Tere,tere tulemast, good afternoon.
Hyvin pelasivat tänään nuo Ac Oulu-Rakuunat.
Kaksi rankkaria ja peli on siinä.
... mut katos katos minullahan on laitettu Ac Oulu ja rakuunat tasan... ja o ho Honka johtaa
3-0 KPv:ta tällä hetkellä. Taitaa tulla osuma.
Minä sain tarpeekseni Ubet ohjelmasta PYIIH vit...! ja tein itse oman itsenäisen ohjelman ilman Exeliä toimivan laskurin joka antaa arvioita vetoihin jos tarvis.Samalla se kuittaa pelikassan.
Se ei ole ihan hetken mielijohdon tuote.Sopivaa laskentakaavaa on mallinnettu muutamia viikkoja.
Ubet ohjelmaa kokeilin kuukauden ja se vei vain aikaa ja aikaa muuhun pikku puuhailuun ei jääny. Sitten lisäksi arvokkaita GPRS tavuja kului niihin loputtomiin jalkapallon www-sivujen selailuun.
Ja minun mielestä Ubet vastaukset on melkein ympäipyöreitä ja osuma tarkkuus ei riitä minulle alkuunkaan. Sieltä sivuilta UBet voi tutustua vedonlyönti masinoihin joita sielä on jos jonkin moisia malleja.
voisin lopuksi jättää omia vetovihjeitä...
Puhelin soi ovikello soi vastaa...
Ac Oulu - Rakuunat
Palle Palle
0
1045
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.29911121Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko283167- 783033
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan952731- 892601
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1542301Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2702196- 451471
Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �131435Muutama vuosi sitten oli pulaa hoitohenkilökunnasta
Nyt heitä sanotaan irti. Tarve ei ole hävinnyt mihinkään, ei myöskään raha jolla ihmisten työnteosta maksettiin; raha va1351350