minua on kiusattu nyt kun meni uuteen kouluun... enkyllä paljoakaan välitä vaikka huoraa seläntakaa kuuluukin tai ainakaan en näytä sitä... tuleeko tämä loppumaan koskaan?? edes silloin kun kiusaajat lähtevät ensivuonna koulusta? ja vielä... oitöökö ketään poika minusta tai onko tulossa romanssia juri lähiaikoina tai josksu? sillä monta poikaa on pyörinyt mielessä mutta kaikki näyttävät ajattelevan jotain toista :// kiitos.
pyytäisin ennustusta...
3
191
Vastaukset
Kiusaaminen loppuu viimeistään, kun kiusaajat lähtevät, aikaisemminkin, jos tartut asiaan itse.
Lähiaikoina en vaistoa romanssia kohdallasi, mutta aikanaan.Pidä pääsi pystyssä ja jaksa hymyillä, kyllä kiusaajasi pian luovuttavat kun huomaavat etteivät saa Sinua nujerrettua. Uuteen kouluun siirtymisen mukana tulee valitettavasti usein tällaista lieveilmiötä, joka jää kyllä pois kunhan pääset kunnolla sisään yhteisöön. Ole ystävällinen ja avoin mahdollisuuksien mukaan, älä ala hautoa kostoa sillä pahat ajatukset tuovat vain lisää pahaa luoksesi.
Pikkujouluaikoihin ovat asiat jo toisin ja eräs punertavahiuksinen poikakin alkaa osoittaa rohkeammin kiinnostustaan sinua kohtaan - eli parempaa on luvassa! Jaksa vain tämä vaikea aika läpi pää pystyssä, ei se ikuisesti kestä! Hyvää syksyn jatkoa Sinulle ja voimaa koulunkäyntiin! Pyydän luoksesi voimaa tuovia enkeleitä - kyllä Sinä selviät, olen varma siitä!- lintunen
ihan häkellyin kuin luin ennustuksenne ja pyydän paljon kiitoksia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1943859Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512742Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per741300Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu151250Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101159- 46934
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2020931- 41847
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt212813Kyllä oli tuas maukkaan näköinen herkkupöytä
Mehta Manin uudenvuoden vastaanottajaisissa: kaöjoo ja nakkia ainakin. Savukallookin tais olla ja sinkkua56680