aloitetaanpa uusi keskustelu: Surkeimmat tanssinäytökset keikoillanne !!! Kertokaa kokemuksia siitä miten tullaan neuvomaan miten soitetaan ja mitä tulee seuraavaksi. Itse olen usein törmännyt siihen että tullaan pyytämään tanssilajeja ja sitten: Ei PIENINTÄKÄÄN tanssitaitoa tanssia kyseisiä rytmejä. Mikä teitä tanssijoita vaivaa? Miksi tulla toivomaan, neuvomaan miksauksesta, tempoista ja KAIKESTA kun ei asiasta useimmiten ole mitään käsitystä...Olen monesti ajatellut ottaa videokameralle näitä hupaisia esityksiä jotka muistuttavat enemmän karatenäytöstä kuin tanssia, mutta en ole saanut aikaiseksi...ehkä joskus vielä avaan soittajien.net-sivuston :)
Orkesterit,Surkeimmat tanssijat keikoillanne ???
10
1202
Vastaukset
En tiedä surkeudesta, mutta jotkut tanssijat on ainakin tosi ärsyttävän näköisiä, kun ne vääntää jotain tangoo perse pitkällään ja silmät kiinni ja kyynärpäät vielä varmuuden vuoksi niin korkeella, että varmasti kajauttaa jotain toista pääkuoreen niillä.
- rita
Tosi on ja sitten on sellaisia jotka hiihtää samalla tyylillä oli sitten tango tai humppa menossa.Lavoilla on usein kylläkin niin ahdasta ettei nekään jotka osais,mahdu tanssimaan kunnolla:omakohtainen kokemus.
- Eikö tämä ole ennen nähty
tälläkin palstalla? Että soittaa ja videoida yhtä aikaa? Naurettava provo!
- tyhmä???
Sen kameran voi pistää ständiin ja pikku mikki siihen lavan etureunaan, joka tallentaa nämä turakaisten kuolemattomat "asiantutevat" kritiikit.
- Havainnoitsija
Nyt kyllä utelisin, miten paljon ja missäpäin teet keikkaa? Saatko liksaa vai soitteletko jo aivan huvin vuoksi?
- Ankka
Yksi vanhempi mies ei tanssinut lainkaan ja ennen settiä kysyin, että mitä hän haluaisi soitettavan. Vastasi: te soitatte kaikki kappaleet liian nopeasti. Viimeisten valssien jälkeen kaikki lähti, mutta äijä jäi ja totesi: voisitteko saattaa mut ulos kun ei omat jalat kanna! Viina haisi hiukan..
- Toivo ja Toivo
Orkesteri, joka ei toteuta maksavan yleisön toiveita, on pian entinen orkesteri, koska yleisö äänestää jaloillaan.
- JEEJEE
Käyppäs toivomassa vaikkapa agentseilta masurkkaa tai kitisemässä, että ei voi tanssia niiden tempoihin. Pulliaista ei heilauta suuntaan eikä toiseen ja suosio jatkunut aika kiitettävän kauan. Tietyillä bändeillä on linjansa ja siinä pysytään. Näin sen pitää ollakkin.
- Muuzikko
Paras oli ku soitettiin 5 kertaa yhellä keikalla metsäkukkia.
:) Oli ikimuistoinen kokemus.
Ensin valssina, sitten foksina, sitten twistinä, ja sit vielä pari kertaa valssina...
Eräs vanha pappa tykkäs niin paljon että pakko oli. - Tanssimiehenkuvatus
Ja hyvin usein näillä urputajilla ja kaikentietäjillä on Tanssinet pinssi rinnassa tai nipistettynä kalsareihin kun ei enää uskalla näkyvillä sitä pitää. Onneksi orkereissa löytyy sellaisia jotka eivät ihan kaikkien hörhöjen toivomuksiin lähde mukaan. Toivomuksia ja kitinää kuulee joka kerta kun lähtee lavatansseihin. Kitisijät luulevat tietävänsä kaiken tanssista kun ovat saaneet tanssiseuran verkkarit ostettua. Tekisikö joku tutkimuksen siitä miten tanssitaito korreloi näiden parannusehdotustenn pyytäjien kanssa. Luulen että hyvin. Samat ihmiset tanssivat myös humpat, valssit, nopeat foxit samoin askelin, hieman rytmiä muuttamalla (ne jotka pysyy rytmissä) ja kutsuvat askeliaan eri tanssilajeiksi. Samaa hörhellystä ne kuitenkin ovat kaikki. Kokomattomammat katselijat eivät vain huomaa eroa. Itse en tanssi askeltakaan mitää kädenalitanssia oikein, mutta silti ilta illan perään nämä tosiharrastajat tulevat kehumaan miten hyvältä tanssini näyttää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293265- 1181302
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101245- 581021
- 711018
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu186994olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26947Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38911Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66890Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78845