Tere,tere tulemast, good afternoon.
Hyvin pelasivat tänään nuo Ac Oulu-Rakuunat.
Kaksi rankkaria ja peli on siinä.
... mut katos katos minullahan on laitettu Ac Oulu ja rakuunat tasan... ja o ho Honka johtaa
3-0 KPv:ta tällä hetkellä. Taitaa tulla osuma.
Minä sain tarpeekseni Ubet ohjelmasta PYIIH vit...! ja tein itse oman itsenäisen ohjelman ilman Exeliä toimivan laskurin joka antaa arvioita vetoihin jos tarvis.Samalla se kuittaa pelikassan.
Se ei ole ihan hetken mielijohdon tuote.Sopivaa laskentakaavaa on mallinnettu muutamia viikkoja.
Ubet ohjelmaa kokeilin kuukauden ja se vei vain aikaa ja aikaa muuhun pikku puuhailuun ei jääny. Sitten lisäksi arvokkaita GPRS tavuja kului niihin loputtomiin jalkapallon www-sivujen selailuun.
Ja minun mielestä Ubet vastaukset on melkein ympäipyöreitä ja osuma tarkkuus ei riitä minulle alkuunkaan. Sieltä sivuilta UBet voi tutustua vedonlyönti masinoihin joita sielä on jos jonkin moisia malleja.
voisin lopuksi jättää omia vetovihjeitä...
Puhelin soi ovikello soi vastaa...
Ac Oulu - Rakuunat
Palle Palle
0
1069
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585574KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1993635Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182438Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222385Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91268Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT671068- 1021048
- 881045
Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181032Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79975