Kaupunginosa gallup

HAHAHHA

Paskin kaupunginosa neulamäki.

Paras kaupunginosa uusi haapaniemi.

23

3052

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdffsasa

Petonen ja nepali on perseestä.

Hyvien kaupunginosien etsiminen on vaikeata, nuorille varmaan keskusta/niirala, lapsiperheille puijonlaakso, julkula yms.

• kuopiolainen 25

Paskat:
      Naulamäki, särkiniemi,päiväranta, saarijärvi A ja vitun B Petonen, jynkkä, päiväranta, pirtti, soisalo,haapaniemi, kelloniemi, puijonlaakso rypysuo, länsipuijo,
      Siltä väliltä:
      Keskusta
      Hyvät:
      Yläneulamäki, männistö, kettulanlahti, rönö levänen,jynkänvuori, rahusenkangas, julkula savolanniemi, saaristokaupunki/ uudet petosen, niirala, itkonniemi

• sdgsd

Hyvät: ...Itkonniemi...

Älä nyt helvetissä nauruun tapa!

• Hämmästynyt

Entäs se "Saaristokaupunki", jota on rakennettu niin että kaikki epäilijät on vaiennettu ja liito-oravat uhattu tappaa? Kamalinta amerikkalaismallista omakotitalojen mattoa alueelle, jolla palveluja ei ole kuten kaupungeissa, mutta tiiviin rakenteen takia ei luontoakaan ole jäänyt - 2 metriä leveän pihan nurtsille en juuri menini aurinkoa ottamaan. Lopputuloksena sikakallista asumista, palvelut automatkan päässä, samoin luonto. Kauheita alueita. Mieluummin asun keskustassa, jossa palvelutaso on hyvä tai oikeasti korven rauhassa. Nykyisessä Saaristokaupungissa mm. Pirtin alueella yhdistyvät kaupungin ja maaseudun huonot puolet.

• inna

Minä oon muuttamassa saaristokaupunkiin (savolanniemeen) ens vuoden puolella, kaupunkiin pitkä matka mutta muuten mukavan oloinen asuinalue. petoselle n. 3.5KM.
        totta, että talot on kuin aku ankasta mutta onpahan oma talo.

• kaupunkilainen

Huonot alueet: Päiväranta, Inkilänmäki, Saarijärvi AB, Kelloniemi, Puijonlaakso, Neulamäki, Petosen keskusta

Neutraalit: keskusta, Haapaniemi, Julkula, Männistö, Levänen

Hyvät alueet: Kettulanlahti, Rahusenkangas, Kuivinniemi, Sorsasalo, Peipposenrinne, Linnanpelto, Saaristokaupunki, Pirtti, Petosen syrjäiset alueet, Hiltulanlahti

• spar petonen

petosen kaupat on hyvät mutta muuten ihan ................. halpa kylläkin mutta vaarallinen spar nyk s market k kauppa lidl parraimmat

• igluu

ja miks ihmees neulamäki on huono?:DD

• Neulamäki jees

Olen asunut Neulamäessä yli7 vuotta,ei mitään valittamista.Aiemmin asuin Puijonlaaksossa yli 30 vuotta,hyvä paikka sekin on.Jokaisessa kaupunginosassa omat juopponsa ja lähiöhullunsa,sekä ulkomaalaisia.Älkää suotta mollatko Neulamäkeä.

• jepulis sentään

Juontitie 9 neulamäessä on best, ei ole yksitoikkoista elämä siellä. Kirveshippasia ja juoppojen ulvontaa. Kun vanha asukas lähtee niin uusi juoppo tilalle tulee tai vaihtavat päikseen asuntoja ryyppysuolta tai petoselta. Yeahh mitä elämältä voi enempää toivoa...

• Minä tiedän nämä

Hyvät tai suorastaan parhaat ovat Männistö, Linnanpelto, Saarijärvi A ja B, keskusta ja vielä Ikori siihen kaupanpäälle.

Huonot puolestaan Petonen, Jynkkä, Saaristokaupunki, Päiväranta

Kokemusta on kaikista lukuunottamatta Saaristokaupunkia jota vastustan jo periaatteesta.

• jh,mnbfyuikjhgf78jhg

puijonlaakso best

• 1357908642

eikös sel ollu superspar siis puijonlaaksossa

• Asukki

Särkilahti on paras, koska asun siellä. Siistiä ja melko uutta, ei häriköintiä ja luonto vieressä. Keskusta lähellä.

• pete7

Neulamäki on ihan ok paikka, yli 7-vuotta asuneena ei mitään ongelmia ja prismakin on lähellä.

• Iruviak

Kyllä se vaan on Kelloniemi.

• Petonen S.K.

Saaristokaupunki Petosella paras!

• Valtei

Nilsiä, mukava paikka.

• jos muuttais

Päiväranta.

iso marketti lähellä. Siilinjärvikin lähellä. Kallaveden rannalla. Puijo lähellä.

• Anonyymi

Mikä on mukavin ja paras kaupunginosa? Tähän kai ei ole oikeaa vastausta mutta kerro omat mielipiteesi.

• Anonyymi

Löytyisiköhän täältä Kelloniemessä asuvia / asuneita, jotka olisivat halukkaita kertomaan alueesta kokemuksiaan? Harkinnassa on asunnon ostaminen alueelta. Kelloniemessä on paljon teollisuutta, mutta oliko suunnitteilla uutta asuintörakentamista Atrian vanhan tehtaan alueelle?

• Anonyymi

Jynkkä ja neulamäki pitäisi liittää petoseen, koska Petonen on todella mukava paikka. Ne ihmiset jotka sanovat, petonen pitäisi eristää eivät ole asuneet petosella ikinä. Petonen on nostalginen, tuo ihmiset yhteen ja Petosella on mukavia vanhoja ihmisiä. Ja höpönlöpön täällä ei ole narkkareita, eikä rikollisia. Pulirinki on myös myytti, sellaista ei ole olemassakaan! Nuoriso kukoistaa petosella päivä päivältään, ja heidän vuokseen petonen pitäisi laajentaa! Suosittelen ihmisiä muuttamaan 98-nimiseen taloon, osoitteessa pyörönkatu 12. Ihmiset väärentävät kuvaa Petosesta, olkaa parempia!

• Anonyymi

☝️☝️

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      115
      5965
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4067
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3352
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2986
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2054
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1787
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe