Tere,tere tulemast, good afternoon.
Hyvin pelasivat tänään nuo Ac Oulu-Rakuunat.
Kaksi rankkaria ja peli on siinä.
... mut katos katos minullahan on laitettu Ac Oulu ja rakuunat tasan... ja o ho Honka johtaa
3-0 KPv:ta tällä hetkellä. Taitaa tulla osuma.
Minä sain tarpeekseni Ubet ohjelmasta PYIIH vit...! ja tein itse oman itsenäisen ohjelman ilman Exeliä toimivan laskurin joka antaa arvioita vetoihin jos tarvis.Samalla se kuittaa pelikassan.
Se ei ole ihan hetken mielijohdon tuote.Sopivaa laskentakaavaa on mallinnettu muutamia viikkoja.
Ubet ohjelmaa kokeilin kuukauden ja se vei vain aikaa ja aikaa muuhun pikku puuhailuun ei jääny. Sitten lisäksi arvokkaita GPRS tavuja kului niihin loputtomiin jalkapallon www-sivujen selailuun.
Ja minun mielestä Ubet vastaukset on melkein ympäipyöreitä ja osuma tarkkuus ei riitä minulle alkuunkaan. Sieltä sivuilta UBet voi tutustua vedonlyönti masinoihin joita sielä on jos jonkin moisia malleja.
voisin lopuksi jättää omia vetovihjeitä...
Puhelin soi ovikello soi vastaa...
Ac Oulu - Rakuunat
Palle Palle
0
1144
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051024
- 101888
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96777- 78672
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 43482
- 25475
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30460