Mies on ollut Venäjällä töissä koko kesän. Se ei näe soittajaa kun sillepäin soittaa, yleensä se on soittanut mulle mutta nyt mä soitinkin yllärinä sille.
Hirveä mökä, ei meinannut kuulla mitään. Se huusi "Are you Jelena? Are you in the room?! Wait!" huuteli tuollaista ja tuli sitten rauhallisempaan kohtaan puhumaan. Kuuli mun ääneni. Meni hiljaiseksi, kysyin ketä Jelenaa huuteli. "En ketää, ku mä en kuule tääl mitää". Jankutin, sanoi että kuulit väärin. Tokaisi ettei ehdi puhua ja kysyi soitanko mä uudelleen myöhemmin vai enkö.
Olen ihan sokissa. Jos tuo Jelena olisi joku ihan normaalisti selitettävissä oleva, vaikka työkaveri(tosin tuskin niissä hommissa naisia on!!) niin kai olisi sanonut heti mulle? Nyt vaan kielsi huutaneensa ketään. Ja suomalaiselle työkaverille ei tosiaan englantia huutelisi...
Tämä on kuin jostain elokuvasta. Oon tosi järkyttynyt. Se pitää kai sitä Jelenaa siellä sviitissään kun huoneesta kyseli, tuskin venakolla siinä pikkuhotellissa omaa huonetta on. Mitä te tekisitte? Mitä sanoisitte kun mies soittaa? Jos sillä munaa soittaa, tuskin on. Mitä kysyisitte? Mistä saisi selville totuuden?
Voiko tota hommaa selittää mitenkään normaalisti?!?! Ei se ainakaan äsken selittänyt mitään.
Mies jäi kiinni
13
2744
Vastaukset
- vaan
odottelet sen hyvää palkkaa ja ulkomaan päivä rahoja ahne vaimo!!
- rynksä
Voi, voi kun jäytääää!
- voi,
selitellä mitenkään, toihan on ihan selvä juttu, jos uskot ukkos seliseli juttuja aika vedätettävissä olet. Äläkä puhu mitää että "rakastan niin paljo, monta vuotta oltu", eihän ukkoskaa kunnioita sinua.
- alkup.
Ei mulla ole pienintäkään aikomusta jatkaa. Kun kirjoitin mitä teen, tarkoitin että miten vaadin selitystä, mitä sanon jne. Mutta ei tartte sitäkään miettiä, koska siinä retkussa ei ole munaa edes soittaa mulle enää takaisin. Enkä mä tunne tippaakaan ikävää, olen nauranut lähinnä miten paskasesti sille petturille kävi. Oma nainen soittaa niin huutelee huoran nimeä ;)
- päätöksen
alkup. kirjoitti:
Ei mulla ole pienintäkään aikomusta jatkaa. Kun kirjoitin mitä teen, tarkoitin että miten vaadin selitystä, mitä sanon jne. Mutta ei tartte sitäkään miettiä, koska siinä retkussa ei ole munaa edes soittaa mulle enää takaisin. Enkä mä tunne tippaakaan ikävää, olen nauranut lähinnä miten paskasesti sille petturille kävi. Oma nainen soittaa niin huutelee huoran nimeä ;)
teit, hyvä jatka elämääsi ilman luuseria.
- realistinen2
alkup. kirjoitti:
tuskinpa miehellesi kovin paskaisesti kävi jos saa venäläisen muijan, jolta lohkeaa pimppaa työmatkoillakin!
- Novy.most
Voihan paska, mikä tilanne. Sinänsä miehesi ei sanonut mitään ihmeellistä, olisihan tämä Jelena voinut olla joku ihan tavan tyyppi. Kaveri, tuttu, työkaveri tms.
Mutta se, että miehesi väittää ettei sanonut sitä mitä sanoi (jos siis kuulit ihan oikein), on epäilyttävää.
Ja sanat ovat tietysti eri asia kuin teot. Ja missä menee toleranssin rajat? Valehtelussa ainakin pitäisi mennä, minun mielestäni.
Tämä ei tietysti oikein liity palstan aiheisiin, mutta menköön. Tsemppiä sinulle, sisko, ja yritä pärjätä. Venäjä on kiva maa, ei siellä kaikki jelenat ole verenhimoisia syöjättäriä. Eikä kaikki miehet ole pettureita ja valehtelijoita.
Nový most - arktika
vaan yleisestä nykyajan tapakulttuurista joka pätee Suomessakin. Luuletko, että muutama tuhat prostituoitua Helsingissä elättää itseään sinkuilla. Kyllähän mikadossakin muitaakseni pörräsi ukkomiehiä maksullisten perässä ja tanssipaikoissa yritettiin saada ilmaiseksi. Luuletko lukuisten päiväkahvitaphtumien pyörivän vain sinkkupiireissä ja tällöin ei aina tarvitse lähteä matkoillekaan (pitkä lounas, käväisen kaljoilla, sählyporukalla harkat, kokous venyy jne).
Mitä omaan tapaukseesi tulee, niin Jelena voi hyvinkin olla työporukan tulkki tai paikallisavustaja ja vieläpä ruma sellainen. Jos kyse on joku syrjäinen paikka niin linjat voivat olla ailahtelevia - itsekin olen joskus ulkomailta saanut tekstareitakin muutaman päivän viiveellä. Toisaalta voi epäilyksesi olla oikeakin. Älä kuitenkaan hätiköi vaan kuuntele selitys jos ei muun niin mielenkiinnon vuoksi ainakin. - Ei hauskaa!
Taidat olla sama "paha mieli" kuin 28.6., jolloin miehesi oli vasta lähdössä matkatöihin Venäjälle!?
Muttamutta...
Luulenpa, että joku ihmissuhdepalsta sopisi paremmin kuin Venäjän MATKAILUpalsta tähän juttuusi!- tosi vallaton poikamies
parisuhteessa ei oo muuta kun säännöllinen seksi.ja palstoja lukiessa havainnut että alkaa sekin puuduttamaan pitemmän päälle.eli alku huuma ja se siitä.eli mikäs se tätä maailmaa pyörittää?aivan!sehän se.ite jatkuvasti venäjällä työskennellessä oon kyllä saanu kokea että maasta ei naiset eikä autot lopu.ja nähny senkin kun suomesta saapuu työntekijöitä ja slaavilainen naiskauneus ja viehkeys aiheuttaa sen että ukkomiehestä tulee hetkessä poikamies!eli se mitä siellä on aikanaan luvattu,menettää hetkessä tarkotuksen.aiheestahan vois jatkaa vaikka kuinka eli tiivistetään nyt vielä lopuksi että ihminenhän on peto.
- eroa siitä
Ei tämä mitenkään eroa siitä, kun olit tyttöporukassa siellä Turkissa ja ajattelit, että pieni vaihtelu virkistää... Niin ja virkistihän se Sinua - vieläkin muistelet ilolla niitä hetkiä!
- heh heh
uskon, että feikkaat koko jutun. Perustuu siihen, että miehesi on ollut koko kesän töissä venäjällä. Todennäköisesti se olisi silloin hommannut paikallisen kännykkäliittymän, ja antaisi sen numeron natashalleen. Eikä esim. duuninnumeroa tms. Koska kukaan maksullinen Natasha ei soita kalliiseen suomalaiseen numeroon.
feikki.Kyllä ne naiset soitttelevat sieltä perään moni on joutunut vaihtamaan puh.numeronsa monta kertaa!
Ja sitten kirjoituksen aloittajallle:kyllä venäjällä on niin paljon naisia tarjollla että on tyhmää luulla että minun mieheni muka istuu illat yksin kämpällä!aika naivia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen412799Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452767Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232578Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3241641- 711064
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101041Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101752Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26750Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.191724- 97667