimiä tai kiinteää omaisuutta, älä aja niitä päin.

        Törmäys syntyy, kun tila loppuu.

        = pidä tarpeeksi välimatkaa muihin.


      • Ammattimies!!!
        ANDE kirjoitti:

        että dösäkuskitkin on vaan ihmisiä.Itse käytän joskus dösää nro 93 ja on kuulkaa välillä sellasta menoa.Viimeeksi ajettiin Itäkeskuksen kohdalla päin punaisia ja Marjaniemen pikkuteillä sai tosisaan pitää kaiteesta kiinni.
        Olen aikoinaan kulkenut työmatkat Espoosta Helsinkiin ja suurin osa on mennyt mukavan jouhevasti mutta kyllä yleensä turvaudutaan bussikaistaan ja ajetaan todella kovaa ylinopeutta.Miksiköhän poliisi ei valvo dösien tahi taxeja ylinopeutta??

        Paikallis-liikenteen dösä-kuski voi ajaa ylinopeutta ,
        mutta ei länsiväylällä, muuta kuin omalla h-autollaan ei työkalullaan.


      • karkoski
        Ammattimies!!! kirjoitti:

        Paikallis-liikenteen dösä-kuski voi ajaa ylinopeutta ,
        mutta ei länsiväylällä, muuta kuin omalla h-autollaan ei työkalullaan.

        se kommentti silloin vuosia sitten tv:ssä, kun Turun moottoritiellä paukaisivat lumipyryssä muutamia kymmeniä autoja ruttuun... eräs osallinen kehtasi oikein telkkarissa sanoa: "Ajoin ihan sitä liikennemerkin määräämää nopeutta, mutta eteen ei vaan nähnyt yhtään mitään, ja sitten ne kaikki vaan seisoi siinä."

        Mitäs tuohon enää voiskaan lisätä. Ei ollu ylinopeutta, ei. Eli varmaan se vika oli siinä lumisateessa tai sitten niissä, jotka hiljensi salakavalasti vauhtiaan ja pahaa aavistamaton, vastuuntuntoinen ja lainkuuliainen ja osaava ihminen joutui salaliiton uhriksi.


      • yrjöö
        kuski 12v ajan kirjoitti:

        Taasko heti ollaan syyttämässä bussinkuljettajia onnettomuudesta länsiväylällä.Onnettomuus tuskin sai alkunsa ns.liian pienestä turvavälistä? Eiköhän normaalia suuremmasta rekasta ilmoittavan pakettiauton varoitustauluista, vilkuista ollut se pääsyy minkätakia onnettomuus sai alkunsa.Miksei liian korkean yhdistelmän ajoreittiä oltu tutkittu tarpeeksi hyvin? yleensä ko.kuljetukset menevät katajaharjun rampista ylös,miksei nyt? Kysymyksiä on aivan liikaa, joten eiköhän TAAS KERRAN olla hissukseen kunnes syy selviää,eikä ruveta pistämään bussikuskien päitä pölkyille ennenaikojaan tai SAATTAA PALVELU LOPPUA siihen.
        Toivottavasti loukkantuneille ei käynyt pahemmin,eikä heidän joukossaan ollut vanhuksia,lapsia tai raskaana olevia naisia.
        Eiköhän tämän asian anneta olla eikä LEIKITÄ ASIANTUNTIJOITA asiasta missä voidaan ainoastaan arvailla tapahtumia.

        Sinähän oletkin kiivas ammattikunnan puolustaja, edeltä käsin jo puolustat ammattikuntaamme, vaikka kukaan ei ollut vielä ehtinyt edes kirjoittaa. Minun mielestä kyllä autonkuljettajan ja varsinkin linja-auton kuljettajan on sen verran varovasti ajeltava, ettei nyt rysäytä pysähtyneen auton päälle, onhan hänellä matkustajien henki suojeltavana,samaa sanon takana ajaneesta linja-auton kuljettajasta,mutta kun luulevat että täällä ajetaan kuten Venäjällä??


      • ekl
        kuski 12v ajan kirjoitti:

        Taasko heti ollaan syyttämässä bussinkuljettajia onnettomuudesta länsiväylällä.Onnettomuus tuskin sai alkunsa ns.liian pienestä turvavälistä? Eiköhän normaalia suuremmasta rekasta ilmoittavan pakettiauton varoitustauluista, vilkuista ollut se pääsyy minkätakia onnettomuus sai alkunsa.Miksei liian korkean yhdistelmän ajoreittiä oltu tutkittu tarpeeksi hyvin? yleensä ko.kuljetukset menevät katajaharjun rampista ylös,miksei nyt? Kysymyksiä on aivan liikaa, joten eiköhän TAAS KERRAN olla hissukseen kunnes syy selviää,eikä ruveta pistämään bussikuskien päitä pölkyille ennenaikojaan tai SAATTAA PALVELU LOPPUA siihen.
        Toivottavasti loukkantuneille ei käynyt pahemmin,eikä heidän joukossaan ollut vanhuksia,lapsia tai raskaana olevia naisia.
        Eiköhän tämän asian anneta olla eikä LEIKITÄ ASIANTUNTIJOITA asiasta missä voidaan ainoastaan arvailla tapahtumia.

        "Miksei liian korkean yhdistelmän ajoreittiä oltu tutkittu tarpeeksi hyvin? yleensä ko.kuljetukset menevät katajaharjun rampista ylös,miksei nyt?"

        Suurin osa ihmisistä kuvittelee, että erikoiskuljetusten reitit tutkitaan joka kuljetusta varten. Näin ei kuitenkaan toimita, paitsi kaikkein suurimpien kuljetusten osalta. Tiehallinnolla on ERIKU-järjestelmään tallennettuna kaikkien siltojen korkeudet, silta-aukkojen leveydet eri korkeuksilla, ajosuunnat rampeilla ym. ym. ym. kuljetuksen reittiin vaikuttavaa tietoa. Ennen kuin kuljetusta lähdetään viemään, tilataan sille Tiehallinnosta erikoiskuljetuslupa. Lupakäsittelijä syöttää järjestelmään kuljetuksen mitat, lähtöpaikan ja määräpaikan. Tämän jälkeen järjestelmä määrittää kuljetukselle reitin. Yli 95% luvista tulee oikein, mutta joskus sitten tulee yllätyksiä, esim. uusia siltoja tms.
        Tuo Katajaharjun silta nyt on ollut olemassa jo niin kauan, että ainakaan lupavirheestä ei ollut kysymys. Liikenteenohjaajatkin ovat kuitenkin vain ihmisiä, joten on täysin mahdollista että kuljetuksen piti nousta Katajaharjun liittymästä ylös, mutta ajoivatkin ohi. Todennäköisempänä pidän kuitenkin, että kuljetukselle oli lupa Länsiväylää pitkin ja kyseessä oli vain normaali tarkistus, että varmasti mahdutaan.

        Tuo varoitusauto on osalle ihmisistä kuin punainen vaate. Väliin pitää tunkea liikenteenohjaajan ohjeista välittämättä. Tai jos näytät jollekin että 'mene vaan, ettei tarvi kilometrin päässä ohittaa', niin varmasti ei lähdetä. Pitää vaan jäädä toljottamaan että 'mikäs sieltä nyt tulee'.
        Liikenteenohjaajalla on kuitenkin likennettä ohjatessaan poliisin valtuudet, joten niitä on noudatettava, vaikka kuinka pitäisi ajaa päin punaisia tai kääntyä eri suuntaan kuin muuten olisi menossa. Ja erikoiskuljetustahan ei käytännössä voi ohittaa (laillisesti) ilman liikenteenohjaajan antamaa merkkiä!


      • Mummu
        ekl kirjoitti:

        "Miksei liian korkean yhdistelmän ajoreittiä oltu tutkittu tarpeeksi hyvin? yleensä ko.kuljetukset menevät katajaharjun rampista ylös,miksei nyt?"

        Suurin osa ihmisistä kuvittelee, että erikoiskuljetusten reitit tutkitaan joka kuljetusta varten. Näin ei kuitenkaan toimita, paitsi kaikkein suurimpien kuljetusten osalta. Tiehallinnolla on ERIKU-järjestelmään tallennettuna kaikkien siltojen korkeudet, silta-aukkojen leveydet eri korkeuksilla, ajosuunnat rampeilla ym. ym. ym. kuljetuksen reittiin vaikuttavaa tietoa. Ennen kuin kuljetusta lähdetään viemään, tilataan sille Tiehallinnosta erikoiskuljetuslupa. Lupakäsittelijä syöttää järjestelmään kuljetuksen mitat, lähtöpaikan ja määräpaikan. Tämän jälkeen järjestelmä määrittää kuljetukselle reitin. Yli 95% luvista tulee oikein, mutta joskus sitten tulee yllätyksiä, esim. uusia siltoja tms.
        Tuo Katajaharjun silta nyt on ollut olemassa jo niin kauan, että ainakaan lupavirheestä ei ollut kysymys. Liikenteenohjaajatkin ovat kuitenkin vain ihmisiä, joten on täysin mahdollista että kuljetuksen piti nousta Katajaharjun liittymästä ylös, mutta ajoivatkin ohi. Todennäköisempänä pidän kuitenkin, että kuljetukselle oli lupa Länsiväylää pitkin ja kyseessä oli vain normaali tarkistus, että varmasti mahdutaan.

        Tuo varoitusauto on osalle ihmisistä kuin punainen vaate. Väliin pitää tunkea liikenteenohjaajan ohjeista välittämättä. Tai jos näytät jollekin että 'mene vaan, ettei tarvi kilometrin päässä ohittaa', niin varmasti ei lähdetä. Pitää vaan jäädä toljottamaan että 'mikäs sieltä nyt tulee'.
        Liikenteenohjaajalla on kuitenkin likennettä ohjatessaan poliisin valtuudet, joten niitä on noudatettava, vaikka kuinka pitäisi ajaa päin punaisia tai kääntyä eri suuntaan kuin muuten olisi menossa. Ja erikoiskuljetustahan ei käytännössä voi ohittaa (laillisesti) ilman liikenteenohjaajan antamaa merkkiä!

        "Miksei liian korkean yhdistelmän ajoreittiä oltu tutkittu tarpeeksi hyvin? yleensä ko.kuljetukset menevät katajaharjun rampista ylös,miksei nyt?"
        Siis Katajaharjussahan ei Espooseen päin mentäessä ole ylös menevää ramppia ...


      • karkoski
        Mummu kirjoitti:

        "Miksei liian korkean yhdistelmän ajoreittiä oltu tutkittu tarpeeksi hyvin? yleensä ko.kuljetukset menevät katajaharjun rampista ylös,miksei nyt?"
        Siis Katajaharjussahan ei Espooseen päin mentäessä ole ylös menevää ramppia ...

        ja se kierretään Lauttasaaren kautta ja tultaessa kyseiseen liittymään, ajetaan ramppi vasten liikennettä ja myös pätkä länsiväylää vastakarvaan, huoltoaukosta omalle puolelle.


      • terve!!
        kuski 12v ajan kirjoitti:

        Taasko heti ollaan syyttämässä bussinkuljettajia onnettomuudesta länsiväylällä.Onnettomuus tuskin sai alkunsa ns.liian pienestä turvavälistä? Eiköhän normaalia suuremmasta rekasta ilmoittavan pakettiauton varoitustauluista, vilkuista ollut se pääsyy minkätakia onnettomuus sai alkunsa.Miksei liian korkean yhdistelmän ajoreittiä oltu tutkittu tarpeeksi hyvin? yleensä ko.kuljetukset menevät katajaharjun rampista ylös,miksei nyt? Kysymyksiä on aivan liikaa, joten eiköhän TAAS KERRAN olla hissukseen kunnes syy selviää,eikä ruveta pistämään bussikuskien päitä pölkyille ennenaikojaan tai SAATTAA PALVELU LOPPUA siihen.
        Toivottavasti loukkantuneille ei käynyt pahemmin,eikä heidän joukossaan ollut vanhuksia,lapsia tai raskaana olevia naisia.
        Eiköhän tämän asian anneta olla eikä LEIKITÄ ASIANTUNTIJOITA asiasta missä voidaan ainoastaan arvailla tapahtumia.

        "Eiköhän normaalia suuremmasta rekasta ilmoittavan pakettiauton varoitustauluista, vilkuista ollut se pääsyy minkätakia onnettomuus sai alkunsa."


    • Rantsultatotiin

      Muistaaksini 80-luvun puolivälissä sattui paha peräänajo. Henkilöauto litistyi täysin raskaankaluston väliin. Kuuntelin silloin poliisiradioa pikkuradiolla. Muistaako kukaan tarkemmin?

      • Anonyymi

        Siinä meni isää lukematta koko perhe..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitään järkeä?

      Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

      Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1508
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

      Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      963
    4. Multa sulle

      Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

      Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      841
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

      Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      806
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

      Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

      Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      750
    9. Okei nyt mä ymmärrän

      Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    10. Onko sulla empatiakykyä?

      Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe