tahtoisin jonkunlaisen liskon, mutta minulla on 115*32*45 kokoinen terraario. enkä saa suurempaa... niin mikä lisko-lajin voisin ottaa tuon kokoiseen terraarioon??
tahtoisin liskon...
6
977
Vastaukset
- liskofan
annan pois 2 pientä liskoa, kasvaa noin 16 cm mittaiseksi...
en tiedä mikä se on , mutta eläin kaupasta sen ostin ja se sai poikasii, nyt anna 2 poikasta hyvään kotiin...
hoitoohjeet mukana.
kirjoita ossaan [email protected]- Giga
Ethän sä nyt herranjestas voi antaa pois kenelle tahansa liskoja mistä et tiedä edes lajia. Ethän silloin pysty kertomaan edes niiden oikeaa hoitoa.
Jos haluat antaa ne pois, anna ne edes jollekin kokeneelle harrastajalle joka pystyy määrittämään liskojen lajin.
- Tanja
leobardigeggo. Sillä se on tosi helppo hoitoinen lisko. Varsinkin aloittelioille. Lisä tietoa saat www.herppi.net. t.Tanja
- Nipetti nipsu
Jospa kysyisit leobardigekosta joitakin tietoja..? Me meinataan EHKÄ ostaa sellainen!
- riu
mistä saa leobardigegon ja miten iso teraario
- :)
Leopardigekkoja on saatavilla eläinkaupoissa ja internetissä ympäri vuoden. Nyt keväällä on gekkojen lisääntymiskausi joten ilmoituksia luulisi netistä löytyvän.
Mitä isompi terraario sen parempi mutta yhdelle gekolle riittää sellainen 60x40 cm pohjapinta-alaltaan oleva terraario tai miksei akvaariokin. Korkeutta sen verran ettei gekko pääse pakosalle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82092Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1161528Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201205Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82091105Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861094Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661035Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67815- 77783
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.81740Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös37637