Miksi Jumala on luonut ihmiselle oman tahdon ja
järjen jos koraanin mukaan on vain alistuttava
muiden ihmisten tulkinnoille ja kirjoituksille?
Miksi maailma on täynnä erilaisia kieliä jos vain
arabia ainoa autuaaksi tekevä kieli?
Haiskahtaa minun korvaani samanlaisilta valtapyr-
kimysiltä kuin minkä tahansa ihmisten tekemien
organisaatioiden propaganda.
Turha tulla selittämään että se muka olisi Jumalan
antama viimeisin ilmoitus.
Samaa lausetta toistavat useat eri lahkot.
Sitäpaitsi kristinusko ja islam ovat vain saman
seemiläisen uskonnon eri lahkoja.
Ei ihminen tarvitse mitään eikä ketään itsensä ja
Jumalan väliin.
Oma tahto
Jumalaan uskova
3
155
Vastaukset
- Usko
Täyttä totta joka sana. Ihminen syntyy vapaana ja vapaatahtoisena. islam on paha eksytys, joka vetoaa heikosti individuaalisiin ihmisiin, mutta koska heilläkin on lupa uskoa vaikka sitten pedofiili - muhammedin oppiin kuu - jumala allahineem, he saavat uskoa siihen. Saat sinäkin uskoa vaikka virkkuukoukkuun, jos haluat. Ongelma syntyy tästä islamin "miekkalähetys" - momentista. Kun he itse ovat alistuneet, he haluavat alistaa muutkin. Se on sairasta.
alistumista Jumalalle.
- karvapään
jumalalle! mitäs siihen virkkaat, virkkuukeppi heiluttelija!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261780
- 1091279
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401110- 491019
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni55950- 130930
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v244919Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?76786Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58779Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla178749