Hei!
Miten mahtanee olla mersut C 200 ja vm, 2001
eli uudempi korimalli kannattaako se ruostesuojata
ja mitä sellainen maksaa ja tekeekö veho sitä mihin hintaan tai mitkä liikkeet tekevät täällä
uudellamaalla, entäpä saako liikeistä mimmosen takuun ja mitä suojaus maksaa entä löytyykö käytännön kokemusta!keneltä!
Pitsakkaa kesänl,t,repa
MB-ruostesuojaus ja liikkeet
3
849
Vastaukset
- Pena
kannattaisikohan uudet Mersut ruostesuojata heti ostettaessa, sillä niissähän tuntuu olleen ongelmia ainakin joissain vuosimalleissa?
Onko muuten tietoa, onko Mersu korjannut ongelmia uusiin autoihin, vai joutuuko näihinkin vaihtamaan ovia takuuseen?- repe
Hei!
Ei ole ollut mitään ongelmii ruosteen tai maalin lähtemisen kanssa ei ovista eikä muualtakaan mutta täytyy ymmärtää kun alustaa ei ole massattu niin se suola!!
Terv.Repe - laitatuta öljyä
repe kirjoitti:
Hei!
Ei ole ollut mitään ongelmii ruosteen tai maalin lähtemisen kanssa ei ovista eikä muualtakaan mutta täytyy ymmärtää kun alustaa ei ole massattu niin se suola!!
Terv.RepeEi kannta enään massata noin vanhaa. Etsi joku pikkupaja joka öljyää pohjan. Massa tekee vaan pahaa jälkeä, kun orastavan ruosteen ja vanhojen paskojen päälle vedetään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2231397- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!62985Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9854- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809