Hyvinkään päivystävä sairaala...

rapun-75

Kyllä on hyvä mieli taas kun saa olla veronmaksaja. Istuin klo 22:00-04.30 päivystävän käytävillä pääsemättä lääkäriin, lääkärin (Laura Patrikainen) peruste oli että vaivani oli liian vähäpätöinen yöpäivystykseen.

Mikäkö vaivani on? kaksi päivää kuumetta/lämpöä, yskä ja keuhkot aivan tukossa, polttaa ja ahdistaa kun puhuu tai liikkuu. Epäilen suuresti että flunssa on painunut keuhkoihin ja yrittää kehkeyttää keuhkoputkentulehdusta tms. Työni on puoli ruumiillista, joten en edes uneksi kykeneväni työhöni.

Tiistaina terveyskeskus päivystys oli niin jumissa ettei kuulema kannattanut jäädä jonottamaan lääkäriin eli menin sairaanhoitajalle, joka kirjoitti puolitoista päivää sairaslomaa. piti kuulema mennä lääkärille seuraavana päivänä jos edelleen on huono olo. Milläs himputilla menet lääkäriin kun ajat menevät klo 08:00-08:10 välisenä aikana ja sitten on valtavat jonot päivystävällä.

Onpas kiva soittaa pomolle aamu kuudelta ja sanoa että olen edelleen kipeä, en ole valitettavasti päässyt vielä lääkäriin, vaikka kaksi päivää ja yhden yön olen yrittänyt.

Olisipa kiva kuulla jonkun esim. kyseisen lääkärin kommentti tähänkin asiaan. Pitääkö hänen mielestä ihmisten tulla kuumehoureisena ja sekavana julkisilla kulkuneuvoilla ilman saattajaa kökkimään päiväkausiksi sairaalaan ja kuulemaan että heidän vaivansa on liian vähäpätöinen!?!!

10

2563

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Make

      Sanoisin että tämä on väärä palsta/keskustelualue aiheelle. Kirjoita mieluummin paikallissanomiin, sieltä voit vastauksen saada. Täältä tulee vain vittuilua.

    • mennään

      Käytä yksityistä lääkäriä. maksaa n.35€ ja jos nyt joku rupee vinkuu et liian kallista niin hei camoon, kyse on OMASTA TERVEYDESTÄSI!!!
      Päivystysmaksun ja yksityisen hintaero on parin kolmen sixpackin luokkaa. Asiat tärkeysjärjestykseen!

      • Laatikka

        Päivystys on todella perseestä. Itse odotan vain hätätapauksessa, käytän yksityistä.

        Mua ottaa päästä se teeveitten huudatus ja pakkokatsotus siellä sairaalan päivystyksessä. odottajat on varmaan puolikuuroja. Ja mikä pakko siellä ylipäänsä on olla telkkaria ja pakottaa ihmisiä katsomaan sitä.


    • ???

      sairaanhoitaja olisi voinut kirjoittaa tuon 3 päivää sairaslomaa?
      Keuhkoputekentulehdus ei tarvitse hoitoa yleensä, siis antibioottia. Se on 90% virustauti. Apteeksita medipekt-tabletit tai liuos ilman reseptiä ja paljon juotavaa ja lepoa. On aika kallista mennä tollasen syyn takia yöpäivystykseen. Siksi sitä arvioidaan muittenkin kuin potilaan itsensä toimesta, koska potilaat eivät välttämättä osaa arvioida omaa tilannettaan.
      Olen kuitenkin samaa mieltä siinä, että hyvinkän päivystys ja terveydenhuolo yleensäkin ei toimi.
      Mutta älkää kuormittako lääkäreitä keskellä yötä turhan takia!

    • asukas

      "Mikäkö vaivani on? kaksi päivää kuumetta/lämpöä, yskä ja keuhkot aivan tukossa, polttaa ja ahdistaa kun puhuu tai liikkuu. "

      Naurettavaa mennä jonku flunssan takia itkemään lääkäriin yöllä, varsinkaan aikuisen ihmisen! Muutenkin sääntö on se, jotta kolme päivää odotellaan ja vasta sit lääkäriin. Harmittavaahan se on, mut on niillä lääkäreillä tärkeempääkin puuhaa...

      "Onpas kiva soittaa pomolle aamu kuudelta ja sanoa että olen edelleen kipeä, en ole valitettavasti päässyt vielä lääkäriin, vaikka kaksi päivää ja yhden yön olen yrittänyt. "

      Pomolle voi vihjata, jotta tekee sopparin jonkun yksityisen aseman kanssa.

      Itsekin aina yksityiselle menen jos vain voin.

      • rapun-75

        Pakko mennä yöllä jos aamulla tai päivällä ei pääse!!!

        Työnantajani ei hyväksy kuin lääkärin todistuksen, sairaanhoitajan todistus oli lääkärille todiste siitä että olin käynyt kyseisenä päivänä, että voi kirjoittaa saikun koko ajalle.

        Työnantajani on perseestä, tiedän, siksi vaihdankin paikkaa.


    • Anonyymi

      Heikko suoritus lääkäri Laura Patrikaiselta. Valitettavan yleistä kuitenkin.

    • Anonyymi

      sote tulee

    • Anonyymi

      psysyy paremmassa kunnossa ja elää pidempään, kun kiertää lääkärit kaukaa

    • Anonyymi

      Upotetaan tätä viestii, se on niin ihquu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2704
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      9
      1965
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1433
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1315
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1290
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1211
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1131
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1075
    9. 20
      1036
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    Aihe