Texas Hold'em No Limit EUR 0,50/1,00
EUR 217,10 (with a flush, ace high)
paras potti tähän mennessä :)
Texas Hold'em No Limit
6
2732
Vastaukset
- potti
mutta taitaa upotakin aika mukavasti noihin no limitteihin???
- rahahai.
No-limit pelit ovat ainoita joista voi voittaakin kunnolla. Tuurillakaan ei ole niin suurta merkitystä kuin joissakin fixed peleissä.
Ihan hyvä potti. Itse olen voittanut suurimmillaan tuommoista 20-100€. Tosin puolet on ollut tietysti omaa rahaa tai 1/3.
Paras voitto tuli QQ parilla ja pöytään tuli q,9c,Xc 7,7c jotakin tuommoista ja toisella tyypillä oli 9,9 ja toisella oli Kc,2c ja tämä 9,9 meni all-in ja tämä toinen vastasi ja siitä tuli tuommoinen 100-150€ potti.
Suurimmillaan olen nähnyt tuommoisia 300$ potteja 0,5/1 no limit pöydissä.
- rahahai.
Pitää tosin huomauttaa että tuo väri on aina vähän riskisijoitus sillä ainakin itselleni suurimmat tappiot ovat tulleet juuri värin tavoittelussa. Se on varsin todennäköinen saada mutta silti on todennäköisempää ettei saa. Todennäköisyys saamiseen taitaa olla 30-35% luokkaa, jos pöytään on tullut esim. Xc, Xc, Xd.
- Jalgorin serkku
Jalgorin neuvoilla olen voittanut jopa yli $7000 potteja.
- ripurapux
Kuka V**tu on jalgori? Nevahöörd.
- Jalgorin serkku
ripurapux kirjoitti:
Kuka V**tu on jalgori? Nevahöörd.
Jalgor on suurin oikeasti elävä taruolento maanpäällä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070