Minkälaisena näkisit syksyni?
Mitä näkyy työssä, pääsenkö hakemaani työpaikkaan tai johnnekin toiseen paikkaan jos en hakemaani?
Mitä tunne-elämä tuo tullessaan? Kuka kulkee mukanani rakkauden merkeissä, onko hän tumma,,vaalea, läheltä, kaukaa, nuorempi, vanhempi, mistä hän tulee ja minne menee?
Kenen kanssa saan jakaa rakkauden? Mitä muuta voisit kertoa, välillä tuntuu että kaikki on sekaisin niin monessa asiassa?
Kiitäen ja odottaen; yli nelikymppinen
Cherrylle
4
203
Vastaukset
Näyttäisi siltä, että tämän nyt hakemasi paikan suhteen ei taida tärpätä, mutta lokakuussa näen oven aukeavan Sinulle - toimistotyötä, johon liittyy myös valkotakkista väkeä ympärillä??
Olet vahva ihminen ja tarvitset rinnallesi vahvan kumppanin. Tällaisena näen tulevassa tumman, kookkaan, parrakkaan miehen, joka tullee elämääsi hieman kauempaa. Aluksi suhteenne lieneekin 'kaukorakkautta', mutta jossakin vaiheessa toinen teistä tekee ratkaisun ja vaihtaa elinympäristöä, jolloin suhteenne entisestään tiivistyy. Tämä ei välttämättä tapahdu aivan lähiaikoina mutta aikanaan..
Näen Sinut sudenkorentona, lajityypissään vahvana mutta herkkänä. Menohaluja sinulla riittää mutta suunta on hieman hukassa. Varaa joka päivä aikaa rauhoittumiseen, meditoi tai vain ole, kuuntele vaikka kaunista, rauhoittavaa musiikkia. Näin pääset lähemmäs itseäsi ja sitä mitä todella haluat - kun löydät kohteen johon suunnata, saavutatkin sen helpommin. Kaunista syksyä Sinulle!- Yli nelikymppinen
Kiitos sinulle katselmuksestasi!
Kun kerroit luonteestni, se meni nappiin, mielestäni olen vahva ja tarvitsisin rinnalle myös samantyyppisen kumppanin, terveellä tavalla vahvan, en sellaista joka alistaa.
Valkotakkisista =) olen hoitoalalla ja ehkä sen vuoksi näit nämä valkotakkiset. Toivon että edes jotain työtä olisi talven pimeytenä, koska aika ei kulu muuten ja täytyyhän leipääkin olla.
Tästä parrakkaasta "kaukorakkaudesta"... osaisitko kertoa, olenko hänet kenties joskus aiemmin tavannut tai onko hänellä perhettä, lapsia tai vaimoa?
Olen jollain tavalla väsähtänyt erääseen naimisissa olevaan mieshenkilöön, jolle olin kaikki "maan ja taivaan" välillä, mutta hän ei saanut itseään irti suhteestaan, joten sen vuoksi kyselen. Mistä tämä parrakas mahtaa tulla?
Kaunista syksyn jatkoa myös sinulle! Yli nelikymppinen kirjoitti:
Kiitos sinulle katselmuksestasi!
Kun kerroit luonteestni, se meni nappiin, mielestäni olen vahva ja tarvitsisin rinnalle myös samantyyppisen kumppanin, terveellä tavalla vahvan, en sellaista joka alistaa.
Valkotakkisista =) olen hoitoalalla ja ehkä sen vuoksi näit nämä valkotakkiset. Toivon että edes jotain työtä olisi talven pimeytenä, koska aika ei kulu muuten ja täytyyhän leipääkin olla.
Tästä parrakkaasta "kaukorakkaudesta"... osaisitko kertoa, olenko hänet kenties joskus aiemmin tavannut tai onko hänellä perhettä, lapsia tai vaimoa?
Olen jollain tavalla väsähtänyt erääseen naimisissa olevaan mieshenkilöön, jolle olin kaikki "maan ja taivaan" välillä, mutta hän ei saanut itseään irti suhteestaan, joten sen vuoksi kyselen. Mistä tämä parrakas mahtaa tulla?
Kaunista syksyn jatkoa myös sinulle!En nähnyt hänellä olevan mitään sidoksia, perhettä tai vaimoa, joten en usko olevan kyse tuntemastasi henkilöstä. Käsittääkseni mies tulee jostain pohjoisesta, on yksin elävä ja tosiaan eri tavalla vahva kuin tämä naimisissa oleva, eli siis myös valmis sitoutumaan. Tuon moraaliltaan heikon (kuten lopulta ilmeni) miehen voit siis jo unohtaa ja keskittyä odottamaan uutta, parempaa :)
Aurinkoista viikonloppua Sinulle!- yli nelikymppinen
cherrykirsikka kirjoitti:
En nähnyt hänellä olevan mitään sidoksia, perhettä tai vaimoa, joten en usko olevan kyse tuntemastasi henkilöstä. Käsittääkseni mies tulee jostain pohjoisesta, on yksin elävä ja tosiaan eri tavalla vahva kuin tämä naimisissa oleva, eli siis myös valmis sitoutumaan. Tuon moraaliltaan heikon (kuten lopulta ilmeni) miehen voit siis jo unohtaa ja keskittyä odottamaan uutta, parempaa :)
Aurinkoista viikonloppua Sinulle!Kaunis kiitos sinulle katselmuksestasi ja aurinkoista viikonloppua myös sinulle! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651586
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;187426- 26419