sukkahousu seksi

n&m

koitettin pari päivää sitten ukkoni kans sukkahoususeksiä,molemmille sukkahousut jalkaan ja sit alotettiin rakastelu. mielestäni oli tosi ihana kokemus.mies sukkahousuissa ja muna kovana sai minut ihan märäksi.kokemuksia muilla?

11

7374

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M&N

Vaimo teki kerran mulle sellaisen kokovartalopuvun sukkahousuista. Ainoa reikä siinä oli patukalle että pääsi panemaan. Harmi vaan että puku oli kertakäyttöinen ja riisuessa se rikkoutui.

• Anonyymi

Buaahaa mikä hupiukko Buaahaa

• satunnainen kirjailija

vaimolla on aina sukkikset jalassa sängyssä, itse en pukeudu. on kyllä fantastinen näky kun pitsikuvioiset pakarat ratsastaa päälläni ...

• Anonyymi

Buaahaa mikä hupiukko Buaahaa

• Sukkisfani2

Hauskaa, että monet muutkin ovat hoksanneet miten käyttökelpoiset ja eroottiset sukkahousut ovat myös seksuaalisessa kanssakäymisessä. Minullakin on vaimoni kanssa tapana harrastaa seksiä niin, että kummatkin ovat sukkiksissa. Koen nylonin sähäkkänä ja hyvin aistillisena materiaalina. Varpaita ja pyllyäkään ei palele kun on asianmukaisesti pukeutunut. Suosittelen lämpimästi.

• AROSUSI-09

Maikkarin zätin sukkis-mies?:)Kiva nähdä ruutu-kavereita:)

• Anonyymi

Kiva ...painu sirkukseen pelle 🤡

• Moi

Oikeassa olette nylon antaa extra säpinää touhuihin:)

Tämä nyt ei suoraan liity aiheeseen, mutta mitäs sanotte tästä: go.to/nylonpat. Jos ei muuten kiinnosta, niin linkkiosiossa voi olla teitä kiinnostavia linkkejä.

Terv. RockariPappiStockari

• Anonyymi

Onko tietoa? Miten lesbot suhtautuvat aiheeseen sukkahousut ja seksi?

• Anonyymi

Vuodelle 2005 vastattu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vuodelle 2005 vastattu.

Sikailua

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      113
      1650
    2. 105
      1185
    3. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      138
      1071
    4. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      969
    5. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      51
      870
    6. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      128
      867
    7. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      240
      838
    8. Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.

Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?
      Maailman menoa
      70
      745
    9. Pridekulkue kiellettävä?

Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla
      Luterilaisuus
      178
      719
    10. Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.

Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu
      Ikävä
      55
      709
    Aihe