Sain just valmiiks Titanic 2- käsikirjotuksen. Tää titanic ei oo kuitenkaan niin vakava ku toi Cameronin ykkönen. Mä oon kuitenki päättäny että Cameron ohjaa tän munki elokuvan. Tässä elokuvassa Titanicciin tulee tuttuja hahmoja. Elokuvan alussa se ruotaslainen muusikko Gunther ja Flänägän pelaa kahta ruotsalaista vastaan pokeria. Gunther ja Flänägän voittaa liput Titanicille, jonka kapteenina toimii Alf. Laivalla Gunther rakastuu Pekka puupään vaimoon Justiinaan. Pekka puupää raivostuu ja päättää kostaa. Justiina ei ole aluksi moksiskaan, mutta kun Gunther heittää Reibänit silmille ja sanoo- UU you touch my thallallaa!. Silloin justiina ei voi enää vastustaa Guntheria. Eräänä iltana laivan kapteeni Alf vetää hirveät perseet ja päättää törmätä jäävuoreen. Alf poistuu laivan ainoalla kopterilla ja jättää matkustaja oman onnensa nojaa Meksikon lahdelle.
TITANIC 2!
8
1010
Vastaukset
- Mukana
olen mukana, voisin rahoittaa ton! aivann loistava!
- Wankel
hieman kaatuilla kapteenina. Myös Pirkka-Pekka Petelius voisi esittää hukkuvaa huutamalla Apuvaa. Aake voisi sitten tulla Carpathialla ja heittää kättä pidempään.
- ellu
Olen sanaton...
- tomi96
voisinko minäkin tehdä elokuvan niinkuin sä? aiotko ohjata ton? en oikein uskois mut pakko uskoo.
- Mestari
Must tuntuu kyllä että maailmassa ei ole yhtä lahjakkaita ihmisiä kuin minä, mutta kokeile!
- Hockeyley
Niin ja tässä leffassa on myös vierailevana tähtinä mun hyviä ystäviä kuten: Sergio Leone, Orsol Welles, Federico Fellini, Stanley Kubrick, Sergei Eisenstein ja se tyyppi joka näytteli Pekkoa. Pekkoa näytellyt tyyppi kuolee kun Alf tippuu kopterilla sen päälle. Leone kuolee kun Carvanlatkija- niminen pelastava laiva törmää sen päälle. Fellini tuo viiksivallu pelastaa itsensä menemällä pelastusveneeseen. Kubrick hyppää alas laivan kannelta, suoraan valkohain suuhun. Wellesin päälle tippuu lentokone. Eisenstein on ainoa joka selviää, mutta kun hän on rannikolla, krokotiili hyökkää ja syö hänet. Gunther jäätyy. Pekka Puupää saa Justiinan takaisin ja Pekka jäätyy. Pätkä kittaa roskasakkiluokassa niin paljon kaljaa, että räjähtää. Flänägän tuo saksanpaimenkoira syö pommin ja räjähtää. Titanic ei kuitenkaan uppoa, koska paikalla jossa se on uppoamassa on vain kolme metriä syvää. Kaikki kuolee paitsi Titanic. Tästä voitte päätellä, että kolmas osa on tulossa. Niin ja Fellini törmää pelastusveneellä jäävuoreen ja uppoaa.
- Masa
kolmannessa osassa myös Matti Nykänen, ku se on niin ihqu
- dinturi
saaks mä sit esittää justiinaa?
soittele, ni sovitaan hinnoista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232