GALLUP

IronGirl

kummat on parempia maidenin uudet biisit vai sitten vähä vanhemmat biisit?
ja perustelut..;D mun mielest vanhemmat mut on uudetki ihan hyviä.. ja paras kappale on THE EVIL THAT MEN DO

8

712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rautaneitonen

      Näitä kyselyitä on kyllä pilvinpimein, jos niitä vaan jaksaa kaivella. Mutta vastaan silti, että kaikki ovat suosikkejani, en osaa oikein eritellä edes parhaita tai vähemmän parhaita biisejä. ;) Afraid to shoot strangers on kyllä ollut kestosuosikki jo pitkään.

    • Guitarshredder

      Iron Maidenin vanha materiaali iskee parhaiten,toki onhan nuo uudetkin hyviä.Seventh Son of a Seventh son ja Somewhere in time edustuvat minulle parhainta maidenia.Lyriikat ja soundimaailma ovat noilla levyillä ainutlaatuista.

    • humblepie

      itse en oikeastaan nää pahemmin eroa uusien ja vanhempien kanssa. kummatkin iskee. :)

    • BraveNewWorld

      Kyllä suosikkejani ovat uudet kappaleet, mutta vanhatkin ovat hyviä.

      • SportFreak

        Oikeastaan Maidenilla ei huonoja biisejä ole :) Wasting Love, Can I Olay With Madness särähtävät sillä tavalla että seuraava. Mutta jos muutama nostetaan: Aces High, The Evil That Man Do, koko Somewhere In Time levy ja Prowler..


    • d>p

      no kaipa muutama uusistakin biiseistä yltää vanhojen tasolle, mut kolmelta ensimmäiseltä löytyy parhaat. kuten powerslave. mutta seventh son of a seventh son on aika ylivoimainen suosikkini levyistä. hyvä että on maidenilla naispuolisia fanejaki.
      \,,/ MAIDEN!!!

      • Pauesleiv

        Powerslave on keskihyvä kappale, mutta ketä kiinnostaa Maiden kun meillä on....

        Oikeesti siis Powerslave on Maidenin viides levy!!! Ei esim kolmas (NOTB).

        Uudet biisit on hyviä, mutta ei koskaan nouse klassikoiksi? Ehkä. Joka levyltä löytyy pari loistavaa vähintään. 7th Sonilta ja sitä vanhemmilta kuitenkin keskimääräistä enemmän.

        Parhaat biisit:
        Fear of the dark
        Hallowed be thy name
        Wicker man

        Kaikki eri vuosikymmeniltä

        Muita parhaita muutama kymmenen lisää. Uusia ja vanhoja.


    • overdose

      Vanhemmat kappaleet ovat parempia, selvästi. Uusissa levyissä ei ole sitä samaa hohtoa mitä oli silloin 1980-1992 aikana. Esim. jos katsot Live After Death -liven ja sitten vertaat Rock In Rioon niin huomaat eron... Uudet levyt on myös ihan kohtalaisia mutta ei pärjää mitenkään vanhoille levyille.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 171
      5042
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4563
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2921
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1710
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe