Siinä on sitten osuva yhtye :)
Kappaleet
01 Living Dead Beat
02 Are You Dead Yet?
03 If You Want Peace... Prepare for War
04 Punch Me I Bleed
05 In Your Face
06 Next in Line
07 Bastards of Bodom
08 Trashed, Lost & Strungout
09 We're Not Gonna Fall
Children of Bodom - Are You Dead Yet?
5
483
Vastaukset 5
- saatanan
palvoja
- En.
En ole saatanan palvoja.
Orkesterille on vaan hupaisa nimi ja hupaisat kappaleiden nimet, kun miettii Bodom-järven tapausta. - hmm
En. kirjoitti:
En ole saatanan palvoja.
Orkesterille on vaan hupaisa nimi ja hupaisat kappaleiden nimet, kun miettii Bodom-järven tapausta.Lienevätköhän nimensä keksineet tuosta Bodomjärven tapauksesta?
hmm kirjoitti:
Lienevätköhän nimensä keksineet tuosta Bodomjärven tapauksesta?
kyseisen bändin nimi tulee juuri tästä surmasta!Lue vaikka yhtyeen nettisivuilta..
- bnbnbnbn
Leena kirjoitti:
kyseisen bändin nimi tulee juuri tästä surmasta!Lue vaikka yhtyeen nettisivuilta..
Kyseinen bändi ei liity millään tavalla saatanan palvontaan. Ja bändin nimi tulee bodom järven tapahtumista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921612
- 841095
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su3971043- 68995
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177954- 93867
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60632Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta170613- 37608