Paskin kaupunginosa neulamäki.
Paras kaupunginosa uusi haapaniemi.
Kaupunginosa gallup
23
3052
Vastaukset
- sdffsasa
Petonen ja nepali on perseestä.
Hyvien kaupunginosien etsiminen on vaikeata, nuorille varmaan keskusta/niirala, lapsiperheille puijonlaakso, julkula yms. - kuopiolainen 25
Paskat:
Naulamäki, särkiniemi,päiväranta, saarijärvi A ja vitun B Petonen, jynkkä, päiväranta, pirtti, soisalo,haapaniemi, kelloniemi, puijonlaakso rypysuo, länsipuijo,
Siltä väliltä:
Keskusta
Hyvät:
Yläneulamäki, männistö, kettulanlahti, rönö levänen,jynkänvuori, rahusenkangas, julkula savolanniemi, saaristokaupunki/ uudet petosen, niirala, itkonniemi- sdgsd
Hyvät: ...Itkonniemi...
Älä nyt helvetissä nauruun tapa!
- Hämmästynyt
Entäs se "Saaristokaupunki", jota on rakennettu niin että kaikki epäilijät on vaiennettu ja liito-oravat uhattu tappaa? Kamalinta amerikkalaismallista omakotitalojen mattoa alueelle, jolla palveluja ei ole kuten kaupungeissa, mutta tiiviin rakenteen takia ei luontoakaan ole jäänyt - 2 metriä leveän pihan nurtsille en juuri menini aurinkoa ottamaan. Lopputuloksena sikakallista asumista, palvelut automatkan päässä, samoin luonto. Kauheita alueita. Mieluummin asun keskustassa, jossa palvelutaso on hyvä tai oikeasti korven rauhassa. Nykyisessä Saaristokaupungissa mm. Pirtin alueella yhdistyvät kaupungin ja maaseudun huonot puolet.
- inna
Minä oon muuttamassa saaristokaupunkiin (savolanniemeen) ens vuoden puolella, kaupunkiin pitkä matka mutta muuten mukavan oloinen asuinalue. petoselle n. 3.5KM.
totta, että talot on kuin aku ankasta mutta onpahan oma talo.
- kaupunkilainen
Huonot alueet: Päiväranta, Inkilänmäki, Saarijärvi AB, Kelloniemi, Puijonlaakso, Neulamäki, Petosen keskusta
Neutraalit: keskusta, Haapaniemi, Julkula, Männistö, Levänen
Hyvät alueet: Kettulanlahti, Rahusenkangas, Kuivinniemi, Sorsasalo, Peipposenrinne, Linnanpelto, Saaristokaupunki, Pirtti, Petosen syrjäiset alueet, Hiltulanlahti - spar petonen
petosen kaupat on hyvät mutta muuten ihan ................. halpa kylläkin mutta vaarallinen spar nyk s market k kauppa lidl parraimmat
- igluu
ja miks ihmees neulamäki on huono?:DD
- Neulamäki jees
Olen asunut Neulamäessä yli7 vuotta,ei mitään valittamista.Aiemmin asuin Puijonlaaksossa yli 30 vuotta,hyvä paikka sekin on.Jokaisessa kaupunginosassa omat juopponsa ja lähiöhullunsa,sekä ulkomaalaisia.Älkää suotta mollatko Neulamäkeä.
- jepulis sentään
Juontitie 9 neulamäessä on best, ei ole yksitoikkoista elämä siellä. Kirveshippasia ja juoppojen ulvontaa. Kun vanha asukas lähtee niin uusi juoppo tilalle tulee tai vaihtavat päikseen asuntoja ryyppysuolta tai petoselta. Yeahh mitä elämältä voi enempää toivoa...
- Minä tiedän nämä
Hyvät tai suorastaan parhaat ovat Männistö, Linnanpelto, Saarijärvi A ja B, keskusta ja vielä Ikori siihen kaupanpäälle.
Huonot puolestaan Petonen, Jynkkä, Saaristokaupunki, Päiväranta
Kokemusta on kaikista lukuunottamatta Saaristokaupunkia jota vastustan jo periaatteesta. - jh,mnbfyuikjhgf78jhg
puijonlaakso best
- 1357908642
eikös sel ollu superspar siis puijonlaaksossa
- Asukki
Särkilahti on paras, koska asun siellä. Siistiä ja melko uutta, ei häriköintiä ja luonto vieressä. Keskusta lähellä.
- pete7
Neulamäki on ihan ok paikka, yli 7-vuotta asuneena ei mitään ongelmia ja prismakin on lähellä.
- Iruviak
Kyllä se vaan on Kelloniemi.
- Petonen S.K.
Saaristokaupunki Petosella paras!
- Valtei
Nilsiä, mukava paikka.
- jos muuttais
Päiväranta.
iso marketti lähellä. Siilinjärvikin lähellä. Kallaveden rannalla. Puijo lähellä. - Anonyymi
Mikä on mukavin ja paras kaupunginosa? Tähän kai ei ole oikeaa vastausta mutta kerro omat mielipiteesi.
- Anonyymi
Löytyisiköhän täältä Kelloniemessä asuvia / asuneita, jotka olisivat halukkaita kertomaan alueesta kokemuksiaan? Harkinnassa on asunnon ostaminen alueelta. Kelloniemessä on paljon teollisuutta, mutta oliko suunnitteilla uutta asuintörakentamista Atrian vanhan tehtaan alueelle?
- Anonyymi
Jynkkä ja neulamäki pitäisi liittää petoseen, koska Petonen on todella mukava paikka. Ne ihmiset jotka sanovat, petonen pitäisi eristää eivät ole asuneet petosella ikinä. Petonen on nostalginen, tuo ihmiset yhteen ja Petosella on mukavia vanhoja ihmisiä. Ja höpönlöpön täällä ei ole narkkareita, eikä rikollisia. Pulirinki on myös myytti, sellaista ei ole olemassakaan! Nuoriso kukoistaa petosella päivä päivältään, ja heidän vuokseen petonen pitäisi laajentaa! Suosittelen ihmisiä muuttamaan 98-nimiseen taloon, osoitteessa pyörönkatu 12. Ihmiset väärentävät kuvaa Petosesta, olkaa parempia!
- Anonyymi
☝️☝️
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569