Minkälaisena näkisit syksyni?
Mitä näkyy työssä, pääsenkö hakemaani työpaikkaan tai johnnekin toiseen paikkaan jos en hakemaani?
Mitä tunne-elämä tuo tullessaan? Kuka kulkee mukanani rakkauden merkeissä, onko hän tumma,,vaalea, läheltä, kaukaa, nuorempi, vanhempi, mistä hän tulee ja minne menee?
Kenen kanssa saan jakaa rakkauden? Mitä muuta voisit kertoa, välillä tuntuu että kaikki on sekaisin niin monessa asiassa?
Kiitäen ja odottaen; yli nelikymppinen
Cherrylle
4
183
Vastaukset
Näyttäisi siltä, että tämän nyt hakemasi paikan suhteen ei taida tärpätä, mutta lokakuussa näen oven aukeavan Sinulle - toimistotyötä, johon liittyy myös valkotakkista väkeä ympärillä??
Olet vahva ihminen ja tarvitset rinnallesi vahvan kumppanin. Tällaisena näen tulevassa tumman, kookkaan, parrakkaan miehen, joka tullee elämääsi hieman kauempaa. Aluksi suhteenne lieneekin 'kaukorakkautta', mutta jossakin vaiheessa toinen teistä tekee ratkaisun ja vaihtaa elinympäristöä, jolloin suhteenne entisestään tiivistyy. Tämä ei välttämättä tapahdu aivan lähiaikoina mutta aikanaan..
Näen Sinut sudenkorentona, lajityypissään vahvana mutta herkkänä. Menohaluja sinulla riittää mutta suunta on hieman hukassa. Varaa joka päivä aikaa rauhoittumiseen, meditoi tai vain ole, kuuntele vaikka kaunista, rauhoittavaa musiikkia. Näin pääset lähemmäs itseäsi ja sitä mitä todella haluat - kun löydät kohteen johon suunnata, saavutatkin sen helpommin. Kaunista syksyä Sinulle!- Yli nelikymppinen
Kiitos sinulle katselmuksestasi!
Kun kerroit luonteestni, se meni nappiin, mielestäni olen vahva ja tarvitsisin rinnalle myös samantyyppisen kumppanin, terveellä tavalla vahvan, en sellaista joka alistaa.
Valkotakkisista =) olen hoitoalalla ja ehkä sen vuoksi näit nämä valkotakkiset. Toivon että edes jotain työtä olisi talven pimeytenä, koska aika ei kulu muuten ja täytyyhän leipääkin olla.
Tästä parrakkaasta "kaukorakkaudesta"... osaisitko kertoa, olenko hänet kenties joskus aiemmin tavannut tai onko hänellä perhettä, lapsia tai vaimoa?
Olen jollain tavalla väsähtänyt erääseen naimisissa olevaan mieshenkilöön, jolle olin kaikki "maan ja taivaan" välillä, mutta hän ei saanut itseään irti suhteestaan, joten sen vuoksi kyselen. Mistä tämä parrakas mahtaa tulla?
Kaunista syksyn jatkoa myös sinulle! Yli nelikymppinen kirjoitti:
Kiitos sinulle katselmuksestasi!
Kun kerroit luonteestni, se meni nappiin, mielestäni olen vahva ja tarvitsisin rinnalle myös samantyyppisen kumppanin, terveellä tavalla vahvan, en sellaista joka alistaa.
Valkotakkisista =) olen hoitoalalla ja ehkä sen vuoksi näit nämä valkotakkiset. Toivon että edes jotain työtä olisi talven pimeytenä, koska aika ei kulu muuten ja täytyyhän leipääkin olla.
Tästä parrakkaasta "kaukorakkaudesta"... osaisitko kertoa, olenko hänet kenties joskus aiemmin tavannut tai onko hänellä perhettä, lapsia tai vaimoa?
Olen jollain tavalla väsähtänyt erääseen naimisissa olevaan mieshenkilöön, jolle olin kaikki "maan ja taivaan" välillä, mutta hän ei saanut itseään irti suhteestaan, joten sen vuoksi kyselen. Mistä tämä parrakas mahtaa tulla?
Kaunista syksyn jatkoa myös sinulle!En nähnyt hänellä olevan mitään sidoksia, perhettä tai vaimoa, joten en usko olevan kyse tuntemastasi henkilöstä. Käsittääkseni mies tulee jostain pohjoisesta, on yksin elävä ja tosiaan eri tavalla vahva kuin tämä naimisissa oleva, eli siis myös valmis sitoutumaan. Tuon moraaliltaan heikon (kuten lopulta ilmeni) miehen voit siis jo unohtaa ja keskittyä odottamaan uutta, parempaa :)
Aurinkoista viikonloppua Sinulle!- yli nelikymppinen
cherrykirsikka kirjoitti:
En nähnyt hänellä olevan mitään sidoksia, perhettä tai vaimoa, joten en usko olevan kyse tuntemastasi henkilöstä. Käsittääkseni mies tulee jostain pohjoisesta, on yksin elävä ja tosiaan eri tavalla vahva kuin tämä naimisissa oleva, eli siis myös valmis sitoutumaan. Tuon moraaliltaan heikon (kuten lopulta ilmeni) miehen voit siis jo unohtaa ja keskittyä odottamaan uutta, parempaa :)
Aurinkoista viikonloppua Sinulle!Kaunis kiitos sinulle katselmuksestasi ja aurinkoista viikonloppua myös sinulle! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.142073Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161861609Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain1711519Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1001372Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381208Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas141969- 84968
Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu49962Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.141858Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks13847