Orkesterit,Surkeimmat tanssijat keikoillanne ???

Lavalta seuraillut

aloitetaanpa uusi keskustelu: Surkeimmat tanssinäytökset keikoillanne !!! Kertokaa kokemuksia siitä miten tullaan neuvomaan miten soitetaan ja mitä tulee seuraavaksi. Itse olen usein törmännyt siihen että tullaan pyytämään tanssilajeja ja sitten: Ei PIENINTÄKÄÄN tanssitaitoa tanssia kyseisiä rytmejä. Mikä teitä tanssijoita vaivaa? Miksi tulla toivomaan, neuvomaan miksauksesta, tempoista ja KAIKESTA kun ei asiasta useimmiten ole mitään käsitystä...Olen monesti ajatellut ottaa videokameralle näitä hupaisia esityksiä jotka muistuttavat enemmän karatenäytöstä kuin tanssia, mutta en ole saanut aikaiseksi...ehkä joskus vielä avaan soittajien.net-sivuston :)

10

1213

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tiedä surkeudesta, mutta jotkut tanssijat on ainakin tosi ärsyttävän näköisiä, kun ne vääntää jotain tangoo perse pitkällään ja silmät kiinni ja kyynärpäät vielä varmuuden vuoksi niin korkeella, että varmasti kajauttaa jotain toista pääkuoreen niillä.

• rita

Tosi on ja sitten on sellaisia jotka hiihtää samalla tyylillä oli sitten tango tai humppa menossa.Lavoilla on usein kylläkin niin ahdasta ettei nekään jotka osais,mahdu tanssimaan kunnolla:omakohtainen kokemus.

• Eikö tämä ole ennen nähty

tälläkin palstalla? Että soittaa ja videoida yhtä aikaa? Naurettava provo!

• tyhmä???

Sen kameran voi pistää ständiin ja pikku mikki siihen lavan etureunaan, joka tallentaa nämä turakaisten kuolemattomat "asiantutevat" kritiikit.

• Havainnoitsija

Nyt kyllä utelisin, miten paljon ja missäpäin teet keikkaa? Saatko liksaa vai soitteletko jo aivan huvin vuoksi?

• Ankka

Yksi vanhempi mies ei tanssinut lainkaan ja ennen settiä kysyin, että mitä hän haluaisi soitettavan. Vastasi: te soitatte kaikki kappaleet liian nopeasti. Viimeisten valssien jälkeen kaikki lähti, mutta äijä jäi ja totesi: voisitteko saattaa mut ulos kun ei omat jalat kanna! Viina haisi hiukan..

• Toivo ja Toivo

Orkesteri, joka ei toteuta maksavan yleisön toiveita, on pian entinen orkesteri, koska yleisö äänestää jaloillaan.

• JEEJEE

Käyppäs toivomassa vaikkapa agentseilta masurkkaa tai kitisemässä, että ei voi tanssia niiden tempoihin. Pulliaista ei heilauta suuntaan eikä toiseen ja suosio jatkunut aika kiitettävän kauan. Tietyillä bändeillä on linjansa ja siinä pysytään. Näin sen pitää ollakkin.

• Muuzikko

Paras oli ku soitettiin 5 kertaa yhellä keikalla metsäkukkia.

:) Oli ikimuistoinen kokemus.

Ensin valssina, sitten foksina, sitten twistinä, ja sit vielä pari kertaa valssina...

Eräs vanha pappa tykkäs niin paljon että pakko oli.

• Tanssimiehenkuvatus

Ja hyvin usein näillä urputajilla ja kaikentietäjillä on Tanssinet pinssi rinnassa tai nipistettynä kalsareihin kun ei enää uskalla näkyvillä sitä pitää. Onneksi orkereissa löytyy sellaisia jotka eivät ihan kaikkien hörhöjen toivomuksiin lähde mukaan. Toivomuksia ja kitinää kuulee joka kerta kun lähtee lavatansseihin. Kitisijät luulevat tietävänsä kaiken tanssista kun ovat saaneet tanssiseuran verkkarit ostettua. Tekisikö joku tutkimuksen siitä miten tanssitaito korreloi näiden parannusehdotustenn pyytäjien kanssa. Luulen että hyvin. Samat ihmiset tanssivat myös humpat, valssit, nopeat foxit samoin askelin, hieman rytmiä muuttamalla (ne jotka pysyy rytmissä) ja kutsuvat askeliaan eri tanssilajeiksi. Samaa hörhellystä ne kuitenkin ovat kaikki. Kokomattomammat katselijat eivät vain huomaa eroa. Itse en tanssi askeltakaan mitää kädenalitanssia oikein, mutta silti ilta illan perään nämä tosiharrastajat tulevat kehumaan miten hyvältä tanssini näyttää...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1672
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      107
      859
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      207
      634
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      608
    6. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      89
      595
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      556
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      548
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      536
    10. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    Aihe